God Of War Ragnarok در نوامبر 2022 منتشر می شود

52
0
God Of War Ragnarok در نوامبر 2022 منتشر می شود

God Of War Ragnarok در نوامبر 2022 منتشر می شود. انتظار می‌رود که تاریخ دقیق اواخر این ماه اعلام گردد.

خبر خوب این که گزارش هایی از انتشار God of War Ragnarok آمده است! ما قبلاً اشاره‌های مطمئنی داشتیم که این بازی در سه ماهه چهارم 2022 منتشر می‌شود، اما چندین نفر از افراد داخلی که با توسعه بازی آشنا هستند تأیید کرده‌اند که این بازی در ماه نوامبر عرضه می‌شود و تاریخ دقیقی هم برای عرضه در اواخر این ماه اعلام خواهد شد.

همانطور که “جیسون شرایر” از بلومبرگ گزارش داده است، بازی آنطور که بسیاری از ما گمان می‌کردیم تا سال 2023 به تعویق نخواهد افتاد. “شرایر” سریعاً اعلام می کند که اگرچه سه نفر انتشار ماه نوامبر را تأیید کرده اند، اما توسعه بازی زمان بر است و این تاریخ همچنان ممکن است تغییر کند.

God Of War Ragnarok در نوامبر 2022 منتشر می شود
God Of War Ragnarok در نوامبر 2022 منتشر می شود

God of War Ragnarok سفر کریتوس و آترئوس را ادامه خواهد داد، زیرا آنها شروع به تخریب افسانه ای پانتئون نورس می کنند. ما قبلاً تعداد زیادی از شخصیت‌ها مانند God of Thunder Thor، Angrboda و Tyr را دیده‌ایم که به این فصل جدید در حماسه نورس خواهند پیوست.

ما اخیراً متوجه شدیم که تمام صداگذاری بازی به پایان رسیده است، به این معنی که توسعه دهندگان در مراحل نهایی تولید هستند، همانطور که تاریخ انتشار آن نشان می دهد.

برخی از کالاهایی که در ماه می مشاهده شدند به تاریخ انتشار در سپتامبر اشاره کردند، اما فهرستی در PlayStation Direct تاریخ سپتامبر را حذف کرد و یک مکان نگهدارنده 31 دسامبر اضافه کرد. این بازی در ماه می در کره نیز رتبه بندی شد، که باز هم نشان می دهد بازی به پایان توسعه نزدیک می شود و به زودی با ما خواهد بود.

در حالی که God of War بخشی از مجموعه PlayStation Classics در PS5 است، افرادی که هنوز موفق به کنترل این کنسول گریزان نشده‌اند، در صورت مشترک بودن در هر سطحی از PS Plus، می‌توانند این بازی را بدون هزینه اضافی دریافت کنند. این یکی از بازی های ژوئن PS Plus است.

از آنجایی که God of War روی رایانه شخصی نیز وجود دارد، ما مدهای زیادی برای بازی کردن داریم. یکی از moder ها تصمیم گرفت کریتوس و آترئوس را با یک زوج پدر و پسر افسانه‌ای تر عوض کند یعنی هومر و بارت سیمپسون.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس