Starz چیست و آیا ارزش استفاده از آن را دارد؟

124
0
Starz چیست

اگر می خواهید نمایش ها و فیلم های عالی را با قیمتی مقرون به صرفه تماشا کنید، Starz یک گزینه عالی برای شما است. در اینجا همه چیز هایی که باید درباره ی آن بدانید برای شما آورده شده است. Starz چیست؟

پلتفرم استریم Starz به مشترکین امکان دسترسی به اکشن، درام، کمدی، عاشقانه، معمایی و موارد دیگر را از طریق سرگرمی های متنوع و خوب خود می دهد.

Starz چیست؟

Starz یک پلتفرم استریم است که سرگرمی را در قالب فیلم های پرفروش، سریال های کلاسیک و محتوای اصلی ارائه می دهد.

برنامه Starz از طریق اشتراک برنامه Starz دسترسی به انواع محتوا را برای کسانی که کابل ندارند، ارائه می دهد. این برنامه در چندین دستگاه پخش جریانی، از تبلت گرفته تا تلویزیون های هوشمند در دسترس است.

Starz چه محتوایی را ارائه می دهد؟

Starz چیست
Starz چیست

Starz محتوا را در هر ژانر تلویزیونی و فیلم ارائه می دهد. این میزبان محتوای ایجاد شده توسط چندین شرکت و همچنین نسخه های اصلی تولید داخل است.

در حالی که Starz سرگرمی ‌های متنوعی را از هر ژانری ارائه می ‌کند، هدف آن تولید محتوایی برای زنان و مخاطبان کم ‌رنگ است. جفری هیرش، رئیس Starz در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت:

“در STARZ، ما عمیقاً متعهد به پیشبرد تنوع، برابری و گنجاندن با محتوای ممتاز توسط، درباره و برای زنان و مخاطبان کم ‌نظیر هستیم. ما معتقدیم که به سازندگان بستری می‌ دهیم تا از صدای خود برای گفتن داستان‌ های خود استفاده کنند تا انتخاب کنند جهان چگونه آنها را می بیند.”

Starz عمدتاً به خاطر سریال های اصلی خود از جمله Outlander، Power، The White Queen و Hightown شناخته می شود. در زمان نگارش این مقاله، دسترسی به موارد دلخواه طرفداران مانند Party Down و Ever After را نیز ارائه می دهد.

کدام دستگاه ها از برنامه Starz پشتیبانی می کنند؟

برنامه Starz با رایج ترین دستگاه های پخش کار می کند، از جمله:

  • اپل آی ‌پد و آیفون ‌های دارای iOS 16 یا جدید تر.
  • تبلت ‌های آمازون Kindle Fire با سیستم عامل Fire OS 5 یا جدید تر.
  • دستگاه‌ های Android دارای Android نسخه 5.0 یا جدیدتر.
  • تلویزیون ‌های اپل با tvOS 16 یا به ‌روزرسانی نرم ‌افزار جدیدتر.
  • آمازون Fire TV و Fire Sticks.
  • تلویزیون‌ های Android که روی TV 9 یا جدیدتر اجرا می ‌شوند.
  • Xbox One، Xbox Series S و Xbox Series X.
  • تلویزیون های هوشمند سامسونگ سازگار با Smart Hub را انتخاب کنید.
  • تلویزیون های ال جی با WebOS 3.0 یا بالاتر.
  • تلویزیون های هوشمند Vizio را انتخاب کنید.
  • رایانه های شخصی که مایکروسافت ویندوز 10 یا جدیدتر را اجرا می کنند.
  • رایانه های اپل دارای OSX 10.10 یا جدیدتر.
  • مرورگر های وب مانند کروم، اج، سافاری یا فایرفاکس.

Starz چقدر هزینه دارد؟

در حالی که می ‌توانید از طریق اشتراک پولی به این سرویس دسترسی داشته باشید، می ‌توانید یک نسخه آزمایشی رایگان Starz دریافت کنید تا قبل از خرید آن را امتحان کنید. پس از پایان دوره آزمایشی رایگان، Starz 8.99 دلار در ماه هزینه دارد.

مشترکین همچنین این گزینه را دارند که اشتراک سه ماهه را با قیمت 23.99 دلار در ماه خریداری کنند. هر طرح اشتراک Starz تجربه ای بدون تبلیغات را ارائه می دهد.

چگونه در Starz مشترک شویم

Starz چیست
Starz چیست

مشتریان جدید می توانند با رایانه یا تلویزیون هوشمندی مانند Vizio در Starz مشترک شوند. برای انجام این کار، دکمه Start Your Free Trial را انتخاب کنید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا یک حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از ایجاد حساب کاربری، می توانید دوره اشتراک مورد نظر را انتخاب کرده و جزئیات پرداخت خود را وارد کنید. پس از انجام این کار، می توانید بلافاصله از سرگرمی Starz لذت ببرید.

ثبت نام از طریق برنامه مستقیم ترین راه برای دسترسی به محتوای Starz است. با این حال، می توانید اشتراک کانال Starz خود را نیز با چند مرحله به Amazon Prime Video اضافه کنید.

آیا Starz ارزش هزینه کردن را دارد؟

به طور کلی، Starz محتوای منحصر به فرد فراوانی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. این دارای مجموعه ای از ژانر های مختلف است تا برای توده ها جذاب باشد و در عین حال یکی از هزینه های اشتراک بدون آگهی کمتر در صنعت را حفظ کند.

Starz با توانایی خود در تولید مداوم محتوای جدید و هیجان انگیز و دسترسی آسان از طریق برنامه، افزودنی عالی برای هر مجموعه استریم است.

با Starz به سرگرمی اصلی جدید دسترسی پیدا کنید

با استفاده از یک نسخه آزمایشی رایگان که برای مشترکین جدید ارائه می شود، انتخاب آسانی است که Starz را امتحان کنید تا مشخص کنید آیا برای شما مناسب است یا خیر. شما به بسیاری از موارد دلخواه طرفداران کلاسیک و مجموعه ای از محتوای اصلی جدید و متنوع دسترسی خواهید داشت.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید اطلاعات لازم در زمینه ی Starz را به دست آورید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس