تعداد بازیکنان سی اف تیوز (Sea of Thieves) به بیش از 25 میلیون نفر رسید

بازی سی اف تیوز (Sea of Thieves) یکی از پدیده‌های نسل ۸ ایکس باکس بود. در ادامه به تعداد بازیکنان سی اف تیوز (Sea of Thieves) می‌پردازیم

69
0
1 تعداد بازیکنان سی اف تیوز (Sea of Thieves) به بیش از 25 میلیون نفر رسید

بازی سی اف تیوز (Sea of Thieves) یکی از پدیده‌های نسل ۸ ایکس باکس بود. این بازی شروع بسیار بدی داشت و با دریافت میانگین نمرات ۶۹ از نظر منتقدان باعث مسخره شدن میان طرفداران شد. با پشتیبانی مدام و نمایش تغییرات آن در بزرگ‌ترین نمایش‌های مایکروسافت مانند E3 باعث شد که این بازی طرفداران زیادی را به خود جذب کند. در ادامه به تعداد بازیکنان سی اف تیوز می‌پردازیم.

تعداد بازیکنان سی اف تیوز (Sea of Thieves)

تعداد بازیکنان سی اف تیوز (Sea of Thieves) به بیش از 25 میلیون نفر رسید

ماجراجویی دزدان دریایی Sea of ​​Thieves همچنان در حال رشد است و تعداد بیشتری از بازیکنان برای کاوش در اقیانوس و غارت جمع می‌شوند. Rare روز سه شنبه از طریق Xbox Wire اعلام کرد که Sea of ​​Thieves به ۲۵ میلیون بازیکن رسیده است، پنج میلیون بیشتر از نقطه عطف قبلی در ماه مارس که بازی به ۲۰ میلیون بازیکن رسید.

این اخبار پس از آن منتشر می‌شود که Rare تأیید کرد ماه ژوئن بهترین ماه برای Sea of ​​Thieves بوده است، زیرا ۴/۸ میلیون بازیکن فعال در ماه به لطف راه اندازی توسعه A Pirate’s Life، یک کراس اوور با دزدان دریایی کارائیب، در این ماه فعال بودند. A Pirate’s Life یک افزونه‌ی مجانی بود که در آن جک اسپارو حضور داشت، این باعث شد طرفداران فیلم دزدان دریایی کارائیب به این بازی جذب شوند و یکی از دلایل رکورد شکستن این بازی نیز همین مسئله است.

همچنین اسکین‌های ویژه‌ای با طرح بازی‌های بزرگ مانند هیلو به بازی اضافه شد پ بعضی از آپدیت‌های بازی بزرگ‌تر از نسخه‌ی اولیه‌ی آن بود. Rare تصمیم داشت یک بازی مانند دستینی ولی بر روی آب بسازد و تا حد زیادی نیز موفق شد (شاید حتی بیش‌تر) به صورت کلی این بازی تبدیل به یکی از پر طرفدار‌ترین بازی‌های جهان شده است و اضافه شدن آن به فروشگاه استیم نیز در این امر بی‌تاثیر نبوده است.

به مناسبت این خبر، Rare به هر بازیکنی که تا ۲۶ اکتبر وارد Sea of ​​Thieves شود، ۲۵۰۰۰ طلا و ۲۵ دوبلون اهدا می‌کند. یک بازیکن تصادفی که تا ۲۶ اکتبر به بازی بپردازد، برای دریافت ۲۵ میلیون طلا انتخاب می‌شود. بنابراین، اگر کمی از بازی دور شده‌اید، این زمان خوبی برای بازگشت به آن است.

حال که با تعداد بازیکنان سی اف تیوز آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس