تاریخ مراس The Game Awards 2021 مشخص شد | احتمال نمایش بازی Hellblade 2

مراسم The Game Awards یک رویداد سالانه است. در ادامه به مراس The Game Awards 2021 و احتمال نمایش بازی Hellblade 2 در آن می‌پردازیم.

23
0

The Game Awards یک رویداد سالانه است که به تصمیم گیری در مورد بهترین بازی‌های آن سال کمک می‌کند، که اغلب باعث بحث و گفتگوهای اینترنتی بعد از نمایش می‌شود. امروز تأیید شد که The Game Awards در ۹ دسامبر ۲۰۲۱ به طور رسمی باز می‌گردد، بار دیگر در تئاتر مایکروسافت در لس آنجلس برگزار خواهد شد تا محبوب‌ترین و بهترین عناوین امسال را برای انواع جوایز و افتخارات ارزیابی کند. در ادامه به مراس The Game Awards 2021 و احتمال نمایش بازی Hellblade 2 در آن می‌پردازیم.

مراس The Game Awards 2021 و نامزد‌های احتمالی

تاریخ مراس The Game Awards 2021 مشخص شد احتمال نمایش بازی Hellblade 2

برندگان مراسم سال گذشته The Game Awards نسبتاً استاندارد بودند و ما انتظار داریم که رویداد امسال دارای سورپرایز‌های بیش‌تری باشد. انتظار می‌رود بازی‌های بزرگی مانند Psychonauts 2 ،Deathloop ،Ratchet و Clank: Rift Apart و بسیاری دیگر همه ظاهر شوند یا نامزد جایزه شوند.

تا زمان برگزاری رویداد در ۹ دسامبر، نمی‌دانیم کدام بازی‌ها با کنار می‌روند. متأسفانه، یکی از مورد انتظارترین عناوین امسال، Halo Infinite، احتمالاً واجد شرایط نخواهد بود زیرا درست قبل از The Game Awards در ۸ دسامبر ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. ولی جای نگرانی نیست تیم ایکس باکس با بازی‌های بزرگی مانند Psychonauts 2 و Deathloop به احتمال زیاد نامزد بهترین بازی سال خواهند شد.

احتمال نمایش بازی Hellblade 2

به گفته جف گراب، منبع معتبر صنعت، Senua’s Saga: Hellblade 2 امسال در The Game Awards 2021 نمایش داده می‌شود. گراب این اطلاعات را در جدیدترین قسمت پادکست DefiningDuke فاش کرد و برای عقاید خود استدلال مشخصی ارائه کرد.

گراب می‌گوید ایکس باکس ممکن است در حال حاضر آماده نمایش Senua’s Saga: Hellblade 2 با تمام شکوه در موتور Unreal Engine 5 باشد. با این حال، با توجه به تراکم اعلامیه‌های این شرکت در رویدادهای بازی امسال، Grubb معتقد است که مایکروسافت بازی را در TGA امسال نشان می‌دهد.

گراب همچنین اشاره کرد که بازی استودیوی Obsidian Entertainment یعنی Avowed می‌تواند با نمایش گیم پلی در گیم آواردز همه را شگفت زده کند، اگرچه بهتر است داستان را با کمی اغراق در نظر بگیرید. با این حال، با توجه به اینکه Senua’s Saga: Hellblade 2 در ابتدا در The Game Awards معرفی شد، تصور مجدد بازی در همان صحنه چندان دور از ذهن نیست.

حال که با تاریخ مراس The Game Awards 2021 و احتمال نمایش بازی Hellblade 2 آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس