چرا شما به یک لپ تاپ شخصی نیاز دارید ؟

محل کارتان به شما یک لپ تاپ جدید می‌دهد و شما از آن برای کار‌های شخصی استفاده می‌کنید در ادامه به دلایل داشتن لپ تاپ شخصی می‌پردازیم

59
0

این تصمیمی است که ممکن است بیهوده به نظر برسد. شما یک شغل جدید دارید و آنها به تازگی یک ThinkPad جدید به شما داده‌اند. عالی، شما با خود فکر می‌کنید. زمان آن رسیده است که از شر آن مک بوک ایر ۱۰ ساله خلاص شوم. در ادامه به دلایل داشتن لپ تاپ شخصی می‌پردازیم.

چرا شما به یک لپ تاپ شخصی نیاز دارید؟

چرا شما به یک لپ تاپ شخصی نیاز دارید ؟

نظرسنجی‌ها نشان داده است که بیش از نیمی از کارگران از دستگاه‌های صادره از کار برای کارهای شخصی اعم از ارسال پیام‌های شخصی، خرید آنلاین، دسترسی به رسانه‌های اجتماعی یا خواندن اخبار استفاده می‌کنند. چشم انداز استفاده از لپ تاپ محل کار خود به عنوان تنها لپ تاپ شما نه فقط برای کار، بلکه برای Netflixing، پیام های چت گروهی، خواندن فن فیکشن، پرداخت صورتحساب‌ها و ارسال دستور العمل به مادر به طور قابل ملاحظه‌ای وسوسه انگیز است، به ویژه برای افرادی که از خانه کار می‌کنند. به نگه داشتن وظایف کاری و شخصی در یک مکان ممکن است راهی ساده برای ساده سازی زندگی شما باشد و ممکن است در فضای میز شما صرفه جویی کند. بیشتر از همه، ممکن است به نظر برسد یک اقدام مناسب برای صرفه جویی در هزینه است.

اما من اینجا هستم تا حامل خبرهای بد باشم: این کار را نکنید. خواهش می‌کنم، التماس می‌کنم ، این کار را نکنید.

نظارت محل کار بر روی لپتاپ‌های ارائه شده

2 چرا شما به یک لپ تاپ شخصی نیاز دارید ؟

مهمترین نکته‌ای که باید به خاطر بسپارید این است که اگر از لپ تاپ کار استفاده می‌کنید، باید تصور کنید که فناوری اطلاعات می‌تواند کار شما را ببیند. شرکت‌ها انواع ابزارهای موجود برای نظارت بر دستگاه‌های کارکنان خود را در اختیار دارند صفحه کلید، ردیابی بیومتریک، موقعیت جغرافیایی، نرم افزاری که مرور وب و رفتار رسانه‌های اجتماعی را دنبال می‌کند. بیش از نیمی از آنها از نوعی تکنیک نظارت استفاده می‌کنند و استفاده از آنها در سراسر همه گیری COVID-19 رواج بیش‌تری پیدا کرده است.

و البته، شرکت شما می‌تواند آنچه را که در برنامه‌های شرکت اجرا می‌کنید مانند Slack و G-Suite Enterprise مشاهده کند. IT می‌تواند همه اینها را ببیند. حتی اگر حساب‌های شخصی جداگانه‌ای برای این خدمات دارید، باز هم احتمال دارد که اگر هر دو را در یک کامپیوتر وارد شده اید آنها را با هم مخلوط کنید.

رایان توهیل، که ۲۰ سال در فناوری اطلاعات کار کرده است و در حال حاضر CTO شرکت Aura، یک شرکت امنیت دیجیتال است، می‌گوید: “اگر از لپ تاپ کار استفاده می‌کنید، باید تصور کنید که فناوری اطلاعات شما می‌تواند همه چیز را ببیند. این لپ تاپ شرکت است. آن‌ها مالک آن هستند. در یک محصول فناوری اطلاعات شرکت ثبت شده است که در آن می‌توانند مکان‌هایی را که در اینترنت می‌روید ردیابی کنند.”

نتیجه

3 2 چرا شما به یک لپ تاپ شخصی نیاز دارید ؟

فقط فعالیت شما ردیابی نمی‌شود. همکاران شما می‌توانند به هر چیزی که بارگیری می‌کنید دسترسی پیدا کنند. بارگذاری برخی از عکس‌های شخصی یا پیام‌های متنی بر روی دستگاه کار شما برای محافظت ممکن است بی ضرر به نظر برسد شما فقط آنها را قبل از تحویل دادن پاک می‌کنید، درست است؟ اما برخی از شرکت‌ها (مانند اپل) در واقع به شما اجازه نخواهند داد که دستگاه خود را قبل از تحویل دادن پاک کنید، صرف نظر از اینکه محتوای آن چقدر شخصی است. حتی اگر کارفرمای شما چنین سیاستی را نداشته باشد، باز هم این احتمال وجود دارد که شما بتوانید در مدت کوتاهی اخراج شوید، یا شرکت شما بدون هشدار سقوط کند.

در این موارد، ممکن است قبل از روشن کردن لپ تاپ، وقت داشته باشید که فایل‌های شخصی را از لپ تاپ خود خارج کنید، اما بسته به شرایط خاتمه کار، ممکن است قبل از این که فرصت داشته باشید، از آن خارج شوید.

حال که با دلایل داشتن لپتاپ شخصی آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس