معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

با وجود تعداد زیادی برنامه که در Google Play موجود است، انتخاب بهترین اپلیکیشن های اندروید که متناسب با زندگی شما باشد طاقت فرسا است.

43
0
0 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

اگر شما دارای یک تلفن هوشمند اندروید هستید، با یکی از قدرتمندترین نسل‌های تلفن هوشمند موجود در بازار در جیب خود گشت و گذار می‌کنید. از پردازنده آن‌ها گرفته که همانند همان‌هایی که در لپ تاپ‌ها یافت می‌شوند تا دوربین‌های قدرتمند و نمایشگرهای سطح بالا، گوشی‌های هوشمند امروزی انقلابی جدید به حساب می‌آیند. با این حال، اگر می‌خواهید از تمام امکانات آن‌ها استفاده کافی را ببرید، برای این کار به تعداد قابل توجهی از برنامه‌ها نیاز خواهید داشت. در ادامه‌ی معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول با ما همراه باشید.

معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021

با وجود تعداد زیادی برنامه برای Android که در فروشگاه Google Play موجود است، انتخاب بهترین اپلیکیشن های اندروید که متناسب با سبک زندگی شما باشد بسیار طاقت فرسا است. ما سعی کرده‌ایم با جمع آوری لیستی از محبوب‌ترین برنامه‌های Android، در زمینه‌هایی همانند، موسیقی، ورزش، اخبار، انتخاب را برای شما ساده‌تر کنیم.

الزامات Android

Facebook

1 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

فیس بوک یک سایت قدرتمند اجتماعی است که به شما این امکان را می‌دهد تا دوستان قدیمی و جدید، آشنایان و بستگان‌تان را پیدا کنید و آن‌ها را به لیست دوستان خود اضافه کنید. با این کار شما همواره قادر خواهید بود با آن‌ها گفتگو کنید و موارد بسیاری از قبیل مطالب دلخواه‌تان، عکس، فیلم، لینک را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید در مورد مطالب و عکس‌های دوستانتان اظهارنظر کنید.

بدون شک اکثر کاربران اینترنت حداقل نام فیس بوک به گوششان خورده است.

YouTube

2 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

اموزه کمتر کسی پیدا می‌شود که با یوتیوب آشنا نبوده و حداقل یک‌بار از آن استفاده نکرده باشد. یوتیوب دومین سایت پرطرفدار و پربازدید جهان پس از سایت گوگل است که با داشتن بیش از ۱.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ویدئو کلیپ، یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید و بزرگ‌ترین منبع ویدئویی جهان می‌باشد. این غول اینترنتی در سال ۲۰۰۵ ایجاد شد و پس از خریداری توسط گوگل در سال ۲۰۰۶ به یکی از اصلی‌ترین سایت‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه گوگل تبدیل شد.

برای مشترکین YouTube Premium، در حالی که صفحه خاموش است به تمام محتوای برتر و همچنین ویژگی‌های خاص مانند پخش صدا دسترسی خواهند داشت.

Twitter

3 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

توییتر با بیش از ۳۳۵ میلیون کاربر فعال در ماه و پشتیبانی بیش از ۴۰ زبان مختلف، یکی از قدرتمندترین و اثرگذارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا بوده و از ابزارهای عالی برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. با نوشتن متن‌های کوتاه و تاثیرگذار، استفاده از هشتگ‌های قدرتمند و تعامل فعال با دیگر کاربران، می‌توانید یکی از موثرترین کمپین‌های تبلیغاتی خود را در توییتر به راه بیندازید و از قابلیت “ریتوئیت” توسط کاربران نهایت استفاده را ببرید؛ چرا که توئیتر یکی از قوی‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای وایرال کردن محتوای شماست. توییتر مکانی است که در آن از تمام اتفاقاتی که در لحظه می‌افتند، آگاه می‌شوید. اگر دوست دارید در جریان آخرین اخبار جدید قرار بگیرید، Twitter بهترین مکان برای شما است. سیاست مداران، بازیگران یا محتوای مورد علاقه خود، برداشت‌ها و نظرات را دنبال کنید.

Google Home

4 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

یکی از علل اصلی خاص بودن گجت‌های گوگل اپلیکیشن‌های مخصوص به آن‌ها است، زیرا که به وسیله آن‌ها می‌توانید نظارتی کامل داشته باشید و تجربه‌ای جدید به دست آورید. Google Home به عنوان یک اپلیکیشن پر امکانات برای مدیریت هر چه آسان‌تر کروم کست و یا هر گجت دیگری است که از قابلیت cast پشتیبانی می‌کند، می‌باشد. این نرم افزار با برخورداری از قابلیت‌هایی متنوع یک میانبر فوق العاده برای مدیریت دستگاه‌های هوشمند گوگل به شمار می‌رود، به صورتی که قادر هستید انواع فایل‌های ویدئویی و یا صوتی خود را به وسیله کروم کست پخش کنید و یا با اتصال به اسپیکر هایتان صدایی شفاف را دریافت کنید. حجم صدا‌ها را به دلخواه خود تنظیم کرده و هر چیزی را که به ذهنتان می‌رسد شخصی سازی کنید تا مطمئن باشید نظارتی کامل بر روی دیوایس هایتان دارید.

بهترین اپلیکیشن های اندروید | Movies and videos

Netflix

5 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

Netflix یک فراهم کننده خدمات استریم ویدئو به شکل آنلاین و On-Demand مستقر در ایالات متحده است. تماشای فیلم و سریال، هر زمان و در هر جایی که اراده کنید،این چیزی است که وقتی قدم به وب سایت نتفلیکس می‌گذارید، از آن بهره مند خواهید شد. در سال ۲۰۱۶ اعلام شد، ایران نیز به زنجیره کشورهایی که این شبکه در آن به ارائه خدمات می‌پردازد، اضافه شده است. معمولا هر نوع فیلم جذابی که تا کنون نام آن را شنیده‌ایم، در این شبکه پخش شده است. اما می‌توان گفت که عجیب‌ترین فیلم‌ها و پر طرفدار‌ترین فیلم‌ها در این شبکه وجود داشته‌اند. از جمله این فیلم‌ها می‌توان فیلم‌های سینمایی و سریال‌هایی برای بزرگسالان و فیلم‌هایی برای رده سنی کودکان و انیمیشن اشاره کرد. همچنین Netflix تعداد زیادی محتوای انحصاری عالی تولید کرده است.  برای استفاده آن از ۹ دلار در ماه یا در صورت تمایل برای دسترسی به محتوای 4K ماهانه ۱۶ دلار باید پرداخت کنید.

Disney+

6 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

سرویس استریم کمپانی دیزنی، سرویسی منحصر به فرد برای پخش محبوب‌ترین فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌ها می‌باشد و یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید است. سرویس استریم دیزنی پلاس، یک سرویس پخش ویدئو از کمپانی دیزنی است که مطمئنا یکی از رقیب‌های اصلی سرویس‌های پخش ویدئو محبوب مانند اپل تی‌وی پلاس، نتفلیکس و اچ‌بی‌او خواهد بود. دیزنی پلاس یک سرویس اشتراکی پولی و بدون تبلیغات است که به طور اختصاصی امکان دسترسی به کتابخانه گسترده‌ای از محتوای عظیم دیزنی، فاکس (Fox) و همینطور نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، مستند‌ها و فیلم‌های کوتاه جدید را به کاربران خود می‌دهد. سرویس دیزنی پلاس شامل تمام تولیدات خانوادگی و دوستانه دیزنی و اساساً هر چیزی که برای مخاطبان ساخته شده و امتیاز بالایی کسب کرده است، خواهد بود. یک دوره هفت روزه آزمایشی رایگان وجود دارد و یک ماه پس از آن هزینه پرداختی شما ۶/۹۹ دلار خواهد بود، اگرچه می توانید برای صرفه جویی ۱۴ دلار، ۷۰ دلار برای یک سال پیش پرداخت کنید. در مارس ۲۰۲۱ این مبلغ به ۷/۹۹ دلار در ماه یا سالیانه ۸۰ دلار افزایش می‌یابد.

Hulu

7 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

Hulu از جمله برنامه‌های تعاملی و تلویزیونی اندروید می‌باشد که به شما کمک می‌کند تجربه جدید و جالبی از تماشای برنامه‌های تلویزیونی روی دستگاه خود داشته باشید. با نصب این برنامه دسترسی به کتابخانه عظیمی از تمام برنامه‌ها و سریال‌ها و فیلم‌های گذشته و نیز در حال پخش خواهید داشت. اگر از دوستداران شبکه‌های ورزشی باشید نیز قادر به انتخاب برنامه‌هایی مانند لیگ‌های کالج و شبکه‌های ورزشی منطقه‌ای خواهید بود یا اینکه می‌توانید اخبار ملی داغ روز دنیا و یا منطقه خود را به سرعت مشاهده کرده و شبکه‌های خبری را به سادگی دنبال نمایید و اینگونه از تمام حوادث و رویدادهای اطراف خود با خبر شوید. Hulu شیوه‌های اشتراک مختلفی را ارائه می‌دهد، از جمله مدل‌هایی که با ۶ دلار در ماه کل کتابخانه جریان را باز می‌کند و دیگری با ۱۲ دلار در ماه تبلیغات را حذف می‌کند. Hulu همچنین امکان تماشای تلویزیون زنده را با قیمت ۶۵ دلار در ماه ارائه می‌دهد.

Amazon Prime Video

8 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

فیلم‌ها و سریال‌های معروف دنیا از جمله فیلم‌های انحصاری آمازون را آنلاین تماشا یا دانلود کنید. کافیست فیلم یا سریال مورد نظر خود را جستجو کرده و براحتی و بدون مشکل لودینگ آنرا در موبایل خود تماشا کنید. اگر در حال تماشای فیلمی بودید و کاری برایتان پیش آمد، جای هیچ نگرانی نیست. دفعه بعد که وارد اپلیکیشن شوید، ویدئو‌ی مورد نظر دقیقا از همانجا دوباره برایتان به نمایش در می‌آید. از دیگر قابلیت‌های جالب این برنامه اندرویدی، امکان تعیین کیفیت پخش می‌باشد.

HBO Max

9 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

در تابستان سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد. در HBO Max شما می‌توانید نخستین اجراهای بزرگ زنده را به علاوه هر قسمت از سریال‌های شبکه HBO و سریال‌های دیگر را تماشا کنید.

‏علاوه بر اینکه هر هفته فیلم‌‌های جدید را دریافت می‌کنید شما همچنین اخبار، اجراهای کمدی، تاک شو و فیلم‌های مستند را می‌توانید تماشا کنید. می‌توانید برای عضویت آزمایشی ۱ ماهه رایگان (پس از آن ماهانه فقط ۱۴/۹۹ دلار) دانلود کنید.

بهترین اپلیکیشن های اندروید | Music and audio

Spotify

10 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

Spotify یکی از بهترین سرویس‌های پخش جریانی و احتمالاً اولین نامی است که وقتی به برنامه‌های موسیقی فکر می‌کنید بر زبانتان جاری می‌شود. Spotify اکنون پشتیبانی ویدیویی از بهترین پادکست‌های سیستم عامل خود را نیز ارائه می‌دهد. می‌توانید با استفاده از نسخه رایگان آن را امتحان کنید، اما اگر می‌خواهید بدون آگهی گوش دهید و دانلود کنید، باید با هزینه ماهانه ۱۰ دلار در آن مشترک شوید، اگرچه Spotify یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه را پیشنهاد می‌دهد.

Soundcloud

11 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

اگر به دنبال یک اپ موزیک عالی هستید که بدون تبلیغات و بدون هزینه اشتراک باشد، Soundcloud همان چیزی است که دنبالش بودید. شما می‌توانید موزیک‌های جدید را در این اپ گوش کنید، با همه اینها این اپ جایگزین مناسبی برای Spotify نیست. بیشتر موسیقی‌های Soundcloud از هنرمندان نسبتاً ناشناخته است و اگر قادر به یافتن آن‌ها در Spotify نیستید، احتمالاً می‌توانید آن‌ها را در اینجا پیدا کنید. گوش دادن رایگان است، نسخه‌های حرفه‌ای SoundCloud بیش‌تر برای خود هنرمندان است. البته نمی‌توان گفت که این اپ فقط مربوط به موسیقی است، زیرا پادکست‌های زیادی را نیز در اینجا خواهید یافت. ولی می‌تواند مکمل خوبی برای Spotify باشد.

Podcast Addict

12 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

اگر این روزها بیش‌تر وقت خود را با گوش دادن به پادکست می‌گذرانید، تنها نیستید. Podcast Addict یک اپ عالی و کامل برای طرفداران پادکست است، با یک کتابخانه گسترده برای انتخاب بیش از ۱ میلیون پادکست و بیش از ۳۵ میلیون اپیزود. اگرچه برخی گزینه‌های پولی با ویژگی‌های اضافی دارد، اما برنامه اصلی رایگان است.

Google Play Music

13 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

همان‌طور که اشاره کردیم این پلیر برای کاربران سرویس استریم موسیقی گوگل عالی است اما کسانی که فایل‌های موسیقی را به صورت آفلاین روی حافظه‌ی گوشی ذخیره کرده‌اند هم می‌توانند از این اپ استفاده کنند. معمولاً Google Play Music به عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض در اندروید نصب شده است. می‌توان گفت که Google Play Music برای پخش کردن موسیقی‌های ذخیره‌شده روی حافظه‌ی گوشی نیز یکی از بهترین‌ها است. گوگل این قابلیت را فراهم کرده که کاربر بتواند ۵۰ هزار فایل موسیقی خود را روی سرویس ابری آپلود کند، آن هم به صورت رایگان و در ادامه با استفاده از اپ Google Play Music و البته با دسترسی به اینترنت، این فایل‌ها را استریم کند. Google Play Music رقیبی شایسته برای Spotify است.

Apple Music

14 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

Apple Music یک سرویس استریمینگ موسیقی است که به شما اجازه می‌دهد به آهنگ‌های موجود در iTunes گوش دهید؛ اپل موزیک دومین اپلیکیشن اپل است که در اختیار کاربران اندروید قرار می‌گیرد. Apple Music دسترسی به کتابخانه عظیم موسیقی اپل و همچنین ایستگاه رادیویی Apple’s Beats 1 را فراهم می‌کند، اما قبل از اینکه بتوانید از آن استفاده کنید باید مشترک شوید. اشتراک رایگان وجود ندارد، بنابراین باید ماهیانه ۱۰ دلار پرداخت کنید.

اخبار

The New York Times

15 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

یکی از بهترین نشریات آمریکا، همچنین یکی از بهترین برنامه‌های خبری است. این اپ محتوای نشریه را در فرمتی زیبا مرتب می‌کند و به کاربران امکان سفارشی سازی می‌دهد، هم چنین به وسیله آلارم، اخبار مهم را به اطلاع شما می‌رساند. اگر به دنبال یکی از بهترین برنامه‌های خبری موجود هستید، این اپ همان چیزی است که دنبالش بودید.

Vice News

16 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

اگر روزنامه نگاری را ترجیح می‌دهید که به gonzo متمایل باشد، Vice کتابخانه قدرتمند خود را از محتوای نوشتاری و ویدئویی در یک برنامه زیبا و ساده ارائه می‌دهد. این برنامه شامل پیش بینی مدت زمان لازم برای مطالعه است، بنابراین کاربران با محدودیت زمانی می‌توانند مقالات را با توجه به زمان خود اولویت بندی کنند.

NPR News

17 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

NPR News امکان آگاهی از اخبار را به صورت چاپی و صوتی فراهم می‌کند. کاربران نه تنها می‌توانند گزارش‌های خبری را گوش دهند بلکه برنامه‌های مختلفی مانند All Things Consider و Radiolab را نیز گوش می‌دهند.

AP News

18 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

خبرگزاری آسوشیتدپِرِس در ۱۲۱ کشور جهان فعالیت می‌کند و دارای ۲۴۳ شعبه در سراسر جهان و تعداد زیادی کارمند از سرتاسر جهان است. بنابراین، اگر به دنبال جدیدترین اخبار روزانه هستید، AP News در Android بهترین گزینه برای شما است.

توصیف AP News از خود، به شکلی کامل گویای این موضوع است: (جایی که اخبار، خبر های خود را می‌گیرند.)

Google News

19 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

برنامه Google News به لطف نظارت هوشمندانه و اخبار متنوعی که دارد، یک توصیه بسیار ارزشمند است. Google News اخبار را از منابع خبری در سراسر جهان گردآوری می‌کند که باعث می‌شود منبع خبری مورد علاقه خود را در فهرست خود پیدا کنید.

Nwsty

19 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

دنبال کردن همه خبرهای جدید به طور عادی یک فرآیند پیچیده است، اما Nwsty این فرآیند را برای شما ساده و سریع‌تر می‌کند. این نرم افزار با استفاده از فناوری هوش مصنوعی تعداد شش تا ده مورد از داغ‌ترین خبرهای روز را پیدا می‌کند و آن‌ها را به طور منظم و دقیق در اختیار شما می‌گذارد.

با این حال شما می‌توانید به کمک آن به متن کامل هر موضوع هم دسترسی داشته باشید. این نرم افزار امکان به اشتراک گذاری خبرها در شبکه‌های اجتماعی و مطالعه خبرهای قدیمی‌تر را نیز برای کاربرانش فراهم کرده است.

Strafe Esports

20 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

برنامه Strafe تمام لیگ ها و تیم‌های معروف از League of Legends گرفته تا Counter-Strike و موارد دیگر را در بر می‌گیرد. هنگام خواندن دقیق‌ترین آمار، می‌توانید از آخرین مسابقات مطلع شوید.

theScore

21 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

با استفاده از این برنامه می‌توانید به اسانی در محیطی ساده و طبقه بندی شده به انواع خبرهای مختلف در زمینه‌های متعدد ورزشی دسترسی داشته باشید. نتایج مسابقات فوتبال، بسکتبال، بیسبال، هاکی، اتومبیل رانی، تنیس و گلف را در نقاط مختلف جهان پوشش می‌دهد و تمام نتایج را به صورت لحظه ای نمایش می‌دهد. پس از ورود با طیف گسترده‌ای از خبرهای روز دنیا مواجه می‌شوید که نیاز شما به سایت‌های خبری را برطرف می‌کند.

ESPN

22 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

با نصب این اپ می‌توانید به سرعت آخرین اخبار مربوط به تیم‌ها و لیگ‌های مورد علاقه خود را از جملهMLB ، NFL ،NCAA ،MLS ،NHL و غیره را دریافت کنید.

Barstool Sports

23 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

Barstool Sports یک رسانه دیجیتال است که به امپراطوری ای متشکل از پادکست‌ها، ژورنالیسم و محتوای متمرکز بر فرهنگ پاپ، سیاست و بسیاری از موضوعات دیگر تبدیل شده است. هنوز ریشه در پوشش و تفسیرهای ورزشی دارد. بنابراین اگر به دنبال این هستید که کارشناسان در مورد تیم مورد علاقه خود بحث کنند یا آخرین اخبار سیاسی را بخوانند، از برنامه Barstool Sports لذت خواهید برد.

بهترین اپلیکیشن های اندروید | شبکه های اجتماعی

Tiktok

25 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

یک رسانه اجتماعی چینی است که به کاربران اجازه می‌دهد که موزیک‌ ویدئوهای بسیار کوتاه ۳ الی ۱۵ ثانیه‌ای بسازند. با استفاده از موزیک و جلوه‌های ویژه، فیلم‌های عالی خود را با گرفتن لحظات خنده دار و خاطره انگیز برای به اشتراک گذاشتن با دنیا استفاده کنید. فیلم‌های خود را با فیلترها و جلوه‌های ویژه، برچسب‌های سرگرم کننده، موسیقی و غیره بگیرید. یکی دیگر از ویژگی‌های تیک تاک را می‌توان محدود کردن زمان استفاده از آن توسط والدین دانست. در حقیقت والدین می‌توانند با استفاده از این تنظیمات اختصاصی، زمان استفاده فرزندانشان را در بازه‌های ۴۰، ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ دقیقه در طول روز تنظیم کنند. تیک تاک قابلیت‌های جذاب زیادی دارد که یکی دیگر از آن‌ها را می‌توان گزارش کردن کاربران خاطی دانست.

Instagram

26 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

اینستاگرام، شبکه اجتماعی جادویی این روزهای دنیا، سرزمین عجایبی که هر چیزی در آن پیدا می‌شود. بسته به این‌که به چه چیزهایی علاقه دارید یا حتی قصد کار و فروش دارید، می‌توانید در اینستاگرام فعالیت کنید و علاقمندی‌ ها‌یتان را دنبال کنید. اینستاگرام شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدیوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر به اشتراک بگذارند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت اشتراک ویدیو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

Houseparty

27 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

اپلیکیشن houseparty یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های مکالمه تصویری گروهی است که قابلیت ارسال پیام‌های نوشتاری را نیز دارد. اگر نمی‌توانید به صورت حضوری با خانواده یا دوستان خود معاشرت کنید، این اپ می‌تواند به کمک شما بیاید، که سعی دارد یک ویدیو چت ساده و پر سرعت را میان کاربران ایجاد کند، به همین دلیل ما آن را در لیست بهترین اپلیکیشن های اندروید قرار داده‌ایم.

بهترین اپلیکیشن های اندروید | پیام رسان‌ها

Signal

28 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

در دنیای امروز که حفظ حریم خصوصی اهمیت زیادی دارد، سیگنال راهی رمزگذاری شده برای اشتراک پیام‌ها و تماس‌های ویدیویی را ارائه می‌دهد. خواه اطلاعات کاری حساس را به اشتراک بگذارید و یا گفت و گوی ساده با دوستانتان. Signal به شما امکان برقراری ارتباط خصوصی و بدون نگرانی را می‌دهد. این اپ به تازگی در ایران فیلتر شده است.

Messenger & Messenger Kids

29 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

بهترین ویژگی فیس بوک مطمئنا پیام رسانی داخلی است. فیس بوک اکنون سرویس پیام رسان خود را به عنوان یک برنامه مستقل ارائه می‌دهد، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با دوستان فیس بوکی خود و هر کسی که این برنامه را نصب کرده است چت کنید، بدون اینکه به سیستم فیس بوک وارد شوید و یا حتی فیس بوک روی تلفن خود نصب کنید.

اگر پدر و مادر هستید، Messenger Kids باید روی تلفن فرزند شما بارگیری و نصب شود. Messenger Kids به نظر می‌رسد که برای کودکان ساخته شده است، اما در واقع برای والدین ساخته شده است. با استفاده از این برنامه، والدین کنترل لیست مخاطبین فرزندان خود را دارند و پیام‌ها قابل حذف نیستند، به این معنی که والدین می‌توانند هر زمان که بخواهند آن را بررسی کنند. البته، برخی ویژگی‌های جذاب برای کودکان ایجاد شده است، مانند استیکر‌های مناسب بچه‌ها، GIF‌ها، شکلک‌ها و غیره.

WhatsApp

30 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

فروشگاه Google Play هیچ محدودیتی در برنامه‌های پیام رسان ندارد، اما رمزگذاری امن و رابط کاربری غنی از ویژگی‌هایی است که WhatsApp را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید نشان می‌دهد. این برنامه به شما امکان می‌دهد پیام‌ها، تصاویر، یادداشت‌های صوتی و پیام‌های ویدیویی را به صورت کاملاً رایگان ارسال و دریافت کنید. یکی از موارد ضروری برای معتادان به پیام رسان، حتی اگر ایالات متحده هنوز آن را کاملاً نپذیرفته است.

Zoom Cloud Meetings

31 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

در این زمان به علت شیوع ویروس کرونا، که مشاغل به خانه آمده‌اند و نیز به علت ضرورت ماندن در خانه این اپ می‌تواند برایتان مفید و کارآمد باشد. از طریق ویژگی‌های ساده چت ویدیویی گروهی با دوستان‌، خانواده و همکاران خود در ارتباط باشید و همکاری خود را از طریق اشتراک فایل، اشتراک صفحه و پیام رسانی فوری تقویت کنید. اگر به دنبال یک برنامه چت تصویری رایگان هستید، این برنامه برای شما مناسب است.

Snapchat

32 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

در Snapchat همه چیز در مورد به اشتراک گذاری عکس‌ها، فیلم های کوتاه و مکالمه است که پس از مشاهده به طور خودکار منقضی می‌شود. شما می‌توانید از فیلترها و جلوه‌ها برای بهبود عکس‌ها و فیلم‌های خود استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن های اندروید | Dating

Tinder

33 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

Tinder یک شبکه اجتماعی در جهت برقراری ارتباط با سایر افراد می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت این برنامه، به جستجوی افراد نزدیک به خود بپردازید. پس از جستجویی ساده، افراد نزدیک به شما در این برنامه برایتان نمایان می‌شوند. البته بهتر است بدانید که افرادی به شما نمایش داده می‌شوند که معیارهایی خاص داشته باشند. پس از اینکه یکی از این افراد را انتخاب کردید و برای او پیامی فرستادید، در ابتدا هیچ مشخصاتی از شما برای فرد نمایان نمی‌شود و شما می‌توانید در ابتدا به صورت کاملا ناشناس با فرد صحبت کرده و سپس اگر خواستید می‌توانید مشخصاتتان را برای او نمایان کنید.

Coffee Meets Bagel

34 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

یک اپ دوستیابی است که محبوبیت بالایی دارد. روزانه یک پیشنهاد برای شما ارسال می‌کند، فردی که باویژگی‌های خواسته شده شما مطابقت دارد. پس از آن ۲۴ ساعت فرصت دارید که تصمیم بگیرید، اگر هر دو تمایل داشته باشید، یک اتاق گفتگوی خصوصی برای شناختن یکدیگر خواهید داشت. و اگر این پیشنهاد را رد کنید، این اپ با الگوبرداری از سلیقه شما، فردا پیشنهاد دیگری برایتان خواهد داشت.

Hinge

35 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

این اپلیکیشن دوست یابی، ‌به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های دوست یابی است، روند کار آن با توجه به سایر حساب‌های کاربری شما در دیگر شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد. برای مثال اگر حساب کاربری در اینستاگرام و یا فیسبوک دارید، این حساب در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار می‌گیرد و می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. سازنده این اپلیکیشن معتقد است که کیفیت روابط افراد، کیفیت زندگی فرد را تعیین می‌کند. این نرم افزار به خوبی از حریم خصوصی افراد حفاظت می‌کند و می‌تواند امنیت آن‌ها را در فضای مجازی تامین کند.

مطالعه و کتابخوانی

Kindle

36 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

اگر Kindle ندارید نگران نباشید، هنوز هم می‌توانید کتاب الکترونیکی خود را مستقیماً در تلفن هوشمند خود بخوانید. از پرفروش‌ترین‌ها تا کلاسیک‌ها، همه چیز در اینجا هست، با بیش از ۹۰۰۰۰۰ عنوان کتاب در فروشگاه آمازون.

Google Play Books

37 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

اگر طرفدار آمازون نیستید، Google Play Play Books یک انتخای عالی است. Google یک پایگاه داده عظیم از کتاب‌ها از جمله کتاب‌های کلاسیک دارد و حتی می‌توانید کتاب‌های صوتی را نیز خریداری و استفاده کنید.

Audible

38 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

Audible بهترین مکان برای شنیدن کتاب‌های صوتی در دستگاه Android شما است. هزاران کتاب صوتی از کلاسیک تا بروزترین‌ها ارائه می‌شود و شما اولین کتاب صوتی خود را به صورت رایگان دریافت می‌کنید. اشتراک ماهیانه ۱۵ دلار هزینه خواهد داشت. گزینه‌های سرعت پخش و همگام سازی بین دستگاه باعث سهولت استفاده از آن می‌شود.

Comics

39 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

برنامه رایگان Comixology دریچه‌ای است به یک کتابخانه خیره کننده با بیش از ۴۰،۰۰۰ عنوان کتاب، از جمله نام‌هایی بزرگ مانند Marvel و DC. این اپ یکی از بزرگ‌ترین کتابخوان‌های مصور است که در حال حاضر وجود دارد.

Blogging

Weebly

40 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

تا به حال بیش از ۳۰ میلیون نفر وبسایت خود را با استفاده از Weebly طراحی کرده‌اند و حالا با نسخه‌ی موبایل Weebly می‌توانید مستقیماً به وسیله تلفن همراه خود وبسایت و بلاگ ایجاد کنید. با کمک Weebly می‌تونید از هرجا که هستید فروشگاه آنلاین و سفارشات‌ خود را مدیریت کنید و سریع به سؤالات و نظرات کابران سایت پاسخ دهید و از مشتریان وفادار کسب و کار آنلاینی که دارید و یا از هوادارن و خوانندگان وبلاگ‌تان غافل نشوید.

Tumblr

41 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

برنامه Tumblr به اشتراک گذاشتن هر چیزی از هرجای دیگر را برای شما آسان می‌کند. می‌توانید هر نوع محتوا را به چندین وبلاگ ارسال کنید، پیش نویس‌ها را ذخیره کنید، پست‌ها را برنامه ریزی کنید و سپس در بحث شرکت کنید.

WordPress

42 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

این برنامه عملکرد وبلاگ وردپرس شما را منعکس می‌کند و به شما کمک می‌کند پست‌ها را ایجاد و ویرایش کنید.  این یک نسخه ساده است که استفاده از آن آسان است و همچنین واکنش‌ها به آخرین مقاله‌های شما را نشان می‌دهد.

بازی و سرگرمی

Steam

43 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

Steam بزرگ‌ترین ویترین فروشگاهی برای بازی‌های رایانه‌ای است. از طریق برنامه اندروید، کاربران می‌توانند به انجمن Steam دسترسی پیدا کنند، در فروشگاه گشت بزنند و بازی‌های جدید خریداری کنند.

PlayStation App

44 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

از طریق برنامه رسمی PlayStation، می‌توانید به شبکه PlayStation در Android دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید به سیستم حساب PSN خود وارد شوید، با دوستانتان تعامل داشته باشید، خرید انجام دهید و حتی برای بارگیری برنامه PlayStation 4 برنامه ریزی کنید.

Xbox

45 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

برنامه Xbox مایکروسافت نه تنها حساب Xbox Live و رابط کنسول شما را به تلفن شما متصل می‌کند، بلکه با داشتن بسیاری از بازی‌ها از ویژگی‌های ویژه صفحه دوم، مانند نقشه‌ها و محتوای جایزه‌ها، تجربه بازی شما را نیز جذاب‌تر می‌کند.

Facebook Gaming

46 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

در Facebook Gaming، ویدئوی بازی‌های زنده و از پیش تنظیم شده‌ای در بستر رسانه‌های اجتماعی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این بخش از فیسبوک شامل یک فید است، محلی که علاقه مندان می‌توانند محتواهای بازی مربوطه را جستجو کنند.

تغذیه، آشپزی، غذا

Grubhub

47 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

در حالی که دنیای برنامه‌های تحویل غذا بسیار گسترده شده است، Grubhub یکی از بهترین هاست. یک گروه تحویل غذای آنلاین آمریکایی است. برنامه GrubHub یکی از بهترین برنامه‌های موجود در زمینه سفارش غذا از طریق تلفن‌های هوشمند است.

MyFitnessPal Calorie Tracker

48 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

اگر می خواهید وزن کم کنید و به فرم دلخواه خود برسید، باید شمارش کالری ها را شروع کنید و این برنامه از MyFitnessPal راهی آسان، در دسترس و کاملاً رایگان برای اینکار است.

Food Network Kitchen

49 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

در این اپ هزاران دستورالعمل از آشپزهای مورد علاقه خود را پیدا می‌کنید، از جمله دستورپخت‌های ارائه شده در برنامه‌های تلویزیونی. ویدئوها و لیست خرید شما را برای تهیه یک وعده غذایی عالی آماده می‌کنند.

calorie Counter by FatSecret

50 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت اول

calorie counter یکی از جامع‌ترین برنامه‌های تغذیه و شمارش کالری است که در Android پشتیبانی می‌شود. این برنامه به شما امکان می‌دهد اهدافی برای خود تعیین کنید، دفترچه یادداشت غذایی داشته باشید و مانند اکثر برنامه‌های امروزی، دارای زاویه‌ای اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد نمایه ای ایجاد کنید و پیشرفت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

حال که با بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس