نکات برای کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting | کسب حداقل 300 دلار در ماه

یکی از کارهای مورد علاقه من این است که روش‌های جدید کسب درآمد آنلاین را امتحان کنم. در ادامه به درآمد دلاری از سایت Usertesting می‌پردازیم.

118
0
نکات برای کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting کسب حداقل 300 دلار در ماه

یکی از کارهای مورد علاقه من این است که روش‌های جدید کسب درآمد آنلاین را امتحان کنم. اینترنت همواره در حال رشد است و فرصت برای کسب درآمد نیز به همراه آن گسترده‌تر می‌شود. در هر حال روش‌های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که از حداقل دستمزد را پرداخت می‌کنند. شاید در مورد تست برنامه‌ها و وب سایت‌ها به عنوان راهی برای کسب درآمد چیزی شنیده باشید. آیا تست کاربر (فرایندی که از طریق آن عملکردهای یک وب سایت یا محصول، توسط کاربران واقعی تست می‌شود) قانونی است؟ در ادامه شما را با نکات برای کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting آشنا می‌کنیم.

نکات برای کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting

تست کاربر، یک روش قانونی برای کسب درآمد به صورت آنلاین است. دستمزد آن بسیار سخاوتمندانه است و پول زیادی می‌توان از این راه بدست آورد. برخی از افراد فقط با تست کاربر، ماهانه صدها دلار درآمد کسب می‌کنند.

به سایت بروید و ثبت نام کنید، آنها از اکثر مناطق شرکت کننده می‌پذیرند. قبل از اینکه بتوانید درآمد کسب کنید باید تستی را انجام دهید. شما توانایی خود را برای بیان افکار خود با صدای بلند و ارائه فیدبک مفید و به درد بخور، مورد آزمایش قرار خواهید داد.

این مقاله را بخاطر همه نکاتی که برای قبولی در آزمون و به حداکثر رساندن سودآوری خود نیاز دارید، بخوانید.

نحوه قبولی در آزمون آزمایشی برای کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting

1 نکات برای کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting کسب حداقل 300 دلار در ماه

آزمون اول خیلی سخت نیست، این یک مثال کاملاً معمولی از نوع کارهایی است که از شما خواسته می‌شود پس از قبول شدن در این پلتفرم انجام دهید. اگر افراد نتوانند در این آزمون موفق شوند دیگر پذیرش نمی‌شوند، بنابراین برای داشتن شانس بیشتر، توصیه‌های زیر را بخوانید.

همیشه با صدای بلند نظر خود را بیان کنید

به هر چیزی که فکر می‌کنید، آن را با صدای بلند بیان کنید. شخصی که تست‌های شما را مرور می‌کند علاقه دارد که بیش‌تر در مورد افکار شما بداند. این امر یک فیدبک خوبی به شرکت‌ها می‌دهد و بسیار ارزشمند است، حتی اگر به نظر شما اینطور نباشد.

درباره هر آنچه روی صفحه می‌بینید، آنچه توجه شما را به خود جلب می‌کند، و هر احساسی که در شما ایجاد می‌کند، صحبت کنید. هنگامی که در حال ارائه فیدبک هستید، اشتراک گذاری بیش از حد خیلی بهتر از کم بودن آن است.

وقت را تلف نکنید

شخصی که این تست را بررسی می‌کند قطعاً خیلی خوشحال می‌شود اگر خیلی جواب دادن به سوال‌ها را به درازا نکشید. آنها به احتمال زیاد در حال گوش دادن به تست‌های مختلفی هستند و برخی از داوران درصورت طولانی شدن بیش از حد جواب‌های شما، امتیاز کمتری می‌دهند. بیشتر تست‌ها بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشند، بنابراین از همین میزان زمان استفاده کنید. بسیاری از تست‌ها از این هم کمتر طول می‌کشند، و تا زمانی که به سوالاتی که از شما می‌پرسند پاسخ دهید، مشکلی پیش نمی‌آید.

اگر با یکی از سوالات مشکل دارید، باید این موضوع را مطرح کنید. آنچه می‌خواهید اتفاق بیفتد یا هر جایی که فکر می‌کنید اطلاعاتی لازم است را توضیح دهید. تا همین حد کافی است و می توانید به سوال بعدی بروید.

واضح و شفاف صحبت کنید

زیرلب صحبت نکنید هیچ سودی برای شما یا داور نخواهید داشت و به خاطر این موضوع امتیازتان پایین می‌آید. هنگام انجام تست‌ها باید واضح صحبت کنید. با اینکه بیشتر تست‌ها به زبان انگلیسی انجام می‌شوند، برای شرکت در آنها لازم نیست بومی باشید. شما کافی است دانشی در سطح متوسط به زبان آزمون داشته باشید تا بتوانید به طور دقیق افکار خود را به اشتراک بگذارید.

وظایف خود را با دقت بخوانید

این تست شامل مجموعه‌ای از وظایف است که دستورالعمل شما برای انجام دادن این کار است. که از جستجو در سایت، پرسیدن سوال مستقیم از شما و درخواست انجام برخی اقدامات از شما، متغیر است. وظایف خود را با صدای بلند بخوانید و اطمینان حاصل کنید که متوجه شده‌اید از شما چه خواسته شده است.

این نکات برای آزمون آزمایشی که در ابتدا انجام می‌دهید و در آزمونهای پولی بعد از آن هم، به درد می‌خورد. تست کاربر از طریق یک سیستم امتیاز دهی عمل می‌کند، و هرچه امتیاز شما بالاتر باشد تست‌های بیش‌تری را در داشبورد خود مشاهده خواهید کرد. شما باید در هر تستی که انجام می‌دهید، کیفیت خود را حفظ کنید.

چقدر می‌توان از سایت Usertesting درآمد کسب کرد؟

2 نکات برای کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting کسب حداقل 300 دلار در ماه

ما می‌دانیم تست کاربر قانونی است، اما چقدر می‌توان واقعاً در سایت از تست کاربر کسب درآمد کرد؟ صادقانه بگویم، خیلی متفاوت است. کسی که در زمینه‌ای مانند توسعه نرم افزار با تجربه باشد، یا در رده‌های بالاتر کسب و کار فعالیت می‌کند، ممکن است واجد شرایط تست‌های بیش‌تر باشد.

حتی اگر مهارت خاصی هم ندارید، همچنان تست‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید. من هم در همه زمینه‌ها متخصص نیستم و درآمد بالایی در تست کاربر داشته‌ام.

همانطور که مشاهده می‌کنید میزان درآمد مناسبی برای بدست آوردن وجود دارد. این سایت برای هر تست ۱۰ دلار پرداخت می‌کند که بیشتر آنها بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان می‌برد. بنابراین درآمد شما در هر ساعت حداقل ۳۰ دلار خواهد بود. برخی از تست‌ها بسیار کوتاه تر هستند، من تست‌های زیادی انجام داده‌ام که فقط چند دقیقه طول کشیدند.

برخی از تست‌ها طولانی ترند، و اگر تست شما از حد مجاز فراتر رود، باید آن را به Usertesting گزارش دهید، اما احتمالاً آنها برای اتلاف وقتتان چیزی به شما پرداخت نمی‌کنند.

من به طور متوسط ​​ماهیانه حدود ۳۰۰ دلار از طریق تست کاربر درآمد کسب می‌کنم، اما اگر مدت زمان بیشتری در این پلتفرم فعالیت کنم می‌توانم خیلی بیشتر از این بدست آورم. برخی از افراد هر هفته صدها دلار درآمد کسب می‌کنند. احتمالاً امتیاز آنها ۵ ستاره است و به سرعت می‌توانند تست‌هایی را که در داشبوردشان نشان داده می‌شوند، را بردارند.

آیا تست کاربر می‌تواند یک کار تمام وقت باشد؟

4 نکات برای کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting کسب حداقل 300 دلار در ماه

اگر به فکر کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting برای گذران زندگی هستید اگر در خارج زندگی می‌کنید، من فکر نمی‌کنم که تست کاربر به تنهایی بتواند به جای یک شغل تمام وقت در هر ماه برای شما درآمد کسب کند. شما به عنوان رقیبی فعالیت می‌کنید که آزمایش هایی علیه افراد زیادی انجام می‌دهد و این یک کار تضمین شده نیست. Usertesting قانونی‌ترین شرکت تست کاربر است، و شرکت کنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند.

من بهترین روش برای انجام تست کاربر را باز کردن یک داشبورد می‌دانم، در عین حال که در یک شغل دیگری هم فعالیت می‌کنید. در حالی که من در این وب سایت کار می‌کنم، هر تستی هم که بتواند به من کمک کند تا درآمدم را زیاد کند، انجام می‌دهم.

تست‌های ۲۰ دقیقه‌ای تنها راه کسب درآمد از طریق تست کاربر نیست. بیش‌ترین درآمد از طریق تست‌های به صورت زنده بدست می‌آید، که اینها معمولاً از طریق پلتفرم‌هایی مانند Skype یا Zoom انجام می‌شوند. یعنی در حالی که یک نفر صفحه شما را تماشا می‌کند، شما تستی را به صورت زنده انجام خواهید داد.

برای این نوع تست بسیار بیش‌تر پرداخت می‌کنند، ۳۰ دلار برای ۳۰ دقیقه. این نوع تست ممکن است دلهره آورتر به نظر برسد اما فردی که در طرف دیگر است کاملاً به شما احساس راحتی خواهد داد و درست مثل انجام دادن یک تست معمولی است، بنابراین خیلی نگران آن نباشید.

در بعضی مواقع ممکن است از شما برای انجام مطالعه خاطرات (یک روش تحقیقاتی است که برای جمع آوری داده‌های کیفی در مورد رفتارها، فعالیت‌ها و تجربیات کاربر در طول زمان، استفاده می‌شود) دعوت شود، که اینها تست‌های متعددی هستند که در یک دوره مشخص انجام شده‌اند. آنها پول خوبی برای این کار پرداخت می‌کنند اما اغلب کمتر اینچنین پیشنهادهایی دریافت خواهید کرد.

درآمد دلاری از سایت Usertesting | چند تست می‌توانم انجام دهم؟

3 نکات برای کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting کسب حداقل 300 دلار در ماه

تعداد تست هایی که می‌توانید در سایت انجام دهید محدودیتی ندارد، همه اینها به وضعیت واجد شرایط بودن شما بستگی دارد. من از همین الان به شما می‌گویم که شرایط بیشتر تست‌هایی که در داشبورد شما ظاهر می‌شوند را نخواهید داشت.

شرکت‌ها غالباً به دنبال افرادی خاص برای انجام این کار هستند که این موضوع باعث می‌شود شما برای بسیاری از تست‌ها، واجد شرایط نباشید. سعی کنید از تعداد افرادی که شما را رد می‌کنند ناامید نشوید. این موضوع برای همه اتفاق می‌افتد.

برای به حداکثر رساندن تعداد تست‌هایی که می‌توانید انجام دهید، باید هر گزینشگری را امتحان کنید. باید هنگام پر کردن آنها صادق باشید و اگر متوجه شوند که دروغ می‌گویید، ممکن است از پلتفرم بیرون انداخته شوید.

Usertesting می‌گوید که اکثر شرکت کنندگان هفته‌ای ۱ تا ۲ تست انجام می‌دهند. اگرچه برخی از آزمایش کنندگان کارهای بیش‌تری در طول یک هفته انجام می‌دهند، از جمله خودم. من دارای امتیاز ۴/۹ ستاره هستم، بنابراین از افرادی که امتیاز ۳/۵ ستاره دارند تعداد گزینشگرهای بیش‌تری را می‌بینم.

هنگامی که من برای اولین بار کار با این پلتفرم را از سیستم عامل شروع کردم، در یکی از تست‌هایم امتیاز ۴ ستاره گرفتم و سپس یک نفر برای یکی از تست‌های بعدی‌ام به من ۳ ستاره داد. وقتی من دارای امتیاز ۳/۵ ستاره بودم، تعداد بسیار کمی از گزینشگرها را می‌دیدم، و تلاش می‌کردم که بتوانم شرایطم را بهبود دهم تا بقیه آنها را نیز ببینم. این موضوع بسیار مأیوس کننده بود اما تنها کاری که شما می‌توانید انجام دهید این است که روی ارتقا امتیاز خود کار کنید.

رتبه بندی چگونه عمل می‌کند؟

5 نکات برای کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting کسب حداقل 300 دلار در ماه

متأسفانه سیستم رتبه بندی در Usertesting بسیار ناقص است و شرکت‌ها ملزم به رتبه دادن به شما نیستند. این بدان معناست که ممکن است وقتی امتیازتان کم شود، زمان زیادی طول می‌کشد تا دوباره بالا رود. این موضوع به ویژه هنگامی که تازه شروع به کار می کنید بیشتر صدق می‌کند.

رتبه بندی شما از ۱۲ امتیاز آخر شما تشکیل می‌شود و طبق تجربه من، کمتر از ۱۰٪ احتمال دارد که به تست شما رتبه داده شود. اگر رتبه پایینی دارید، باید خیلی برای آن تلاش کنید. هر تستی را که می‌توانید، انجام دهید و یک سرویس عالی ارائه دهید.

هرگز در مورد امتیاز خود سوال نکنید، ممکن است در پایان تست وسوسه شوید که در مورد امتیازتان بپرسید اما ارزشش را ندارد. Usertesting این کار را اصلا توصیه نمی‌کند و تأیید کرده است که این کار معمولاً منجر به رتبه بندی پایین‌تر می‌شود.

خبر خوب این است که هر فردی با رتبه ۱ یا ۲ ستاره‌ای به طور خودکار توسط کارکنان Usertesting بررسی می‌شود و اگر احساس کنند که این امتیاز قابل قبول و موجه نیست، آن را حذف می‌کنند. خبر بد این است که تیم پشتیبانی Usertesting به سخت بودن در دسترسی به آنها شناخته شده است. اگر ایمیلی درباره رتبه پایین یا در مورد تستی که فراتر از حد مجاز است، برای آنها ارسال کنید، ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا پاسخ دهند.

اگر موفق به کسب رتبه ۵ ستاره شوید و بتوانید داشبورد پری داشته باشید، می‌توانید امیدوار باشید که بیش از ۱ تا ۲ تست در هفته خواهید داشت. بسته به اینکه چقدر فعال هستم، معمولاً بین ۷۰ تا ۱۰۰ دلار در هفته درآمد کسب می‌کنم. تست کاربر یک روش قانونی برای کسب درآمد است، اما به احتمال زیاد نمی‌تواند درآمدی به اندازه یک شغل تمام وقت برای شما به همرا آورد.

آموزش ثبت نام برای کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting

7 نکات برای کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting کسب حداقل 300 دلار در ماه

امیدوارم تا اینجا به شما این اطمینان را داده باشم که Usertesting.com روشی قانونی برای کسب درآمد آنلاین است. این کار بسیار مورد علاقه من است زیرا سرگرم کننده و جالب است. من می‌توانم به برند‌های مورد علاقه‌ام فیدبک درستی ارائه دهم و به آنها کمک کنم روی محصولات و پلتفرم‌های خود کار کنند.

اگر می‌خواهید ثبت نام کنید، به سایت usertesting.com مراجعه کنید. در بالای صفحه لینکی برای ثبت نام “Get Paid To Test” مشاهده خواهید کرد. روی این لینک کلیک کنید.

از اینجا به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که اطلاعاتی در مورد آنچه یک تست کننده انجام می‌دهد آورده شده است. اینجا نحوه فرایند تست کاربر را توضیح می‌دهد و هر موقع که آماده بودید، ایمیل خود را در باکس قرار دهید. سوالات متداول در پایین صفحه را نیز بررسی کنید.

صرف زمانی برای جستجو در سایت برای اینکه بدانید تست کاربر چیست، ضرری برای شما نخواهد داشت. فیدبک‌هایی از تست کننده‌های واقعی نیز در مورد عملکرد خوب این پلتفرم وجود دارد. من می‌توانم به شما اطمینان دهم، این یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد اضافی خواهد بود.

ثبت نام

سپس ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که حاوی لینکی برای تکمیل برنامه شما است. در اینجا آنها همه سوالات متداول راجع به اینکه شما چه کسی هستید را از شما می‌پرسند. شما باید این اطلاعات را تا آنجا که ممکن است صادقانه پر کنید زیرا این کار به شما کمک می‌کند تا Usertesting گزینشگرها را برای شما ارسال کند.

پس از ثبت نام، ویدئویی درباره نحوه انجام یک تست خوب و کامل به شما نشان داده می‌شود. در این مرحله به نکاتی که گفته می‌شود، توجه کنید زیرا به شما کمک می‌کند تا در آزمون آزمایشی که قرار است به زودی انجام دهید، قبول شوید.

ضبط کننده را دانلود کنید

پس از تماشای فیلم، از شما می‌خواهد که نرم افزار ضبط کننده صفحه نمایش Usertesting را دانلود کنید. این یک مرحله اجباری است، زیرا به این طریق آنها تعاملات وب سایت شما را ثبت می‌کنند. اگر از رایانه شخصی خود استفاده نمی‌کنید، حتماً قبل از دانلود مجوز آن را دریافت کنید.

در آزمون آزمایشی شرکت کنید

سپس آزمون آزمایشی را شروع می‌کنید. این آزمون خیلی ساده است، و فقط از شما می‌خواهد در حالی که افکار خود را با صدای بلند بیان می‌کنید، در چند صفحه جستجو کنید. ضبط کننده صفحه همچنین شامل دستورالعمل‌های شما است که در بالای صفحه وب قرار می‌گیرند. هر وقت که خواستید می‌توانید به سوالات پرسیده شده برگردید.

وقتی مطمئن شدید که کار خود را انجام دادید، می‌توانید روی next کلیک کنید تا به سوال بعدی بروید و سپس دوباره همین کار را انجام دهید. پس از پایان کار از شما خواسته می‌شود که آن را ارسال کنید. سپس این تست در سرورهای Usertesting بارگذاری می‌شود و انجام این کار ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

منتظر بررسی باشید

شخصی در چند روز آینده یا حداکثر طی دو هفته، تست شما را بررسی می‌کند. اگر پذیرش شوید، می‌توانید وارد داشبورد خود شوید و گزینشگرها را امتحان کنید.

به یاد داشته باشید، شما از بیشتر گزینشگرها عبور نخواهید کرد، بنابراین باید صبور باشید و منتظر یکی که واجد شرایط آن هستید، بمانید. اولین تست شما باید توسط شخصی در usertesting رتبه بندی شود و آنها فیدبک کاملی درباره عملکرد شما ارائه می‌دهند.

آیا سایت Usertesting قانونی است؟ حرف‌های پایانی

6 نکات برای کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting کسب حداقل 300 دلار در ماه

تست کاربر روش مورد علاقه من برای کسب درآمد آنلاین است، با اینکه کارهای زیادی وجود دارد، اما این سرگرم کننده است و پول خوبی هم برای آن پرداخت می‌شود. دقیقاً ۷ روز پس از ارسال تست، پول به شما پرداخت می‌شود. دریافت پیامی که می‌گوید ۱۰ دلار برای من ارسال شده، بسیار لذت بخش است. شکی در این نیست که تست کاربر روشی قانونی برای کسب درآمد است.

این سایت فقط از طریق PayPal پرداخت‌های خود را انجام می‌دهد، بنابراین شما باید یک حساب PayPal در کنار حساب خود داشته باشید. آنها در پرداخت به موقع بسیار خوب عمل می‌کنند، بنابراین منبع درآمد قابل اعتمادی است. تست کاربر به عنوان یک شغل تمام وقت به اندازه کافی مناسب نیست، اما به عنوان منبع درآمد جانبی عالی است.

من فکر می‌کنم این سایت برای افرادی که از خانه کار می‌کنند، فریلنسر هستند یا وقت زیادی را پای کامپیوترشان می‌گذرانند بسیار مناسب است. وقتی یک تست جدید به داشبورد شما اضافه می‌شود، به شما اعلام می‌شود. چون فضا محدود است، باید سریع تلاش کنید و گزینشگر را برای خود بردارید. تست کاربر، یک روشی آسان و سرگرم کننده برای کسب درآمد است، اما فضای آن بسیار رقابتی است.

آخرین نکته کوچکی که برای شما دارم این است که همیشه مودب باشید و در پایان تست از تست کننده تشکر کنید. من همیشه با “از فرصتی که در اختیارم قرار دادید، متشکرم و امیدوارم که فیدبکم برای شما مفید باشد” کارم را به پایان می‌رسانم. من نمی‌دانم که این کار منجر به نقد و بررسی‌های بیشتری می‌شود یا خیر، اما مطمئناً تست کننده تاثیر مثبتی از من خواهد گرفت.

حال که نحوه‌ی کسب درآمد دلاری از سایت Usertesting را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس