معرفی بهترین بازی های بتل رویال سال 2021

هیچ سبکی در صنعت بازی‌ها نتوانست به محبوبیت بازی‌های بتل رویال برسد. در ادامه به معرفی بهترین بازی های بتل رویال سال 2021 می‌پردازیم.

67
0
معرفی بهترین بازی های بتل رویال سال 2021

در سال‌های اخیر هیچ سبکی در صنعت بازی‌های ویدئویی نتوانست به محبوبیت بازی‌های بتل رویال برسد، این سبک که با اوایل با ساخت ماد توسط فن‌ها در بازی‌‌های آرما ۲ و ماینکرافت ساخته شد با انتشار بازی‌هایی مانند PUBG و Fortnite به اوج محبوبیت در زمانی کم رسید و تب سبک بتل رویال در سال ۲۰۱۶ شروع شد، از آن زمان بیش‌تر بازی‌های موفق این سبک را به بازی‌های خود اضافه کردند و پایه‌ی ثابت بازی‌هایی مانند COD شد. در ادامه به معرفی بهترین بازی های بتل رویال سال 2021 می‌پردازیم.

معرفی بهترین بازی های بتل رویال سال 2021

بازی‌های Battle Royale اینجا هستند که بمانند. در طی چندین سال گذشته Apex Legends ،Call of Duty: Warzone و ده‌ها بازی Battle Royale و بلاک باستر ساخته شده‌اند و این سبک را به محبوبیت گسترده‌ای رساندند. درک این فرمول آسان است: تعداد زیادی بازیکن وارد نقشه می‌شوند و می‌جنگند تا آخرین بازیکن (یا تیم) زنده بماند. منطقه امن نقشه معمولاً در طول مسابقه کوچک‌تر می‌شود و بازیکنان باقیمانده را مجبور به مبارزه با یکدیگر می‌کند.

بازی‌های بتل رویال که در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شوند

1 معرفی بهترین بازی های بتل رویال سال 2021

Grit

Grit یک بازی بتلرویال با تم غرب وحشی و کابوی است، در بازی وقتی که سوار بر اسب هستید با پلیر‌های دیگر مبارزه کنید و کارکتر‌های کابوی یا سرخ پوست خود را شخصی سازی کنید، بازی دارای قطار نیز است. اگر شما از بازی‌های RDR 2 و Call of Juarez خوشتان می‌آید حتما به فکر تجربه‌ی این گیم باشید.

Vampire: The Masquerade Battle Royale

Studio Sharkmob در حال ساخت یک بتل رویال رایگان برای بازی در Vampire: The Masquerade است که هدف آن نیمه دوم سال ۲۰۲۱ است. بازی دارای سبک خون آشامی است.

بهترین بازی های بتل رویال ۲۰۲۱ منتشر شده

2 معرفی بهترین بازی های بتل رویال سال 2021

Call of Duty: Warzone

پیچیدگی گیم پلی CoD در مورد فرمول The Gulag است، The Gulag یک محل مبارزه ۱ به ۱ است که بازیکنان مرده برای شانس دوم با فردی به رقابت می‌پردازند و در صورت برد باز به بازی بر می‌گردند. یک حالت دوم نیز وجود دارد به نام Plunder، جایی که بازیکنان برای برنده شدن درامد می‌گیرند و پول می‌دزدند.

Fall Guys: Ultimate Knockout

کمتر مانند دیگر بتل رویال‌ها است. خشونت رو در رو که از بازی‌های Battle Royale انتظار داریم ندارد و بیش‌تر شبیه به بازی‌های Gang Beasts با Ninja Warrior است. ۶۰ بازیکن در ۵ دور پر از مانع به رقابت می‌پردازند تا جایی که فقط یک بازیکن باقی مانده باشد. بسیار سرگرم کننده و فوق العاده زیبا است.

Fortnite

Epic در حال آزمایش حالت‌های مختلف مانند 50v50 و ایجاد تغییرات مکرر و گاه مرموز در نقشه خود است و با افزودن گیم پلی‌های جدید به بازی‌ مخالفتی ندارد. انتظار نداریم به زودی آزمایش‌ها و بروزرسانی‌های شگفت آور و تغییر دهنده بازی متوقف شود.

Apex Legends

این بازی ترکیب تیراندازی اول شخص با شخصیت‌ها و قهرمانانی است که هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند و با فرمول بتل رویال با سیستم‌های جدیدی فراهم می‌کند. در بازی امکان برقراری ارتباط عالی بدون مکالمه و زنده کردن مجدد هم تیمی‌های مرده نیز وجود دارد.

PUBG

PUBG به سرعت تبدیل به بازی محبوبی شد و هنوز هم روزانه صدها هزار بازیکن دارد. انتظار داشته باشید که حالت‌های جدید، سلاح‌ها، وسایل نقلیه و حتی نقشه‌های بیش‌تری همچنان که از زمان انتشار آن اضافه شده است اضافه شوند.

دیگر بازی‌ها با داشتن حالت بتل رویال

3 معرفی بهترین بازی های بتل رویال سال 2021

  • Spellbreak
  • Hyper Scape
  • Ring of Elysium
  • Forza Horizon 4: The Eliminator
  • Surviv.io
  • Worms Rumble
  • Civilization 6: Red Death
  • Fallout 76 Nuclear Winter
  • Population: One
  • Darwin Project
  • Super Animal Royale
  • CS:GO Danger Zone
  • Mordhau
  • Z1 Battle Royale
  • Dying Light: Bad Blood

حال که با بهترین بازی های بتل رویال آشنا شدید پیشنهاد می‌شود از دیگر مقالات گیم سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس