معرفی بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

میم کوین ها، توکن‌های کریپتوکارنسی هستند که از شوخی‌های رسانه‌های اجتماعی الهام گرفته شده‌اند. در ادامه به بهترین میم کوین ها می‌پردازیم

56
0

میم کوین ها، توکن‌های کریپتوکارنسی هستند که از شوخی‌های رسانه‌های اجتماعی الهام گرفته شده‌اند. در ادامه به بهترین میم کوین ها می‌پردازیم.

در سال ۲۰۲۱، توکن های میم در بین نسل هزاره (این گروه در اواخر دهه ۱۹۷۰ یا اوایل دهه ۱۹۸۰ تا اوایل دهه ۲۰۰۰ متولد شده‌اند.) و نسل Z (گروهی از مردم که از سال ۱۹۹۰ تا سال ۲۰۰۰ میلادی و بعد از آن متولد شده‌اند.) بسیار محبوب شده است. در حالی که برخی از سرمایه گذاران ادعا می‌کنند که با سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی‌های مبتنی بر میم سود قابل توجهی را به دست آورده‌اند، بسیاری از سرمایه گذاران نیز از شکست سرمایه گذاری های عظیم خود صحبت کرده اند. بنابراین، این مورد می تواند یک گزینه سرمایه گذاری ریسکی باشد که تریدرها باید آن را به طور کامل بررسی کنند.

در اینجا تعدادی از بهترین میم کوین ها معرفی شده‌اند.

۱. Dogecoin (DOGE) | بهترین میم کوین

1 معرفی بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

Dogecoin، کریپتویی با نماد سگی با نژاد Shiba Inu، امسال میلیاردرهایی مانند ایلان ماسک مالک Tesla و مارک کوبان Shark Tank را برای سرمایه گذاری به خود جذب کرده است. توکن نیتیو آن DOGE است که تقریباً در هر صرافی کریپتو لیست شده است.

هفتمین کریپتوکارنسی در ۱۷ آگوست به ازای هر قطعه ۰/۳۲ دلار آمریکا معامله می‌شد و ارزش بازار آن بیش از ۴۲ میلیارد دلار بود.

محبوب‌ترین توکن میم، رشد یک ساله بیش از ۸۹۹۱ درصد را ثبت کرده است. با این حال، کریپتوی با نماد سگ به دلیل عرضه نامحدود توکن‌های آن، با انتقاداتی روبرو شده است.

۲. Shiba Inu (SHIB)

2 معرفی بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

کریپتوی Shiba Inu در ردیف دوم Dogecoin است که به عنوان “قاتل DOGE” نیز شناخته می‌شود. توکن ژاپنی الهام گرفته از سگ، با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۹۴ دلار آمریکا در هر واحد و ارزش بازار ۴/۴۴ میلیارد دلار آمریکا در ۱۷ آگوست در حال پیشروی است.

توکن نیتیو آن، SHIB، به عرضه نامحدودی اشاره دارد. این ارز در بین ۱۱،۲۲۵ کریپتوکارنسی، در رتبه ۴۰ قرار گرفت.
پروژه میم همچنین پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi)، یعنی ShibaSwap را توسعه داده است.

۳. کوین Baby Doge (BabyDoge)

3 معرفی بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

این کریپتوی میم که در ژوئن ۲۰۲۱ راه اندازی شد، ادعا می‌کند که تراکنش‌های Dogecoin را بهبود می‌بخشد. همچنین هدف آن افزایش سریع ارزش در راستای توکن DOGE است. کریپتوی نیتیو آن BabyDoge است.

BabyDoge در ۱۷ آگوست با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۸۵۵ دلار آمریکا در حال پیشروی بود. در زمان نگارش این مقاله در بین ۲۵ درصد از توکن‌های برتر در بازار کریپتو قرار گرفت.

۴. ElonDoge (EDOGE)

4 1 معرفی بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

ElonDoge در آوریل ۲۰۲۱ از دیوانگی و شور میم مربوط به Dogecoin ایلان ماسک یعنی “Dogefather” متولد شد. این میم کوین بر روی زنجیره هوشمند Binance فعالیت می‌کند. توکن نیتیو آن EDOGE است.

EDOGE در زمان نگارش این مقاله در میان ۵۰ درصد از توکن‌های کریپتوی برتر قرار گرفت و ارزش بازار آن ۱/۹ میلیون دلار بود.

توکن EDOGE محدودیت عرضه‌ی یک کوادریلیون دارد. پروژه میم ادعا می‌کند که به زودی لانچ پد (بخش لانچ پد همانند عرضه اولیه در بورس ایران می‌باشد.) حراج توکن غیرقابل معاوضه خود را راه اندازی می‌کند.

۵. Loser Coin (LOWB)

5 معرفی بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

این پروژه میم توسط دو توسعه دهنده ناشناس راه اندازی شده که ادعا می‌کردند پول خود را هنگام تریدینگ در توکن‌های کریپتو در سال ۲۰۱۷ از دست داده‌اند. و آنها گفته‌اند که بقیه پول خود را در پروژه Loser Coin سرمایه گذاری کرده‌اند.

کریپتوی نیتیو Loser Coin ،LOWB است. توکن میم در ۱۷ آگوست به ازای هر قطعه ۰.۰۰۰۱۰۴۷۷ دلار آمریکا معامله می‌شد.

این توکن با رتبه ۹۹۲ دارای مجموع عرضه ۶۰/۳ میلیارد کوین LOWB بود.

۶. Elongate (ELONGATE)

6 معرفی بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

Elongate سفر تجاری خود را به عنوان یک میم کوین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ با الهام از توییت ایلان ماسک آغاز کرد. مدیرعامل تسلا توییت کرده بود که اگر کلاهبرداری مربوط به او وجود داشته باشد، “Elongate” نامیده می‌شود.

برخی از توسعه دهندگان ناشناس، Elongate را در چند روز با استفاده از زنجیره هوشمند Binance ایجاد کردند. کریپتوی نیتیو آن با نام ELONGATE نیز شناخته می‌شود. و حداکثر عرضه را چهار میلیارد کوین تعیین کرده است.

این کریپتوی میم در ۱۷ آگوست با ۱۱ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۴۹۵۶۸ دلار آمریکا رسید و ۳۰ روز افزایش ۴۱/۴ درصدی داشت.

۷. Dogelon Mars (ELON)

7 معرفی بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

Dogelon Mars از میم وایرال شده ایلان ماسک الهام گرفته شده است که نشان می‌دهد Doge با موشک به مریخ پرواز می‌کند. کریپتوی نیتیو آن، ELON، در بین ۱۱،۲۲۷ توکن‌های کریپتو رتبه ۵۷۱ را دارد.

توکن میم در ۱۷ آگوست با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۷۸۲۵۸ دلار آمریکا معامله می‌شد و ارزش بازار آن حدود ۴۰/۹ میلیون دلار بود. حدود ۵۲۴ تریلیون کوین Dogelon Mars از مجموع عرضه یک کوادریلیون توکن در گردش بود.

۸. Australian Safe Shepherd (ASS)

8 معرفی بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

Australian Safe Shepherd توسط جامعه پروژه Safemoon مبتنی بر میم توسعه یافته است که با استفاده از بلاکچین Binance، توکن کریپتوی خود را ایجاد کرده است. میم کوین نیتیو آن ASS است.

دارندگان ASS می‌توانند با استیک کردن آن در پلتفرم PancakeSwap پاداش دریافت کنند. هر قطعه ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۱۲۵ دلار آمریکا با یک رشد ۳۰ روزه ۳۰/۲ درصد معامله می‌شد.

دارای حداکثر ۱۰ کوادریلیون توکن است.

۹. HODL 2.0 (HODL)

9 معرفی بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

Hold for for Dear life (HODL) 2.0 نسخه پیشرفته‌ای از HODL است، یک پروژه میم، که از جامعه دیوانه و پر شور کریپتو الهام گرفته شده است. این جامعه از استراتژی نگهداری برای افزایش سرمایه بلند مدت پیروی می‌کند.

HODL در ۱۷ آگوست تقریباً ۱۱ درصد افزایش یافت و به ارزش ۰.۰۰۰۰۰۰۰۲۰۲۹۹ دلار آمریکا با ارزش گذاری کامل ۲۰/۱ میلیون دلار آمریکا رسید. این ارز در CoinMarketCap در بین ۲۵ درصد از کریپتوکارنسی‌های برتر قرار دارد.

همچنین دارای محدودیت عرضه یک کوادریلیون کوین است.

۱۰. Hoge Finance (HOGE)

10 معرفی بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

Hoge Finance یک میم کوین غیرمتمرکز مالی (DeFi) است که از ترند توییتر #HogeSavesTheAnimals الهام گرفته است. کریپتوی نیتیو آن HOGE است.
پروژه میم، که ادعا می‌کند برای رفاه حیوانات پول جمع آوری می‌کند، حداکثر یک تریلیون توکن HOGE دارد.

این کریپتو در ۱۷ آگوست تقریباً ۲۵ درصد با ۰.۰۰۰۱۰۶۵۵ دلار آمریکا معامله می‌شد و ارزش بازار آن در حدود ۴۴ میلیون دلار بود.

تیم HOGE همچنین یک پروژه NFT را برای ماین کردن کلکسیون‌ها برای کاربران و جامعه esports آغاز کرده است.

بهترین میم کوین | کلام پایانی

انبوه پروژه‌های کریپتوی مبتنی بر میم شامل تعدادی طرح “پامپ و دامپ” (یک استراتژی در بازار است.) است که می‌تواند منجر به گرفتار شدن سرمایه گذاران در توکن‌های rug pull (این اصطلاح بیانگر خروج نقدینگی توسط پروژه‌ها و فرار با سرمایه مورد نظر است.) شود.

بنابراین، بسیار مهم است که قبل از ورود به چنین فضای کریپتوی دیوانه واری، تحقیقات خود را (DYOR) انجام دهید.

حال که با بهترین میم کوین ها آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس