Redmi Note 11T Pro+ دارای تراشه Surging P1 خود توسعه یافته با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است.

117
0
ردمی نوت 11 تی پرو پلاس

شیائومی در روز ۲۴ مه ۲۰۲۲ از سری ردمی نوت 11 تی پرو پلاس خود که شامل ردمی نوت ۱۱T، نوت ۱۱T پرو و نوت ۱۱T‌ پرو پلاس خواهد بود، در چین رونمایی کرد.

همچنین قبل از این معرفی شیائومی پوستر جدیدی را به اشتراک گذاشت که برخی از جزئیات کلیدی این محصولات درباره‌ی باتری و قابلیت‌های شارژ گوشی را نشان می‌دهد.

این شرکت تأیید کرد که مدل های سری آینده، یعنی ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس، به تراشه اختصاصی Surging P1 برای فناوری شارژ سریع مجهز خواهد شد و همچنین از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین، شیائومی مدعی شد که این گوشی هوشمند بیشتر روی سلامت باتری تمرکز خواهد کرد و بهینه‌سازی‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. گفته می‌شود که حتی در دمای پایین مانند منفی ۱۰ درجه سانتیگراد نیز از شارژ پشتیبانی می‌کند و دارای پورت USB Type-C با پوشش پلاتین برای مقاومت دربرابر خوردگی خواهد بود.

شیائومی در ادامه ذکر کرد که گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۱T گواهی IP53 خواهند داشت که باعث می‌شود دربرابر آب و گرد و غبار مقاوم باشند. در چهار گوشه، محافظ هایی تعبیه شده و همچنین محافظ گوریلاگلس برای صفحه‌نمایش استفاده خواهد شد.

ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD، نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۴۴ هرتز، فناوری پیشرو در صنعت LTPS، نسبت تصویر ۲۰.۵:۹ و فناوری DC Dimming برای تنظیم بهینه‌ی نور خواهد بود. استفاده از تراشه‌ی Dimensity 8100 5G مدیاتک نیز تأیید شده که توسط TSMC روی گره‌های ۴ نانومتری کم‌مصرف تولید شده است.

ردمی نوت 11 تی پرو پلاس در پنل پشتی به احتمال زیاد به دوربین سه‌گانه‌ای شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل ISOCELL GW1 سامسونگ مجهز خواهد شد که دارای اندازه حسگر ۱٫۱.۷۲ اینچ برای ورود نور بیشتر و اندازه‌ی پیکسلی ۱٫۶ میکرومتر برای بهبود عکس‌های شبانه در نور کم خواهد بود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس