نحوه ضبط ویدیو از صفحه نمایش در آیفون (با صدا)

62
0
ضبط ویدیو از صفحه نمایش در آیفون

در این مقاله نحوه ضبط ویدیو از صفحه نمایش در آیفون با ابزار داخلی ضبط صفحه و همچنین برخی از برنامه های شخص ثالث عالی برای شما آورده شده است.

امکان ضبط از صفحه نمایش آیفون به دلایل مختلفی برای شما مفید است. ممکن است ویدیوی صفحه نمایش خود را ضبط کنید تا به دوستان یا اعضای خانواده نشان دهید که چگونه کاری را در آیفون انجام دهند. شاید وبلاگی داشته باشید که در آن آموزش های ویدئویی کوتاهی را برای iOS ارسال می کنید. یا شاید بخواهید کانال یوتیوب خود را که در زمینه ی ویدیو های آموزش آیفون است، راه اندازی کنید.

دلیل شما هر چه که باشد، اکنون ساده ‌تر از هر زمان دیگری می‌ توان ویدیو از صفحه در iOS را ایجاد کرد. در این مقاله ما شما را با نحوه ضبط صفحه در آیفون خود با یک ابزار داخلی و همچنین چند برنامه ضبط صفحه نمایش آیفون آشنا خواهیم کرد.

نحوه ضبط ویدیو از صفحه نمایش در آیفون

آیفون‌ هایی که iOS 11 و بالاتر دارند می ‌توانند از ابزار ضبط صفحه استفاده کنند. این ابزار دقیقاً در iOS تعبیه شده است، یک سکه هزینه ندارد و یکی از مفیدترین ویجت های آیفون است.

مرحله 1. ابزار ضبط ویدیو از صفحه را فعال کنید

برای استفاده از ابزار ضبط صفحه در iOS، ابتدا باید آن را در Control Center فعال کنید. برای انجام این کار می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تنظیمات را باز کرده و Control Center را انتخاب کنید.
  2. به قسمت کنترل های بیشتر بروید و باید Screen Recording را ببینید.
  3. روی نماد Plus ضربه بزنید و آن را در زیر هدر Included Controls به بالای صفحه بکشید.

مرحله 2. ضبط ویدیو از صفحه خود را شروع کنید

  1. مرکز کنترل را باز کنید. در آیفون X یا جدید تر، برای انجام این کار، انگشت خود را از گوشه سمت راست بالای صفحه به پایین بکشید. در مدل ‌های قبلی، انگشت خود را از پایین صفحه به بالا بکشید.
  2. روی دکمه Screen Recording ضربه بزنید تا قبل از شروع ضبط گوشی، شمارش معکوس سه ثانیه ای را مشاهده کنید. این مورد به شما زمان می دهد تا صفحه نمایش خود را آماده کنید. برای جلوگیری از تداخل اعلان‌ های بازشو در ضبط صفحه، می ‌توانید «مزاحم نشوید» را نیز روشن کنید.
  3. اگر می ‌خواهید هنگام ضبط صفحه‌ نمایش صدا ضبط کنید، دکمه را طولانی فشار دهید و سپس روی نماد خاموش کردن میکروفون ضربه بزنید تا روشن شود. هنگامی که میکروفون را روشن کردید، دفعه بعد که صفحه خود را ضبط می کنید صدا را ضبط می کند، مگر اینکه به عقب برگردید و آن را خاموش کنید.
  4. هنگام ضبط، نوار یا ساعت بالای صفحه شما قرمز خواهد شد.

مرحله 3. ضبط ویدیو از صفحه خود را متوقف کنید

  1. برای توقف ضبط، می ‌توانید روی ساعت قرمز یا نوار قرمز در بالا ضربه بزنید و با ضربه زدن روی توقف تأیید کنید که می ‌خواهید ضبط را پایان دهید. از طرف دیگر، می توانید دوباره روی دکمه ضبط صفحه در مرکز کنترل ضربه بزنید.
  2. وقتی ضبط را متوقف می کنید، اعلانی خواهید دید که ضبط صفحه در برنامه Photos شما ذخیره شده است. و بله به این ترتیب می توان ویدیو از صفحه نمایش خود را ضبط کرد.

نحوه استفاده از برنامه های ضبط ویدیو از صفحه آیفون

در حالی که ابزار ضبط ویدیو از صفحه همراه با iOS به اندازه کافی خوب کار می کند، ممکن است بخواهید یک برنامه شخص ثالث را نیز در این زمینه امتحان کنید که ویژگی های اضافی را به شما ارائه می دهد. برنامه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما دانلود این سه برنامه رایگان و استفاده از آن آسان است.

1. TechSmith Capture

اگر از طرفداران Snagit برای عکسبرداری از صفحه کامپیوتر هستید، TechSmith Capture را برای iPhone و iPad دوست خواهید داشت.

روی دکمه قرمز در بالای برنامه ضربه بزنید تا ضبط شروع شود و سپس شروع پخش را در صفحه بعدی انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید میکروفون را برای ضبط صدا نیز روشن کنید.

درست مانند ابزار اصلی در iOS، ساعت یا نوار بالای صفحه شما در حین ضبط قرمز نشان داده می شود. برای توقف ضبط، روی نوار قرمز ضربه بزنید و Stop را انتخاب کنید. اعلانی خواهید دید که ضبط ویدیو از صفحه شما ذخیره شده است.

برنامه را باز کنید و ویدیو را مشاهده خواهید کرد که در صورت تمایل می توانید آن را به اشتراک نیز بگذارید. گزینه ای را از Camtasia، Snagit، TechSmith Relay یا یکی از گزینه های اشتراک گذاری دستگاه خود انتخاب کنید. اگر Snagit را روی رایانه خود نصب کرده اید، گزینه اشتراک گذاری در Snagit ایده آل است.

2. Record it! Screen Recorder

Record it! Screen Recorder یکی دیگر از گزینه های خوب اپ استور است. این برنامه تقریباً مشابه TechSmith Capture کار می کند.

برای شروع ضبط، روی دکمه قرمز ضربه بزنید و سپس شروع پخش را در صفحه بعدی انتخاب کنید. اگر می خواهید صدا را با صفحه نمایش خود نیز ضبط کنید، می توانید مجدداً میکروفون را روشن کنید.

ساعت یا نوار بالای صفحه در حین ضبط قرمز خواهد بود. برای پایان دادن به ضبط خود، روی ساعت یا نوار قرمز ضربه بزنید و Stop را انتخاب کنید. هشداری خواهید دید که ضبط صفحه شما ذخیره شده است.

برای مشاهده ضبط خود، برنامه را باز کنید. از آنجا، می ‌توانید آن را در Camera Roll، YouTube یا یکی از برنامه‌ های دیگر دستگاهتان به اشتراک بگذارید. Record it! Screen Recorder همچنین یک ویرایشگر ویدیوی خوب را به شما ارائه می دهد تا ویدیوی خود را کوتاه کنید، اندازه بوم را تغییر دهید، رنگ پس زمینه را اضافه کنید و موارد دیگر.

دانلود کنید: ضبط کنید! ضبط کننده صفحه (رایگان، نسخه پریمیوم موجود)

3. DU Recorder

یکی دیگر از برنامه های ضبط ویدیو از صفحه آیفون که باید بررسی کنید، DU Recorder است. این برنامه برای ضبط ویدیو از صفحه نمایش مانند دو مورد بالا کار می کند. با این حال، با DU Recorder، اگر می ‌خواهید ضبط را در عکس ‌های خود ذخیره کنید، با ضربه زدن روی Record to Local Device شروع می‌ کنید. سپس روی Start Recording ضربه بزنید، DU Recorder را انتخاب کنید و Start Broadcast را انتخاب کنید.

با ساعت یا نوار قرمز در بالای صفحه نمایش خود، درست مانند بقیه، از شما در این برنامه استقبال می شود. روی ساعت یا نوار قرمز ضربه بزنید تا ضبط خود متوقف شود و سپس برای تأیید روی Stop ضربه بزنید. اعلانی خواهید دید که ضبط شما در Photos شما ذخیره شده است.

DU Recorder ویژگی های اضافی نیز ارائه می دهد، از جمله پخش زنده به YouTube، فیس بوک و Twitch. همچنین می‌ توانید ویدیو ها را از داخل برنامه ویرایش کنید تا برش دهید، متن یا موسیقی اضافه کنید و ضبط ‌هایتان را برش دهید.

وقت آن است که از صفحه نمایش آیفون خود ویدیو تهیه کنید

اکنون که می دانید چگونه از ابزار مناسب ضبط صفحه در iOS و همچنین چند برنامه عالی از App Store استفاده کنید، نوبت شماست که اقدام کنید. اکنون می ‌توانید در عرض چند دقیقه یک ویدیوی عالی از صفحه نمایش آیفون خود ایجاد کنید.

اگر هنوز هم نگران نحوه ی ضبط ویدیو هستید، می توانید دیگر مقالات ما در این زمینه را مطالعه کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس