توکن سوزی اتریوم به بیش از 300 هزار واحد رسید !

در ۵ آگوست ۲۰۲۱، شبکه اتریوم EIP-1559 را اجرا کرد. از آن زمان، ۳۰۳،۶۸۱ اتر سوزانده شده است. در ادامه به توکن سوزی اترویم می‌پردازیم.

43
0

در ۵ آگوست ۲۰۲۱، شبکه اتریوم پیشنهاد بهبود اتریوم EIP-1559 را اجرا کرد. از آن زمان، ۳۰۳،۶۸۱ اتر به ارزش بیش از یک میلیارد دلار آمریکا سوزانده شده است. در ادامه به توکن سوزی اتریوم می‌پردازیم.

توکن سوزی اتریوم

1 توکن سوزی اترویم به بیش از 300 هزار واحد رسید !

بیش از یک میلیارد دلار اتریوم (ETH) تا به امروز سوزانده شده است. بزرگ‌ترین تغییرات اضافه شده به بلاک چین اتریوم شامل EIP-1559 و EIP-3554 می‌شود، EIP-1559 نرخ کار اتریوم را به یک طرح جدید تغییر داد که باعث کاهش ارزش اتر و دارایی رمزنگاری شد. اساساً، هزینه ها بر اساس تقاضای شبکه محاسبه می‌شوند، زیرا مکانیسم قیمت گذاری معاملات هزینه اصلی را برای هر بلوک موجود در شبکه تعیین می‌کند. مابقی هزینه‌ها سوزانده می‌شود و طرفداران اتریوم تصور می‌کنند که این امر به طور قابل توجهی عرضه کلی اتریوم را کاهش می‌دهد. تا امروز، شبکه اتریوم ۳۰۳،۶۸۱ اتر به ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار را با استفاده از نرخ مبادله اتر سوزانده است:

01 0 توکن سوزی اترویم به بیش از 300 هزار واحد رسید !

بیش‌ترین توکن سوزی‌ها

0 توکن سوزی اترویم به بیش از 300 هزار واحد رسید !

بزرگترین توکن سوزی در شبکه، افرادی هستند که اتر را از یک آدرس به آدرس دیگر منتقل می‌کنند و برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) و سیستم‌های مالی غیر متمرکز (defi) دارند. بزرگ‌ترین توکن سوزی اتریوم تا به امروز در بازار Opensea توکن غیرقابل تغییر (NFT) بوده است، زیرا آمار Dune Analytics نشان می‌دهد که بازار امروز ۴۲۹۹۱ اتر به ارزش ۱۴۶ میلیون دلار را سوزانده است. Opensea با انتقال سنتی اتر همراه است که ۲۵۵۱۴ اتر را به جمع توکن سوزی اضافه کرده است.

Uniswap V2 و پروژه stablecoin Tether (USDT) رتبه سوم و چهارم را از نظر برترین توکن سوزی اتریوم دارند. تا به امروز، نسخه دوم صرافی غیر متمرکز Uniswap (dex) تقریبا ۱۶،۶۶۵ اتر به ارزش ۵۵/۸ هزار دلار سوزانده است. استیبل کوین USDT Tether تقریبا ۱۵،۰۱۵ اتر توکن سوزی کرده است زیرا مسئول سوزاندن ۵۱ میلیون دلار است. سایر توکن سوزی‌های اتریوم عبارتند از Axie Infinity ،Uniswap V3 ،Metamask، پروژه استیبل کوین USDC و رجیستری Opensea.

حال که میزان توکن سوزی اتریوم را دریافتید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس