DC به شرکت کنندگان FanDome خود ثبت نام می کنند NFT های ابرقهرمانی رایگان می دهد

بازار NFT ها بسیار داغ است و اینبار نوبت به DC برای ورود به این بازار رسیده است. در ادامه ما به NFT های ابرقهرمانی DC می‌پردازیم.

17
0
01 DC به شرکت کنندگان FanDome خود ثبت نام می کنند NFT های ابرقهرمانی رایگان می دهد

بازار NFT ها بسیار داغ است و اینبار نوبت به DC برای ورود به این بازار رسیده است. بعد از ورود NBA و دیگر شرکت‌های بزرگ به بازار NFT‌ها DC تصمیم گرفته که به صورت دیگری وارد این بازار شود. در ادامه ما به NFT های ابرقهرمانی DC و رویداد FanDome آن‌ها می‌پردازیم.

NFT های ابرقهرمانی رایگان

DC به شرکت کنندگان FanDome خود ثبت نام می کنند NFT های ابرقهرمانی رایگان می دهد

DC به افرادی که در رویداد FanDome شانزدهم اکتبر ثبت نام می‌کنند، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) جلد‌های کامیک ابرقهرمانی خود را اهدا می‌کند. اولین مورد NFT برای DC در ۵ اکتبر تعیین شده است و کسانی که در FanDome ثبت نام می‌کنند، یک NFT رایگان و به طور تصادفی دریافت خواهند کرد و در صورت ارسال اولین مورد خود در رسانه‌های اجتماعی، واجد شرایط دریافت NFT دوم رایگان می‌شوند.

NFT‌ها در سه سطح نادر، رایج، کمیاب و افسانه‌ایهستند و شامل گزینه‌های Batman ،Superman ،Green Lantern ،Wonder Woman و Harley Quinn خواهد بود.

بر اساس اعلامیه DC ، DC با استودیوی Palm NFT مشغول کار روی NFT است، که آن‌ها را برای فناوری “پایدار از لحاظ زیست محیطی و کارآمد در انرژی” انتخاب کرده است، که به شرکت اجازه می‌دهد “میلیون‌ها NFT برای طرفداران با هزینه تقریباً صفر” ضرب کند. این شرکت‌ها نمی‌گویند که چه تعداد جلد‌های کمیک بوک NFT در نظر ساخته می‌شود. جیم لی از دی سی در بیانیه‌ای گفت: “این افت ارزش ادای احترام به تاریخ ۸۷ ساله شرکت است در حالی که آینده‌ای را تجسم می‌کنیم که در آن NFT‌ها نقش اساسی در شیوه‌های جدید تعامل با محتوای DC ایفا می‌کنند.”

رویداد FanDome

3 DC به شرکت کنندگان FanDome خود ثبت نام می کنند NFT های ابرقهرمانی رایگان می دهد

FanDome مجازی سال گذشته، اولین فیلم DC Comics و برادران وارنر، اولین تریلرهای فیلم Justice League زک اسنایدر، زن شگفت انگیز ۱۹۸۴، The Suicide Squad و Robert Pattison به عنوان The Batman را ارائه داد. تخمین زده می شود که ۲۲ میلیون بازدیدکننده داشته است.

انتظار می‌رود نمایش امسال شامل یک تریلر جدید از The Batman و همچنین پیش نمایش فیلم‌های آینده Black Adam ،The Flash و Aquaman and the Lost Kingdom، جزئیات جدیدی در مورد فصل‌های بعدی نمایش‌های آن و Harley Quinn ،Batwoman ،Superman باشد.

حال که با NFT های ابرقهرمانی DC آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس