آموزش راه اندازی بازار NFT (توکن غیر قابل معاوضه) در سال 2021

به فکر فروش NFT های خود هستید ولی نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید ؟ نگران نباشید در ادامه به آموزش راه اندازی بازار NFT می‌پردازیم.

33
0

توکن‌های غیرقابل معاوضه، که معمولاً به اختصار NFT نامیده می‌شوند، یکی از بهترین نقاط تلاقی فناوری جدید مانند بلاکچین و یک مفهوم کلاسیک مانند کالاهای کلکسیونی را نشان می‌دهند. توکن‌های غیرقابل معاوضه، یا به عبارت ساده‌تر توکن های قابل کلکسیون کردن، نشان دهنده مالکیت چیزی منحصر به فرد است که در بلاکچین قرار دارد. این توکن می‌تواند چیزهای قابل کلکسیون کردن کاملاً دیجیتالی یا حتی چیزهایی در دنیای واقعی را نشان دهد. برای درک NFT‌ها، ما باید مفهوم قابل معاوضه را درک کنیم. در ادامه به آموزش راه اندازی بازار NFT می‌پردازیم.

قابل معاوضه چیست؟

4 آموزش راه اندازی بازار NFT (توکن غیر قابل معاوضه) در سال 2021

اگر دارایی یا نمایندگی دارایی به راحتی بدون هیچ گونه افت ارزشی مبادله شود، می‌توان آن دارایی را قابل معاوضه دانست. بهترین مثال اسکناس دلار است. اگر اسکناس ۱۰ دلاری دارید، می‌توانید آن را به راحتی با ۱۰ دلار دیگر بدون هیچ گونه افت ارزشی مبادله کنید. اگرچه ویژگی منحصر به فردی در ساختاری که داشتید وجود دارد، اما ارزش آن تغییر نمی‌کند. این اسکناس همچنین می‌تواند به ۱۰ اسکناس یک دلاری تقسیم شود و باز هم همچنان ارزش آن را تغییر نمی‌دهد!

همانطور که احتمالاً حدس زده‌اید غیرقابل معاوضه بودن کاملاً برعکس این است! توکن‌های غیرقابل معاوضه، منحصر به فرد و کمیاب هستند. با توجه به این واقعیت که فناوری بلاکچین تغییر ناپذیر و ایمن است، NFT کاربردهای جالبی برای این فناوری ارائه می‌دهد. اگرچه هر بلاکچینی دارای این ویژگی‌ها است، اما برخی بلاکچین‌ها در برخورد با NFT‌ها دارای صلاحیت بیش‌تری نسبت به سایرین هستند.

بازار NFT

3 آموزش راه اندازی بازار NFT (توکن غیر قابل معاوضه) در سال 2021

NFT‌ها بازار داغی دارند و خیلی خوب فروخته می‌شوند و از دست دادن اخبار مربوط به NFT‌هایی که میم‌های ویدئویی، هنرهای دیجیتالی و آهنگ‌ها را می‌فروشند، دشوار است. مواردی وجود داشته که افراد حتی کلکسیون‌های NBA را به عنوان NFT فروخته‌اند.

برخی از بلاکچین‌ها حتی برای افرادی که NFT خریداری می‌کنند، امکانات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را ارائه می‌دهند، بنابراین آنها می‌توانند هنر یا کلکسیونی را قبل از خرید، تجربه کنند. به لطف معرفی NFT‌ها، هنر کریپتو ۴۶۶ درصد رشد کرده است و بازار NFT رشد بی‌سابقه ۳۷۰۰۰ درصدی را شاهد بوده است.

چیزی که NFT‌ها را جذاب‌تر می‌کند این است که تهیه آن زیاد پیچیده نیست. بازارهای NFT وجود دارد که از طریق آنها می‌توانید به راحتی توکن‌های غیر قابل معاوضه را با پول کریپتو یا فیات خریداری کنید. آنها همچنین به دلیل سودی که می‌توانید در هر معامله به دست آورید، آینده تجاری شگفت انگیزی را می‌تواند ایجاد کند!

معرفی زنجیره هوشمند Binance برای راه اندازی بازار NFT

5 آموزش راه اندازی بازار NFT (توکن غیر قابل معاوضه) در سال 2021

زنجیره هوشمند Binance یک بلاکچین عصر جدید است که توسط Binance ایجاد شده است، که یکی از مشهورترین نام‌ها در زمینه مبادلات کریپتوکارنسی است. این شرکت تمام اعتبارات لازم برای برکناری اولین پیشرو در زمینه NFT ها، یعنی Ethereum، در انتخاب بهترین بلاکچین برای بازار NFT را دارد.

مزایای زنجیره هوشمند Binance

زنجیره هوشمند Binance، که معمولاً به اختصار BSC نامیده می‌شود، مزایای زیادی دارد.

  • BSC با ماشین مجازی Ethereum سازگار است، که حتی ایجاد برنامه‌ها را برای توسعه دهندگان Ethereum در این بلاکچین جدید آسان می‌کند.
  • BSC از کارآیی و سرعت بسیار بالاتری در زمینه پردازش تراکنش‌ها برخوردار است. سه بلوک را می‌توان در یک زمان اضافه کرد و همچنین از مکانیزم توافق عام آسان بدون به خطر انداختن یکپارچگی و امنیت استفاده می‌کند.
  • BSC می‌تواند به طور یکپارچه با چندین کیف پول کریپتوکارنسی ادغام شده و آن را به گزینه‌ای ایده آل برای امور مالی غیر متمرکز تبدیل کند.
  • درست مانند Ethereum، حتی BSC استانداردهای توکن متفاوتی دارد و استانداردهای توکن خاصی وجود دارد که برای کارکردن برای NFT‌ها طراحی شده است. در واقع، یک بازار NFT به نام BakerySwap وجود دارد که به طور کامل بر روی BSC کار می‌کند.

برای ایجاد توکن هنری خود در بازاری مانند BakerySwap، این یک فرایند ساده و سرراست است. در واقع، سادگی این فرآیند است که بازار NFT را به یک ایده تجاری سودآور تبدیل می‌کند.

راه اندازی بازار NFT

قبل از شروع به ایجاد NFT خود، باید بدانید که باید یک بلاکچین را انتخاب کنید که NFT شما را تقویت کند و یک کیف پول که پولی را که برای NFT می‌گیرید، دریافت کند. به منظور سادگی، اجازه دهید BakerySwap را به عنوان مثالی در نظر بگیریم که در نهایت ثابت می‌کند که کار با بلاکچینی مانند BSC چقدر ساده است.

  • شما باید کیف پول خود را با چند کوین کریپتو پیدا کنید. در نرخ تبدیل امروز، برای شروع به چیزی در حدود ۱۱ دلار نیاز دارید.
  • بخشی را خواهید دید که به طور واضح “آثار هنری ایجاد شده” را ذکر کرده است.
  • با کلیک روی + می‌توانید هنر دیجیتال یا ویدیو یا موسیقی خود را آپلود کنید.
  • قبل از تکمیل آن، باید با شرایط و ضوابط تایید تراکنش، موافقت کنید.
  • می‌توانید چندین اثر هنری و خلاقیت را آپلود کنید و می‌توانید همه آنها را مشاهده کنید.
  • بعد از تأیید آثار هنری خود، می‌توانید برای آن قیمت تعیین کنید. اگر یک کلکسیونر هنر شما را جذاب بداند، آثار شما را با قیمتی که اعلام کرده‌اید، خریداری می‌کند.

راه اندازی بازار NFT در BSC

1 آموزش راه اندازی بازار NFT (توکن غیر قابل معاوضه) در سال 2021

اگر فرآیند ضبط NFT به این سادگی باشد، روند راه اندازی بازار NFT نیز باید نسبتاً ساده باشد و بلاکچین BSC ناامید کننده نیست.

  • بلاکچین BSC دارای معماری با پیچیدگی کمتری نسبت به همتایان خود است و که این موضوع آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای توسعه بازار NFT تبدیل کرده است.
  • شما می‌توانید توکن‌های غیر قابل معاوضه فهرست شده در بازار را به صورت انتخابی دسته بندی کنید.
  • بلاکچین همچنین از مصنوعات غیر کالایی پشتیبانی می‌کند و همچنین امکان ایجاد و بهره برداری DAO را دارد.
  • این بلاکچین می‌تواند به طور یکپارچه با سایر بلاکچین‌ها و کیف پول‌ها ادغام شود و وسعت بازار شما را جهانی‌تر کند.

نتیجه

این واقعیت که برخی از نام‌های بزرگ متعلق به بازارهای عمودی (در بازار عمودی، به بخش خاصی از بازار خدمت رسانی می‌شود.) مختلف مانند Jack Dorsey و Lindsay Lohan که با NFT‌ها مرتبط هستند، به اندازه کافی بزرگ است که گواهی بر این است که NFT‌ها تا چه اندازه امیدوار کننده هستند و سوددهی هر شغلی که شامل NFT شود چقدر خواهد بود. بلاکچین BSC یک مثال کامل از این است که چگونه محصول مناسب در زمان مناسب می‌تواند معجزه کند. در حالی که مردم با استانداردهای Ethereum درگیر بودند، BSC جایگزین کاملی را در اختیار آنها قرار داد که از نظر محدودیت‌های Ethereum بهتر عمل می‌کند.

با در نظر گرفتن مفهوم NFT‌ها و تازه بودن بلاکچین BSC، اکنون زمان ایده آل برای شما به عنوان یک کارآفرین کریپتو است که بازار NFT خود را در زنجیره هوشمند Binance ایجاد کنید. اگر با شرکت توسعه دهنده بلاکچین مناسب همکاری کنید، ایجاد بازار NFT خود در BSC ترسناک نخواهد بود.

حال که با راه اندازی بازار NFT خود بیش‌تر آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس