نقد و بررسی کیف پول سیف پال (Safepal) و آشنایی با ویژگی های آن

آیا در انتخاب بین کیف پول سیف پال (Safepal) و Ledger و Trezor گیج شده‌اید؟ در ادامه به بررسی کیف پول سخت افزاری Safepal می‌پردازیم.

50
0

آیا در انتخاب بین کیف پول سیف پال (Safepal) و Ledger و Trezor گیج شده‌اید؟ Safepal S1 یک کیف پول با نوآوری‌های جدید و مجهز به دوربین و صفحه نمایش HD است. در ادامه ما در مورد طراحی و ویژگی‌های Safepal S به طور کامل بحث خواهیم کرد. ما همچنین کیف پول سخت افزاری Safepal را با Ledger و Trezor به طور خلاصه مقایسه می‌کنیم. بیایید با بررسی کیف پول سخت افزاری سیف پال (Safepal) شروع کنیم.

کیف پول‌های سخت افزاری

1 نقد و بررسی کیف پول سیف پال (Safepal) و آشنایی با ویژگی های آن

کیف پول‌های سخت افزاری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کلیدهای خصوصی و پین کدهای رایانه یا تلفن هوشمند شما را به طور ایمن حفظ کرده تا هک شدن یا نفوذ به آن امکان پذیر نباشد. از طرف دیگر، کیف پول‌های نرم افزاری که می‌توانید آنها را دانلود کرده و روی موبایل و رایانه نصب کرده یا آنلاین استفاده کنید، بسیار در معرض هک شدن و از دست دادن دارایی‌های شما هستند.

کیف پول کاغذی یکی از ایمن‌ترین ابزارها برای ذخیره رمزهای عبور یا پین کد است اما برای وارد کردن پین کد خصوصی شما باید به رایانه متصل شود. البته این موضوع یک اشکال اساسی در کیف پول‌های کاغذی است و دلیلی است که بسیاری از افراد تمایلی ندارند که از آن به عنوان کیف پول خود برای ذخیره رمزارزهای خود استفاده کنند.

بسیاری از افراد به کیف پول‌های سخت افزاری اعتماد می‌کنند، یکی از امن‌ترین کیف پول‌ها تا به امروز. کیف پول‌های سخت افزاری نه تنها مقرون به صرفه و قابل حمل هستند، بلکه می‌توانید در صورت گم کردن کیف پول خود، کدهای بازیابی و کلیدهای خصوصی خود را در کیف پول کاغذی ذخیره کنید. یکی از ویژگی‌های کلیدی کیف پول‌های سخت افزاری این است که توسط لایه‌ای از ویژگی‌های امنیتی محافظت می‌شوند و کاربران کنترل کامل کلیدهای خصوصی خود را دارند.

کیف پول سیف پال (Safepal) S1 مقرون به صرفه‌ترین کیف پول سخت افزاری

3 نقد و بررسی کیف پول سیف پال (Safepal) و آشنایی با ویژگی های آن

کیف پول SafePal کار خود را در سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز کرد. این والت ارز دیجیتال، اولین کیف پول سخت‌افزاری است که توسط صرافی بایننس سرمایه‌گذاری و پشتیبانی می‌شود.

ایده این سرمایه گذاری معرفی یک نام تجاری جدید به عنوان مقرون به صرفه‌ترین کیف پول سخت افزاری در زمینه رمزارزها بود که تا به امروز ساخته شده است. این کیف پول با قیمت بسیار مناسب ۳۹/۹۹ دلار عرضه می‌شود که آن را به عنوان یکی از ارزان‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری در بازار حتی کمتر از Ledger Nano با ۵۹ دلار و Trezor با ۷۴/۹۹ دلار معرفی می کند.

ویژگی‌های فیزیکی

SafePal S1 باریک و بلند است که ظاهری زیبا به آن می‌بخشد، در واقع به اندازه یک تلفن همراه کوچک می‌باشد. یکی از ویژگی‌های مهم آن، دوربین کوچکی درست مانند یک دستگاه تلفن همراه در پشت کیف است که مخصوص اسکن کدهای QR ساخته شده است.

جنس بدنه از پلاستیک و سبک است و به راحتی قابل حمل است. پشت کیف دارای رنگ مشکی مات بوده و جلوه‌ای زیبا و مدرن به آن می‌بخشد. دارای دکمه‌هایی است که کار با آن را بسیار ساده می‌کند، درست مانند یک دستگاه بازی.

این دستگاه دارای دفترچه راهنمای راه اندازی، سیم کابل USB و کارتهای حافظه است که در آن می‌توانید با خیال راحت کدها و کلیدهای خصوصی خود را ذخیره کنید. اندازه صفحه نمایش رنگی بزرگ است تا بتوانید تمام جزئیات کیف پول خود را به درستی مشاهده کنید. یکی از اشکالات صفحه این است که ضد لک نیست، اما نگران نباشید، SafePal یک پارچه تمیز کننده ضد لک برای تمیز کردن صفحه نمایش در اختیار شما قرار می‌دهد.

چگونه کیف پول سیف پال S1 خود را راه اندازی کنیم؟

تنظیم کیف پول حتی برای کاربران تازه کار نیز بسیار ساده است. در اینجا چند مرحله ساده برای راهنمایی در زمینه‌ی تنظیم کیف پول آورده شده است.

دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا دستگاه روشن شود. در صورت کم بودن باتری، می‌توانید آن را از طریق کابل USB شارژ کنید.

یک اعلان فوری دریافت خواهید کرد که از شما می‌خواهد یک کیف پول جدید بسازید یا به سادگی یک کیف قدیمی را بازیابی کنید. شما باید یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید یک کیف پول جدید ایجاد کنید، باید یک عبارت ۱۲ کلمه‌ای، ۱۸ کلمه‌ای یا ۲۴ کلمه ای ایجاد و تأیید کنید. از شما خواسته می‌شود یکبار دیگر آن تأیید کنید و اکنون کیف پول شما آماده است.

ویژگی‌ها و مزایا

2 نقد و بررسی کیف پول سیف پال (Safepal) و آشنایی با ویژگی های آن

SafePal از چندین ارز همانند Bitcoin ،Binance Coin ،BEP2 Tokens، سکه‌های سازگار با ERC-20 و Ethereum پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، از Litecoin و EOS پشتیبانی نمی‌کند، اما وعده داده شده است که در آینده چند توکن دیگر به این لیست اضافه کند.

همه معاملات باید از طریق احراز هویت کد QR تأیید شوند که تراکنش‌ها و دریافت‌های شما را تضمین می‌کند. این کار از طریق برنامه موبایل SafePal انجام می‌شود. ممکن است در چند تلاش اول جفت شدن با دشواری‌هایی همراه باشد، اما پس از چند بار تکرار و آزمایش، موفقیت آمیز خواهد بود.

کیف پول با استفاده از کد QR، یک پروتکل ایمنی ضروری برای ایمن نگهداشتن دارایی‌های شما، از اتصال به اینترنت فارغ می‌شود. علاوه بر این، کیف پول هیچ گونه اتصال WiFi ،NFC یا بلوتوث ندارد.

یکی از ویژگی‌های جالب آن مکانیزم خود تخریب است که در صورت تشخیص هرگونه ویروس یا بدافزار توسط حسگرهای داخلی دستگاه فعال می‌شود. در چنین مواردی، کیف پول بلافاصله همه کلیدهای خصوصی و کلمات عبور شما را پاک می‌کند و بازیابی اطلاعات را برای هکرها تقریبا غیرممکن می‌کند. در این صورت، کاربران باید کدها و کلیدهای خصوصی خود را در یک کیف پول جدید راه اندازی کنند.

این کیف پول با فناوری‌های جدید ساخته شده است و ظاهر یک تلفن هوشمند را دارد که آن را برای بازار امروز بسیار مورد پسند کرده است. نکته مثبت کیف پول صفحه نمایش آن است که دو برابر Trezor و حتی بزرگتر از Ledger Nano است که مشاهده معاملات و جزئیات دارایی‌ها را برای شما راحت می‌کند.

Safepal S1 برنامه تلفن همراه را برای سیستم عامل iOS و Android ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند در هر جایی به آن دسترسی داشته و آنها را مدیریت کنند.

کیف پول مجهز به D pad است که استفاده از آن را برای کاربر آسان می‌کند.

Safepal S1 دارای یک دوربین در پشت است. از آنجا که هیچ گزینه اتصالی وجود ندارد، از این دوربین برای اسکن کدهای QR برای امضای تراکنش استفاده می‌کند.

معایب

در حال حاضر، این کیف پول از برخی ارزهای رمزنگاری شده مانند Litecoin ،Monero ،TRON ،EOS و غیره پشتیبانی نمی‌کند، اما آنها همانطور که در وب سایت ذکر شده است، ارزهای بیشتری اضافه خواهند کرد.

USB، بلوتوث، WiFi ،NFC در کیف پول Safepal S1 موجود نیست. با این حال، سازندگان کیف پول تصریح کرده اند که دلیل آن حفظ و فراهم کردن امنیت بالا است.

کیف پول سیف پال | نتیجه گیری

4 نقد و بررسی کیف پول سیف پال (Safepal) و آشنایی با ویژگی های آن

به طور کلی، کیف پول سیف پال می‌تواند به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های رمزنگاری شده برای کاربران بیت کوین و اتریوم انتخاب شود. این کیف پول مقرون به صرفه مخصوص سرمایه گذاران بزرگ و کوچک و کاربران جدیدی است که می‌خواهند وارد بازار ارزهای رمزنگاری شده شوند و به دنبال کیف پولی مقرون به صرفه و مطمئن برای ذخیره بیت کوین و اتریوم خود هستند. می‌توانید با خیال راحت سکه‌های خود را از بازار مبادله به کیف پول خود منتقل کرده و ذخیره کنید.

این کیف پول در زمینه ویژگی‌های امنیتی خود رقابت بزرگی را برای غول‌های صنعتی مانند Ledger Nano و Trezor One ایجاد می‌کند. کاربرانی که به کدهای QR عادت دارند ممکن است S1 را یک کیف پول سخت افزاری بسیار راحت بدانند. علاوه بر این، صفحه نمایش بزرگ آن برای کاربران جدید یک مزیت بزرگ است و به شما کمک می‌کند تا همه تنظیمات را بررسی کنید.

حال که با کیف پول سیف پال آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس