بهترین فناوری برای معلمان

62
0
فناوری برای معلمان

شکی نیست که تدریس کار سختی است. چه در یک مهدکودک، دانشگاه یا آنلاین کار کنید، این یک حرفه سخت است. در نهایت، پاداش‌ها می‌توانند بسیار رضایت‌بخش باشند، اما دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم کار نباید کمی آسان‌تر باشد. فناوری برای معلمان را در ادامه معرفی کرده ایم.

با توجه به اینکه ابزارها و دستگاه های جدید مفید برای مربیان به طور مداوم منتشر می شوند، فناوری تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می دهد. کلاس ها را می توان کارآمدتر ساختار داد و محتوا می تواند جذاب تر باشد.

در اینجا مفیدترین ابزارهای فناوری امروز برای معلمان آورده شده است.

فناوری برای معلمان: Wacom One

راه رفتن در کلاس درس و تعامل با دانش آموزان سبکی است که بسیاری از معلمان به جای ارائه درس از جلو ترجیح می دهند. شما می توانید بهتر با دانش آموزان خود ارتباط برقرار کنید و حفظ توجه آنها بسیار آسان تر است.

Wacom One این سبک را حتی کاربردی تر می کند. در حدود 14 در 9 اینچ و وزن تنها 2.2 پوند، معلمان با حمل آن احساس راحتی می کنند. می‌توانید همزمان با تبلت متصل به صفحه‌نمایش بنویسید یا نقاشی کنید تا همه از طریق لپ‌تاپ، تلفن یا رایانه شخصی‌تان آن را ببینند. پس از خستگی، دو پایه کوچک در پایین، معلم را قادر می سازد تا دستگاه را روی میز قرار دهد و درس را از آنجا ادامه دهد.

معلمان هنر این دستگاه را به ویژه مفید خواهند یافت. این مداد دارای بیش از 4000 سطح فشار با رزولوشن LPI 2540است که جزئیات و وضوح خوبی را در هنگام طراحی ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای پشتیبانی از شیب قلم است، به این معنی که احساس طبیعی می کند و به شما امکان می دهد با استفاده از کناره، درست مانند یک مداد واقعی، سایه بزنید. سپس، با کلیک یک دکمه، می توانید از مداد به خودکار یا نشانگر به گچ تغییر دهید، هر ابزاری که نیاز دارید.

معلمان همچنین می توانند آموزش های ویدئویی برای چندین موضوع ایجاد کنند. بررسی معادلات ریاضی یا دستور زبان انگلیسی، ویدیوهایی که تکنیک‌های هنری را نشان می‌دهند، یا حتی حاشیه‌نویسی کتاب‌های درسی و اسناد همگی امکان‌پذیر است.

در نهایت، مربیان آنلاین می توانند به راحتی دروس را با استفاده از تبلت با تلفن هوشمند، لپ تاپ یا رایانه شخصی خود نیز ارائه دهند.

ویژگی های کلیدی

. سه ماه آزمایش رایگان نرم افزارهای مختلف EdTech

. دسترسی رایگان به نرم افزارهای خلاقانه مختلف

. قلم ارگونومیک با نوک جایگزین

مشخصات فنی

منطقه فعال: 11.6×6.5 اینچ

برند: Wacom

سازگاری: ویندوز، اندروید، مک

رزولوشن: 1920 در 1080 پیکسل

ویژگی های مثبت

+ فیلم ضد تابش مات مانند کاغذ طبیعی است

+ قلم را می توان به عنوان ابزارهای زیادی استفاده کرد

+ سبک وزن

+ سازگاری متنوع

ویژگی های منفی

-بدون بلوتوث

– باید به رایانه شخصی، لپ تاپ یا تلفن متصل باشد

IPEVO V4K Pro Document Camera

دوربین مدارک IPEVO V4K Pro یک انتخاب عالی برای مربیان در محیط‌های آجر و ملات (brick-and-mortar) و آنلاین است. این دستگاه محکم و خوش ساخت با اتصالات متعدد برای گرفتن فیلم و عکس از هر زاویه ای است.

می‌توانید از آن برای تبدیل صفحات کتاب، مجلات یا مطالب آموزشی به محتوای دیجیتالی برای اشتراک‌گذاری با کلاس درس یا مخاطبان آنلاین استفاده کنید. همچنین می‌توانید از اسناد دانش‌آموزان، مانند تکالیف، گزارش‌ها و نمرات آزمون، کپی‌های دیجیتالی تهیه کنید.

گرفتن و نمایش تصاویر فوق اچ دی بسیار ساده است و پخش زنده Ultra-HD برای معلمان علوم که آزمایشات خود را نشان می دهند عالی است. اگرچه یک دوربین کاملاً میکروسکوپی نیست، زوم دیجیتال 12 برابری به شما امکان می دهد مناطق خاصی را برای نگاه دقیق تر افزایش دهید.

مربیان آنلاین می توانند از آن به عنوان یک وب کم استفاده کنند، حتی در نور ضعیف. شما به سادگی دکمه LED بالای دوربین را فشار دهید در حالی که روی سوژه یا صورت خود می درخشید و روشنایی را با استفاده از برنامه کنترل دوربین تنظیم کنید.

یک مزیت بزرگ دیگر برای معلم آنلاین، میکروفون تقویت‌شده با هوش مصنوعی است. این ویژگی عملاً هرگونه نویز پس زمینه را از بین می برد و صدای شما را شفاف و طبیعی می کند.

ویژگی های کلیدی

. سنسور تصویر 8 مگاپیکسلی

. فوکوس سریع

. میکروفون داخلی تقویت شده با هوش مصنوعی

مشخصات فنی

. عملکرد: فیلم و دوربین

. ابعاد: 10.91×3.07×1.89 اینچ

. برند: IPEVO

ویژگی های مثبت

+ پخش زنده بدون تاخیر

+ قابل حمل و انعطاف پذیر

+ سبک وزن

+ دو برابر شدن به عنوان یک وب کم

ویژگی های منفی

-بدون اتصال HDMI

Logitech Professional Presenter R800

این کلیک کننده ارائه از راه دور یک دستگاه ساده است، اما دستگاهی است که سخنرانی های شما را متحول می کند و دانشجویان شما را درگیر می کند. این یک دستگاه plug-and-play است که فقط با ویندوز سازگار است. به سادگی آن را به پورت USB لپ تاپ خود وصل کنید و آماده کار هستید.

ویژگی ها ساده و در عین حال موثر هستند. اولین ویژگی نقطه لیزری است که می توانید در هر نوری و در هر صفحه ای از آن استفاده کنید. شما می توانید فوراً توجه دانش آموز خود را به نقطه دقیق صفحه ای که در حال توصیف آن هستید جلب کنید.

همچنین یک کنترل نمایش اسلاید وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که در حین صحبت کردن و سؤال کردن در حین حضور در کلاس درس، اسلایدهای خود را به طور یکپارچه هدایت کنید. شما نیازی به نگرانی در مورد محدوده اتصال ندارید، مگر اینکه در یک انبار تدریس کنید، زیرا کلیک کننده تا 100 فوت برد دارد.

همچنین می‌توانید سخنرانی‌های خود را بهتر از همیشه با تایمر و LCD انجام دهید. هنگامی که زمان حرکت نزدیک است، لرزش خفیفی را احساس خواهید کرد که نشان می دهد پنج دقیقه از ارائه فعلی شما باقی مانده است. می توانید آن را روی buzz دوباره در دو دقیقه تنظیم کنید و دوباره وقتی زمان تمام شد. این ویژگی کوچک و زیبا تضمین می کند که دیگر برای پایان دادن به هیچ سخنرانی عجله نخواهید کرد.

یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید این است که دکمه‌ها و صفحه نمایش نور پس‌زمینه ندارند، که ممکن است در صورت سخنرانی در اتاقی با نور کم مشکل ایجاد کند.

ویژگی های کلیدی

. تایمر سخنرانی LCD

. نشانگر لیزری مفید

. کنترلر نمایش اسلاید

مشخصات فنی

. برند: لاجیتک

. قابلیت اتصال: بی سیم

. باتری: 2x AAA (شامل)

. وزن: 0.48 اونس

. ابعاد: 1.5×0.75×5.25 اینچ

. عمر باتری: 20 ساعت

. سازگار با: ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10 یا بالاتر

ویژگی های مثبت

+ عمر باتری طولانی

+ محدوده اتصال بزرگ

+ بدون نیاز به نرم افزار

ویژگی های منفی

-فقط با ویندوز سازگار است

فناوری برای معلمان: میکروسکوپ دیجیتال USB قابل اتصال

این میکروسکوپ دیجیتال یکی دیگر از ابزارهای مفیدی است که به ضرر شما نیست. معلمان زیست شناسی می توانند از آن برای نشان دادن دنیای میکروسکوپی به دانش آموزان با 2.0 مگاپیکسل و بزرگنمایی 250 برابر استفاده کنند. همچنین می‌توانید از آن در الکترونیک برای بزرگنمایی قطعات کوچک استفاده کنید، و لحیم کاری دشوار هنگام نگاه کردن به این میکروسکوپ بسیار قابل کنترل‌تر است.

این یک بازوی منعطف دارد و روی یک فنجان مکش قرار می گیرد که به پد مشاهده همراه متصل می شود. این پد همچنین دارای یک شبکه است که به دانش آموزان شما در اندازه گیری کمک می کند.

این دوربین همچنین دارای یک نور LED متغیر است که برای کاهش تابش خیره کننده از طریق یک دیفیوزر می تابد. این ویژگی برای مطالعه چیزهایی با سطوح براق مانند سکه یا قطعات الکترونیکی عالی است.

گرفتن تصاویر نیز با دکمه لمسی خازنی آسان‌تر می‌شود تا عکس‌های بدون تاری در سطح میکروسکوپی بگیرید. دانلود نرم افزار همراه از وب سایت Plugable همچنین امکان ثبت تصاویر و فیلم های بهتر را فراهم می کند. تایم لپس با استفاده از این نرم افزار نیز امکان پذیر است و راهی عالی برای ثبت تغییرات و واکنش هایی است که در یک بازه زمانی در اشیا رخ می دهد.

ویژگی های کلیدی

LED Halo. با روشنایی قابل تنظیم

. بازوی انعطاف پذیر

. دکمه ضبط خازنی

مشخصات فنی

. نام تجاری: Plugable

. وضوح ویدیو: 640×480

. وضوح عکس: 1600×1200

. اندازه: 3.5×1.25×1.25 اینچ

. وزن: 2.9 اونس

. لنز: بزرگنمایی 250 برابر

ویژگی های مثبت

+ کوچک و سبک

+ کم هزینه

+ عکسبرداری HD

ویژگی های منفی

-با دستگاه های iOS ناسازگار است

بزرگنمایی با نمایشگرهای کوچک به اندازه کافی موثر نیست

پروژکتور فیلم GooDee HD

پروژکتور فیلم چیزی است که معلمان هر موضوعی در مقطعی از ترم به آن نیاز خواهند داشت. با پروژکتور فیلم GooDee HD (مدل YG600)، دستگاهی با قیمت مناسب دارید که می تواند روی صفحه نمایشی تا اندازه 230 اینچ نمایش داده شود – یعنی بیش از 19 فوت!

دانش‌آموزان شما مجذوب چنین تصویر بزرگی می‌شوند، بنابراین ممکن است در جذب ویدیوهای آموزشی که نشان می‌دهید، موفقیت بیشتری کسب کنند. آنها قطعاً از فیلم‌های پایانی که ممکن است مخفیانه وارد آن شوید، لذت خواهند برد!

وضوح اصلی 720 p است، اما از فیلم های 1080 p پشتیبانی می کند. شما فقط نمی توانید آنها را در 1080 p مشاهده کنید. با این حال، نسبت کنتراست 3000:1 عالی است و جزئیات خوبی را ارائه می دهد. بلندگوهای دوگانه 3W بعید است که کلاس درس را پر کنند، بنابراین توصیه می شود از بلندگوهای خارجی استفاده کنید. این بلوتوث سازگار نیست، اما می‌توانید بلندگوها را از طریق جک صدا وصل کنید.

همچنین دارای انبوهی از اتصالات دیگر است. دارای دو پورت HDMI، دو پورت USB، یک پورت AV، یک پورت VGA و یک اسلات کارت SD است. همچنین حمل و نقل آن با وزن تنها پنج پوند و ابعاد 12x9x5 اینچ بسیار آسان است. همچنین می‌توانید به راحتی آن را برای فیلم‌های حیاط خلوت زمانی که در مدرسه از آن استفاده نمی‌کنید به خانه ببرید.

ویژگی های کلیدی

. پنکه بی صدا

. روشنایی ارتقا یافته است

. نسبت کنتراست 3000:1

. تکنولوژی خنک کننده پیشرفته

مشخصات فنی

. نام تجاری: گودی GooDee

. رنگ: خاکستری

. توان مصرفی: 3 وات

. درجه روشنایی: 8500 لوکس

. نوع نصب: پایه رومیزی

. رابط سخت افزاری: VGA، USB، HDMI، صدا 3.5 میلی متر

. بلندگوی داخلی: بله

. کنتراست: 3000:1

. وضوح اصلی: 720 p

. حداکثر اندازه صفحه نمایش: 230 اینچ

ویژگی های مثبت

+ اتصال چندگانه

+ عمر لامپ 50000 ساعت

+ سبک و قابل حمل

ویژگی های منفی

-نامناسب برای محیط های روشن

– کیفیت اسپیکر ضعیف

فناوری برای معلمان: Razer Kiyo Streaming Webcam

 

ریزر معمولا محصولاتی را منحصراً برای گیمرها تولید می کند. با این حال، امروزه ابزارها و دستگاه های بیشتری را منتشر می کند که دیگران نیز می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند. وب کم Razer Kiyo Streaming یکی از آنهاست. این یک وب کم عالی برای معلمان، به ویژه معلمان کار از خانه و دیجیتالی-عشایری (nomad خانه به دوش) است.

ایستگاه آموزشی شما با وضوح تصویر دوربین 1080p در 30FPS یا 720p در 60FPS واضح و دقیق به نظر می رسد. با این حال، نقطه فروش اصلی، نور حلقه نوآورانه اطراف وب کم است. این نور 5600K متعادل کننده نور روز به شما روشنایی ثابت و یکنواختی می دهد. شما به راحتی می توانید با چرخاندن حلقه روشنایی بهینه را تنظیم کنید، بنابراین بهترین ویژگی های خود را افزایش دهید.

علاوه بر این، از پیش تنظیمات تصویر مختلفی در نرم افزار Razer Synapse وجود دارد که می توانید آنها را تنظیم کنید. این موارد شامل تنظیمات نوردهی و تعادل رنگ سفید است. اگر به دلایلی می خواهید فوکوس خودکار عالی را خاموش کنید، می توانید این کار را در آنجا نیز انجام دهید.

میکروفون برای آموزش آنلاین مناسب است، تقریباً با کیفیت یک میکروفون لپ تاپ خوب. با این حال، اگر می خواهید کیفیت صدای فوق العاده ای داشته باشید، بهتر است یک میکروفون خارجی برای همراهی این دوربین خریداری کنید.

در نهایت، اگر شما یک عشایر (nomad خانه به دوش،بدوی) دیجیتال مسافرتی هستید، از این که بدانید این دوربین تا می‌شود و وزن آن کمی بیش از هفت اونس است، هیجان‌زده خواهید شد. با ابعاد حدود 2×8×3 اینچ، فضای زیادی را در چمدان شما اشغال نخواهد کرد.

ویژگی های کلیدی

. ویدیو HD

. چراغ حلقه نوآورانه

. عملکرد عالی در نور کم

مشخصات فنی

. برند: Razer

. وضوح تصویر:1080 p

. لنز واید: بله

. اتصال: USB 2.0

. روشنایی یکپارچه: بله

. سازگاری: OBS، XSplit، Twitch، YouTube، Zoom، Microsoft Teams و Skype

ویژگی های مثبت

+ روشنایی قابل تنظیم

+ فوکوس خودکار عالی

+ سبک و تاشو

ویژگی های منفی

-با macOS کار نمی کند

– کیفیت میکروفون متوسط

Ember Temperature Control Travel Mug 2

البته، آموزش فقط آموزش نیست، درست است؟ یکی دیگر از عناصر حیاتی در یک روز آموزش، قهوه است! لیوان مسافرتی Ember Temperature Control 2 یک کالای لوکس است که بسیاری از معلمان دوست دارند داشته باشند.

شما می توانید قهوه خود را تا سه ساعت در دمای مناسب نگه دارید. یا اگر از زیر لیوانی شارژی استفاده می کنید، می توانید قهوه داغ را در تمام طول روز در دسترس داشته باشید. ممکن است نتوانید از آن در کلاس استفاده کنید، اما به محض فرا رسیدن زمان استراحت، می‌توانید مستقیماً وارد آن لیوان (کاپ) شوید. مربیان آنلاین نیز آن را ارزشمند خواهند یافت، به خصوص با برنامه کامل کلاس های پشت سر هم که در آن شما نمی توانید از ایستگاه آموزشی خود دور شوید.

شما می توانید دمای مطلوب خود را (بین 120 تا 145 درجه فارنهایت) که از تلفن هوشمند خود کنترل می کنید، انتخاب کنید. همچنین می توانید با ضربه زدن روی لیوان واقعی، دما را تنظیم کنید و عمر باتری را بررسی کنید.

درب ضد نشتی 360 درجه نیز برای هنگام رانندگی به مدرسه عالی است. برای دیدن چاله و نوشیدن نیازی نیست چشم خود را از جاده بردارید. می توانید از هر نقطه روی لب لیوان بنوشید.

در نهایت، با ابعاد 4×8 اینچ و وزن 15 اونس، به راحتی در کیفی برای معلم در حال حرکت قرار می گیرد.

ویژگی های کلیدی

. درب نوشیدنی 360 درجه

. زیر لیوانی شارژی قهوه داغ در تمام طول روز ارائه می دهد

. نمایشگر لمسی

. برنامه کنترل می شود

مشخصات فنی

. نام تجاری: Ember

. ظرفیت: 12 اونس

. جنس: فولاد ضد زنگ

ویژگی های مثبت

+ روکش مات برای در دست گرفتن راحت است

+ درب ضد نشتی

+ پس از دو ساعت عدم تحرک به صورت خودکار می خوابد

ویژگی های منفی

-فقط شستن با دست

سوالات متداول

فناوری چگونه می تواند به معلمان کمک کند؟

امروزه فناوری تقریباً در هر صنعتی ضروری است. تحصیلات فرقی نمی کند. فناوری ابزارها و تکنیک های فراوانی را در اختیار معلمان قرار می دهد تا دانش آموزان را بهتر از قبل درگیر کنند. جوانان از فناوری در خانه استفاده می کنند، بنابراین کتاب های درسی قدیمی و فیلم های قدیمی حتی بیشتر از بسیاری از دانش آموزان در گذشته آنها را خسته می کند. تکنولوژی یادگیری را بسیار سرگرم کننده تر از آنچه بود می کند. بازی‌های آموزشی آنلاین پیچیده‌تر از گذشته سرگرم‌کننده هستند و می‌توانند به راحتی دانش‌آموزان را مجذوب خود کنند. فناوری به معلمان این امکان را می‌دهد تا با راه رفتن در کلاس و تعامل بهتر با دانش‌آموزان، به جای ایستادن در مقابل بدون تأثیرگذاری بر دانش‌آموزان دورتر، تعامل بهتری داشته باشند. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که فناوری از بین نمی رود. بهتر است آن را در آغوش بگیرید و با آن حرکت کنید. با انجام این کار، معلمان متبحر در زمینه فناوری می توانند فرصت های بسیار بیشتری را باز کرده و شغل خود را ارتقا دهند.

آیا فناوری می تواند جایگزین معلمان شود؟

این یک سوال میلیون دلاری است. فناوری جایگزین بسیاری از نیروهای کار در سراسر جهان در بسیاری از صنایع شده است. در چین، بسیاری از والدین برای یادگیری زبان انگلیسی از معلمان هوش مصنوعی به درجات مختلف موفقیت، پول زیادی را برای فرزندان خود می پردازند. با این حال، اکثر کارشناسان به شما خواهند گفت که آموزش همیشه به لمس انسان نیاز دارد. بیایید امیدوار باشیم که برخی از صنایع مقدس باشند و نیاز به پاک کردن عامل انسانی از مدرسه هرگز رخ ندهد. در حال حاضر، معلمان می توانند به لذت بردن از فناوری که حرفه آنها را لذت بخش می کند، ادامه دهند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس