رکورد بیننده های Friends reunion | تقریبا برابر با Wonder Woman 1984

چند سال پیش استودیو اعلام کرد که قصد ساخت یک قسمت ویژه از این سریال را دارد. در ادامه به رکورد بیننده های FRIENDS REUNION می‌پردازیم.

34
0
رکورد بیننده های Friends reunion تقریبا برابر با Wonder Woman 1984

Friends یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ایجاد شده است و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مه ۲۰۰۴ در NBC پخش می‌شد و ده فصل از آن ساخته شد. فیلمبرداری این مجموعه در استودیوی برادران وارنر در کالیفرنیا انجام شد. همه ده فصل Friends در ده رتبه برتر رتبه بندی بهترین سریال در سال خودشان قرار داشتند. در نهایت در هشتمین فصل خود به رتبه یک رسید. قسمت آخر این سریال در تاریخ ۶ مه ۲۰۰۴ پخش شد و حدود ۵۲/۵ میلیون بیننده آمریکایی آن را تماشا کردند و این پنجمین سریال پربیننده‌ی تاریخ تلویزیون و پربیننده‌ترین قسمت تلویزیونی دهه ۲۰۰۰ بوده است. در ادامه به رکورد بیننده های Friends reunion می‌پردازیم.

چند سال پیش استودیو اعلام کرد که قصد ساخت یک قسمت ویژه از این سریال را دارد و نام آن Friends reunion است. قرار بود ویژه برنامه friends reunion در سال گذشته هنگام سالگرد راه اندازی HBO Max منتشر شود، اما تأخیر در تولید در ماه مارس و آگوست این ویژه برنامه را به تاریخ نهایی نمایش در تاریخ ۲۷ مه، ۲۰۲۱ موکول کرد.

رکورد بیننده های friends reunion

2 رکورد بیننده های Friends reunion تقریبا برابر با Wonder Woman 1984

تقریباً تعداد افراد بیننده‌ی Friends: The Reunion با کسانی که Wonder Woman 1984 را تماشا کردند برابر است. در نظر داشته باشید که تعداد بیننده‌های Wonder Woman 1984 در HBO تقریبا ۱۴/۹ میلیون نفر بوده است. ویژه برنامه کمدی سریال فرندز هر شش نفر از اعضای اصلی بازیگران این سریال (جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک، متیو پری و دیوید شویمر) را باری دیگر بازگرداند. این اپیزود شامل مهمان‌های مشهور از جمله ریس ویترسپون، تام سلک، لیدی گاگا، جاستین بیبر و BTS بود.

Friends reunion توانست بازخورد‌های مثبتی هم از سمت فن‌ها و هم از سمت منتقدان (به استثنا چند منتقد) دریافت کند در سایت Metacritic توانست میانگین نمرات ۶۵ از ۱۰۰ (مطلوبیت کلی) از منتقدان دریافت کند و در سایت IMDB از ۲۷ هزار نفر میانگین ۸/۴ از ۱۰ را دریافت کرد و موج بزرگی را در توییتر و دیگر شبکه‌های مجازی به راه انداخت.

حال که با رکورد بیننده های Friends reunion آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس