ثبت نام بتای الدن رینگ شروع شد ، آموزش ثبت نام برای نسخه ی Beta

برای آخرین RPG مورد انتظار FromSoftware و Hidetaka Miyazaki باید کمی بیشتر منتظر بمانید. در ادامه به بتای الدن رینگ می‌پردازیم.

38
0

برای آخرین RPG مورد انتظار FromSoftware و Hidetaka Miyazaki برای PlayStation 4 ،Xbox One و PC، باید کمی بیشتر منتظر بمانید. البته یک خبر خوب برای کسانی که می‌خواهند این بازی را امتحان کنند وجود دارد. Bandai Namco برنامه زمانبندی بتا Elden Ring را اعلام کرده است که ماه آینده انجام می‌شود. این برنامه در ابتدا برای ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده بود، اما اکنون به ۲۵ فوریه منتقل شده است. در ادامه به بتای الدن رینگ می‌پردازیم.

بتای الدن رینگ

یک تاخیر کوچک انتشار پیش بینی شده باعث شد بازی الدن رینگ حدود یک ماه دیر‌تر به بازار عرضه شود. با این حال، ناشر Bandai Namco این خبر بد را با چند خبر خوب مرتبط کرده است. Elden Ring در حال آزمایش بتا بسته است و این به زودی اتفاق می‌افتد.

بله، ماجراجویی بعدی FromSoftware در حال دریافت یک بتا بسته است، قابل بازی در PS5 و PS4 و همه اینها در نوامبر سال جاری اتفاق می‌افتد. نامکو در بیانیه مطبوعاتی به جزئیات می‌پردازد. گروه منتخبی از شرکت کنندگان می‌توانند بخشی از این RPG را بین ۱۲ تا ۱۵ نوامبر بازی کنند.

طرفداران منتخب می‌توانند ساعات ابتدایی عنوان مورد انتظار را تجربه کنند تا به طور اجمالی به آنچه بازی کامل ارائه می‌دهد، نگاه کنند و همچنین به تیم توسعه دهنده در آزمایش سرورهای آنلاین بازی قبل از تاریخ انتشار کمک کنند.

ثبت نام بتا

2 ثبت نام بتای الدن رینگ شروع شد

  • اگر می‌خواهید در بتا Elden Ring شرکت کنید، کافی است با حساب Bandai Namco خود SIGN UP یا LOG IN شوید و می‌توانید نسخه نمایشی RPG مورد انتظار را بازی کنید.
  • برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید و یک حساب کاربری در وب سایت Bandai Namco ایجاد کنید تا واجد شرایط دریافت بتا Elden Ring باشید. به طور طبیعی، تعداد محدودی از نقاط موجود است، بنابراین اگر می‌خواهید فرصت‌های خود را گسترش دهید، باید سریع اقدام کنید.
  • لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام بتا بسته Elden Ring تا ۱ نوامبر است، بنابراین منتظر ثبت نام نباشید!
  • در نهایت، شما باید برای آزمایش شبکه بتا Elden Ring اقدام کنید. برای درخواست اینجا را کلیک کنید.

حال که با بتای الدن رینگ آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس