بررسی Huawei Mate Xs 2

35
0
بررسی Huawei Mate Xs 2

هوآوی میت Xs 2 تاشو جدید را در ماه May معرفی کرد و ما با اولین برداشت‌ها و تجربه عملی گزارش‌هایی را در زمینه آن ارائه می‌دادیم. در آن زمان دستگاه عرضه محدودی داشت اما اکنون هواوی آن را به قفسه‌های فروشگاه می‌آورد و ما یک دستگاه را به دست آوردیم. در ادامه بررسی Huawei Mate Xs 2 را باهم انجام میدهیم.

بررسی Huawei Mate Xs 2
بررسی Huawei Mate Xs 2

Mate Xs 2 در سه رنگ عرضه می شود. روکش پشتی چرمی است، اما از آنجایی که گوشی به سمت بیرون جمع می‌شود، رنگ آن بیشتر به چشم می‌خورد. با این حال، وقتی Mate باز می‌شود، احساس خوبی روی دست‌ها دارد.

ما عاشق نازک بودن گوشی در پایه خود هستیم – فقط 5.4 میلی متر است و برآمدگی دوربین آن را دو برابر کرده و به 11.1 میلی متر می رساند که ضخامت کل گوشی تا شده نیز می باشد. این پنل توسط BOE ساخته شده است و ما عاشق این واقعیت هستیم که عملاً هیچ چین و چروکی ندارد – برای یافتن برخی از آنها باید سخت جستجو کنیم.

بررسی Huawei Mate Xs 2
بررسی Huawei Mate Xs 2

صفحه نمایش 7.8 اینچی باز شده شیشه ای برای محافظت در برابر عناصر ندارد، اما دارای یک محافظ پلاستیکی از پیش استفاده شده است. در حال حاضر دارای برخی خراش های جزئی است که خوشبختانه در هنگام استفاده از دستگاه قابل مشاهده نیستند.

وقتی هواوی میت ایکس اس 2 تا می شود، قسمت جلویی به صفحه نمایش 6.5 اینچی تبدیل می شود، در حالی که قسمت پشتی آن تاریک می ماند. اگرچه می توان از آن به عنوان منظره یاب برای گرفتن سلفی با دوربین های اصلی استفاده کرد. ما در بررسی کامل خود عمیق‌تر نگاه خواهیم کرد تا مشخص کنیم که آیا HarmonyOS 2.0 دارای ویژگی‌هایی است که نمایشگر دوم را فعال می‌کند یا خیر.

خوشبختانه، یک قاب محافظ ویژه در جعبه خرده فروشی وجود دارد که قسمت پشتی نمایشگر را می پوشاند.

بررسی Huawei Mate Xs 2
بررسی Huawei Mate Xs 2

ویژگی‌های اکوسیستم هواوی به طور فزاینده‌ای در حال غنی‌تر شدن است و این تلفن همراه با جستجوی گلبرگ، نقشه گلبرگ، و اپ گالری ارائه می‌شود و حتی پیشنهادات برنامه را برای دانلود مستقیماً در صفحه اصلی ارائه می‌کند.

بررسی Huawei Mate Xs 2
بررسی Huawei Mate Xs 2

Huawei Mate Xs 2 دارای فرم فاکتور جذاب و دوربین های امیدوار کننده ای است. طراحی تاشو آن با نمایان شدن کل صفحه نمایش کمی آسیب پذیر است، اما نمی توان منکر ظاهر چشمگیر و مزایای عملکردی آن شد. ما در بررسی خود تمام سناریوهای مورد استفاده را بررسی خواهیم کرد تا مشخص کنیم که آیا ارزش برچسب قیمت 1999 یورو را دارد یا خیر. آزمایش ها در حال انجام است، پس با ما همراه باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس