آشنایی با تعداد کارمندان نینتندو | Nintendo چند کارمند در سراسر دنیا دارد؟

Nintendo شرکتی است که عمدتا به ایجاد بازی‌های ویدیویی اختصاص دارد، در ادامه به تعداد کارمندان نینتندو می‌پردازیم.

59
0
0 آشنایی با تعداد کارمندان نینتندو Nintendo چند کارمند در سراسر دنیا دارد؟

Nintendo شرکتی است که عمدتا به ایجاد بازی‌های ویدیویی اختصاص دارد، در سال ۱۸۸۹ توسط Fusajirō Yamauchi تاسیس شد و تقریبا ۱۳۱ سال عمر دارد. Nintendo سال‌ها پیش دست به تولید کارت‌های بازی زد و در سال ۱۹۷۳ (۳۳ سال بعد از مرگ خالق شرکت) با بازی Laser Clay Shooting System وارد صنعت بازی‌های ویدئویی و ساخت کابین‌های Arcade شد و موفقیت‌هایش را با ساخت کنسول‌های خانگی ادامه داد. امروزه Nintendo شرکتی با عملکرد دوستانه با محیط زیست است، چند وقت پیش Nintendo تصمیم گرفت که گزارش مسئولیت اجتماعی سازمانی خود همراه با جزئیاتی از برنامه‌های شرکت در سال‌های آینده را به اشتراک بگذارد. در ادامه به تعداد کارمندان نینتندو می‌پردازیم.

تعداد کارمندان نینتندو | Nintendo چند کارمند در سراسر دنیا دارد؟

آشنایی با تعداد کارمندان نینتندو Nintendo چند کارمند در سراسر دنیا دارد؟

با توجه به اطلاعات گزارش شده توسط Level Up، می‌توان متوجه شد که شعبه اصلی Nintendo در ژاپن تقریبا ۲۴۹۸ کارمند، Nintendo آمریکا ۱۲۵۶ کارمند، نینتندو اروپا ۹۰۱ کارمند و Nintendo استرالیا فقط ۹۱ کارمند دارد که اکثرا خانم هستند. که در مجموع ۶۵۷۴ کارمند در سراسر جهان را تشکیل می‌دهند. باید در نظر گرفت که بسیاری از تیم‌های بازی سازی و استودیو‌هایی که نینتندو مالک مستقیم آن‌ها است در این امار نیستند، برای مثال استودیوی 1-Up در توکیو ۶۶ کارمند دارد، استودیو‌های دیگر مانند Retro Studios دارای ۱۰۰ کارمند، NDcube دارای ۱۱۹ کارمند، Monolith Software دارای ۲۷۴ کارمند هستند. همچنین Nintendo با شرکت‌های دیگری قرارداد دارد ولی مالک آن‌ها نیست مانند شرکت Game Freak که سازنده‌ی بازی‌های Pokémo است و ۱۵۹ کارمند دارد.

مردان ۲۵۴/۳٪ از ۴۰۰٪ تیم کاری را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، Nintendo دارای ۲۶ زیرمجموعه یکپارچه است. فرض این گزارش بر این است که در سال‌های آینده، پر از ابتکارات و نوآوری‌هایی است که از طریق پاسخگویی به انتظارات جامعه و ایجاد لبخند رضایت بر لب بیشتر مردم، شرکت تغییراتی را ایجاد می‌کند.

این شرکت با تعامل فعالانه با مصرف کنندگان، زنجیره تولید و کارمندان خود، سه حوزه‌ای که برای ایجاد لبخند رضایت بر لب مردم در اولویت است را شناسایی کرد. و هدف اصلی این شرکت، مراقبت از نسل‌های آینده با استفاده از محصولاتی با کیفیت بالا، بهینه سازی محیط کار با بهره برداری مسئولانه و پذیرش تنوع با ارائه فرصت‌های شغلی برابر است.

حال که تعداد کارمندان نینتندو را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس