پرداخت با Apple Pay در iOS 16 در کروم، اج و فایرفاکس پرداخت کنید

60
0
پرداخت با Apple Pay در iOS 16

این احتمال وجود دارد که Apple Pay به زودی توسط Microsoft Edge، Google Chrome و Mozilla Firefox در iOS 16 پشتیبانی شود، همانطور که توسط یافته جدید استیو موزر از MacRumors پیشنهاد شده است. کسانی که از iOS 15 یا قدیمی تر استفاده می کنند، نمی توانند از مرورگر دیگری به جز Safari برای پرداخت با Apple Pay هنگام خرید از طریق وب استفاده کنند. پرداخت با Apple Pay در iOS 16 به زودی انجام پذیر خواهد شد.

موزر کشف کرده است که Apple Pay با Edge و Chrome در iOS 16 beta 4 کار می کند و اطلاعات را در توییتر به اشتراک گذاشت. اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط او گزینه «ادامه با Apple Pay» را در صفحه پرداخت اپل در Edge نشان می دهد.

در آخرین نسخه بتای iOS 16، Apple Pay در Edge، Chrome و ما فرض می‌کنیم که هر مرورگر شخص ثالثی کار می‌کند. در iOS 15 Apple Pay فقط در Safari کار می کند.

The Verge با اشاره به اینکه بسیاری از کاربران متوجه شده بودند که Apple Pay قبل از انتشار iOS 16 beta 4 نیز با فایرفاکس سازگار است، بر این واقعیت افزوده است. این مورد بیشتر توسط پستی در Reddit پشتیبانی شد، که گزینه ای برای پرداخت با Apple Pay در iOS 16 beta 2 هنگام استفاده از فایرفاکس و توسط کاربر در iOS 16 beta 3 را نشان می دهد.

موزر همچنین خاطرنشان کرد که دلیل اینکه Apple Pay در آخرین نسخه بتا macOS در دسترس نیست، احتمالاً این است که کروم، اج و فایرفاکس از موتور رندر سافاری، WebKit، در iOS به دلیل الزامات تعیین‌شده توسط اپل استفاده می‌کنند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس