معرفی 5 تا از بهترین بازی های بقا (Survival) برای PC

PC از نظر بازی های سبک بقا کمبودی ندارند، در اینجا بهترین بازی های بقا آورده شده است که می‌توانید در حال حاضر برای PC دریافت کنید.

80
0
0 معرفی بهترین بازی های سبک بقا (Survival) برای PC

کامپیوتر‌های شخصی از نظر بازی های سبک بقا کمبودی ندارند، گیم پلی بازی جمع آوری غذا، آب و ساختن سرپناهی برای زنده ماندن است. با تشکر از موفقیت Minecraft، ژانر بقا در حال شکوفایی است و بازی‌های جدیدی تلاش می‌کنند تا اثر خود را در صنعت نشان دهند. بسیاری از بازی های بقا بر چند نفر تمرکز دارند که در آن بازیکنان باید برای زنده ماندن یا استراحت در حالت‌های بازی خلاقانه نیروهای خود را متحد کنند. همچنین بازی های بقا تک نفره وجود دارد که در آنها شما باید یاد بگیرید که چگونه به تنهایی زنده بمانید و در یک دنیای خطرناک برای کشف اسرار آن کاوش کنید. در اینجا انتخاب ما برای بهترین بازی های بقا آورده شده است که می‌توانید در حال حاضر برای PC دریافت کنید.

معرفی بهترین بازی های بقا (Survival) برای PC

The Long Dark

معرفی بهترین بازی های سبک بقا (Survival) برای PC

The Dark Dark یکی از بهترین بازی های بقا است که در مناطق وحشی کانادا اتفاق می‌افتد. در طول یک فاجعه هواشناسی عجیب و غریب، شما باید از سرما جان سالم بدر ببرید، به دنبال مواد غذایی باشید و از حیوانات وحشی دوری کنید. The Long Dark همچنین دارای حالت داستانی اپیزودیک است که به همان اندازه جذاب است. هر بقای تازه کار باید این را بازی کند.

Grounded

2 معرفی بهترین بازی های سبک بقا (Survival) برای PC

جهان را از دیدگاه کوچکتر در Grounded تجربه کنید. Grounded یک بازی بقا و جهان باز است که در آن شما و دوستانتان به اندازه حشرات کوچک شده‌اید و اکنون در حیاط خلوت گیر افتاده‌اید. برای زنده ماندن و یادگیری نحوه رسیدن به اینجا، باید اسلحه و ابزار ساخته شده از زمین را تهیه کنید تا از حشرات غول پیکر که حیاط خانه را خانه می‌نامند دفع کنید. شما می‌توانید این جهان بزرگ‌تر از زندگی را به تنهایی کاوش کنید یا با دوستان خود در بازی کنید.

Conan Exiles

3 معرفی بهترین بازی های سبک بقا (Survival) برای PC

Conan Exiles یک بازی بقا بلندپرواز چند نفره با مکانیک RPG و سیستم‌های عمیق ساختمان سازی است. با شروع برهنه در صحرا (به معنای واقعی کلمه)، باید راه خود را در داخل کشور طی کنید و شروع به ساختن تمدن خود کنید. Conan Exiles یک بازی چشمگیر و اعتیادآور با به روز رسانی مداوم است که افراد محلی را به بردگی گرفته، شکار هیولاهای غول پیکر و ساخت قلعه‌های عظیم می‌کند.

This War of Mine

4 معرفی بهترین بازی های سبک بقا (Survival) برای PC

This War of Mine یک بازی فوق العاده وحشیانه است که برای افراد ضعیف نیست. در این جنگ، شما یک جامعه کوچک از پناهندگان را اداره می‌کنید که در که در یک جگ خیالی گیر کرده‌اند. بدون دسترسی به هر نوع زیرساخت، شما باید برای زنده ماندن تلاش کنید، که گاهی اوقات ممکن است پیامدهای وحشتناکی را شامل شود.

بهترین بازی های بقا | Minecraft

5 معرفی بهترین بازی های سبک بقا (Survival) برای PC

Minecraft به دلیل خلاقیت خود شناخته شده است، اما این حالت بقا است که چالش اصلی در آن نهفته است. شروع به مشت زدن درختان برای ابزارهای ضروری چوبی کنید و در نهایت سلاح و زرهی برای حرکت در قلمرو جهنمی در اختیار خواهید داشت. و شاید در طول راه کشاورزی نیز انجام دهید.

حال که با بهترین بازی های بقا برای PC آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس