6 بهترین بازی اسکیت بورد برای موبایل

107
0
بازی اسکیت بورد

آیا می خواهید اسکیت بورد بروید اما وقت بیرون رفتن ندارید؟

اسکیت‌ بوردها می‌دانند که هیچ چیز مانند ضربه زدن به پارک اسکیت و انجام یک ترفند چالش‌برانگیز نیست. با این حال، بیرون رفتن و یافتن زمان برای اسکیت بورد همیشه ممکن نیست. در این صورت، دنیای مجازی بازی های اسکیت بورد به شما این امکان را می دهد که بدون بیرون رفتن، همان هجوم آدرنالین را تجربه کنید.

از حالت حرفه ای مناسب گرفته تا سرگرمی های قدیمی به سبک آرکید، اینها بهترین بازی های اسکیت بورد هستند که می توانید در گوشی هوشمند خود امتحان کنید. در حالی که گزینه‌های زیادی وجود داشت.

1.بازی اسکیت بورد: Skateboard Party 3

Skateboard Party 3 بازی مناسب شماست اگر به دنبال چالش هستید. این عنوان نزدیک‌ترین چیزی است که می‌توانید به حس اجرای بازی‌های قدیمی‌تر تونی هاوک در گوشی خود داشته باشید.

با نسخه رایگان بازی، می توانید با حالت حرفه ای و حالت اسکیت رایگان وارد دنیای هیجان انگیز اسکیت بورد شوید. حرکات خود را تمرین کنید و در حالت اسکیت آزاد، ترفندهای بیهوده را بدون هیچ محدودیتی انجام دهید. بنابراین، اگر می‌خواهید مهارت خود را تقویت کنید و تکنیک‌های خود را کامل کنید، این حالتی است که باید زمان خود را صرف آن کنید.

هنگامی که برای لیگ های بزرگ آماده شدید، به حالت حرفه ای بروید و یک سری چالش های هیجان انگیز را انجام دهید. فرقی نمی‌کند که استاد اسکیت برد باشید یا یک حرفه‌ای kickflip، Skateboard Party 3 شما را با انواع مختلفی از ترفندها و ترکیب‌ها برای اجرا پوشش می‌دهد.

اگر می خواهید محیط های مختلف و نقشه های جدید را کاوش کنید، می توانید به نسخه کامل بازی ارتقا دهید. اسکیت باز خود را با لباس ها و تخته های عالی سفارشی کنید تا واقعاً تجربه را برای خود داشته باشید.

دانلود: Skateboard Party 3 برای اندروید | iOS (نسخه رایگان و پولی موجود)

2. Alto’s Odyssey

از نظر فنی، Alto’s Odyssey بیشتر یک بازی ساندبوردینگ است، اما با توجه به ترفندهایی که می توانید انجام دهید شبیه به اسکیت بورد است، در اینجا سزاوار توجه است. این بازی دارای سبک هنری آرامش بخش، موسیقی پس زمینه آرامش بخش و گیم پلی بصری است.

شما سفری را از میان تپه ای فریبنده پر از موانع مختلف آغاز می کنید. در طول ماجراجویی خود، می‌توانید ترفندهای باورنکردنی مانند بک‌بال زدن، پرش‌های سخت، پرش از شکاف، گریند، اسلاید و موارد دیگر را انجام دهید. با هر سطح، ترفندهای جدیدی را باز می کنید که تجربه اسکیت بورد شما را افزایش می دهد.

این بازی اهداف مختلفی را برای تکمیل در هر سطح ارائه می دهد تا شما را با انگیزه و درگیر نگه دارد. با بالا رفتن سطح، قفل شخصیت‌ها، تابلوها و ابزارهای جدیدی را باز می‌کنید تا به پیشرفت شما کمک کنند. در حالی که برای یک دونده بی پایان طراحی شده است، حس خوبی از پیشرفت به شما می دهد.

این بازی همچنین دارای حالت ذن (Zen) است. این حالت هیچ ماموریت/چالشی ندارد و به شما امکان می‌دهد تا دلتان بخواهد در دامنه تپه شنی سوار شوید. نه امتیازی وجود دارد، نه سیستم بازی بیش از حد، و نه حواس پرتی. این حالت آن را به یکی از آرامش بخش ترین بازی های موبایل تبدیل می کند.

دانلود: Alto’s Odyssey برای اندروید | iOS (رایگان، خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد)

3. Tony Hawk’s Skate Jam

چه بخواهید به صورت مجازی حرفه ای در اسکیت بورد بسازید یا به صورت آنلاین با مردم رقابت کنید، Skate Jam چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این بازی عمدتاً آنلاین حالت های مختلف و محیط های باورنکردنی مانند پارک ها، شهرها و بیابان ها را ارائه می دهد.

برای دسترسی به این محیط ها، باید وظایف و اهداف متنوعی را انجام دهید و چالشی هیجان انگیز را به بازی اضافه کنید. نقشه های موجود در Skate Jam اندازه مناسبی دارند و فرصت های زیادی را برای شما فراهم می کند تا مهارت های خود را در اسکیت بورد نشان دهید و ترفندهای مختلف را انجام دهید.

در مسابقات آنلاین، شما باید در سه دور رقابت کنید که هر ترفند موفق، تعداد مشخصی امتیاز را برای شما به ارمغان می آورد. امتیازها در سه راند جمع می‌شوند و برنده کسی است که بیشترین امتیاز را داشته باشد. این بازی ارزش امتحان کردن را برای حالت حرفه ای به تنهایی دارد و حالت آنلاین لایه دیگری از رقابت را اضافه می کند.

دانلود: Skate Jam برای اندروید | iOS (رایگان، خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد)

4.بازی اسکیت بورد Perfect Grind

Perfect Grind یک بازی شبیه‌سازی اسکیت‌برد مجازی عالی است اگر فقط می‌خواهید ترفندهایی را انجام دهید و به حالت شغلی اهمیتی نمی‌دهید. با هر سطح جدید، تعداد انگشت شماری از ترفندهای جدید را یاد خواهید گرفت و به آنها مسلط خواهید شد.

عکس

بازی شما را به صورت گام به گام راهنمایی می کند و نحوه اجرای هر ترفند را نشان می دهد. از چرخش معمولی به عقب تا حرکات منحصر به فرد مانند دلفین نولی و دم ساییدن، می توانید همه آنها را یاد بگیرید.

برای پیشرفت در بازی، باید مجموعه‌ای از اهداف را در هر سطح تکمیل کنید تا اطمینان حاصل شود که مهارت‌های جدیدی را توسعه می‌دهید و با انگیزه باقی می‌مانید. با انجام هر ترفند، جوایزی به دست می آورید که می توانند برای باز کردن قفل شخصیت های جدید، طرح های اسکیت برد، لباس ها و موارد دیگر بازخرید شوند.

اگرچه نسخه رایگان فقط دسترسی به حالت حرفه ای را ارائه می دهد، نسخه کامل دسترسی به طیف وسیعی از حالت ها از جمله Single Run، Free Skate و Park Editor را فراهم می کند. هر حالت یک تجربه متمایز ارائه می دهد که به بازی عمق می بخشد.

با نسخه کامل، حتی می توانید پارک اسکیت خود را بسازید که برای ایجاد محیط اسکیت منحصر به فرد خود عالی است. رابط کاربر پسند، آموزش های جامع، و طیف گسترده ای از حالت ها و ویژگی ها آن را به تجربه ای تبدیل می کند که دوست ندارید از دست بدهید.

دانلود: Perfect Grind برای اندروید | iOS (نسخه رایگان و پولی موجود)

5.بازی اسکیت بورد Turbo Stars

آیا به دنبال یک بازی ساده و در عین حال هیجان انگیز هستید؟ سپس Turbo Stars همان چیزی است که شما نیاز دارید. علیرغم گیم پلی فوق العاده سریع، این بازی اسکیت بورد در مقایسه با سایر بازی های سبک خود نسبتاً ساده است.

هدف این است که با کشیدن انگشت خود به چپ یا راست، بازیکن خود را روی پلتفرم نگه دارید، و در حالی که نمی‌توانید ترفندهای فانتزی مانند چرخیدن به عقب یا چرخاندن را انجام دهید، می‌توانید با بازیکنان دیگر چه آنلاین و چه آفلاین رقابت کنید.

همانطور که در بازی پیشرفت می کنید، سکه ها، پاور آپ ها، کلیدها و موارد دیگری را خواهید دید که می توانند برای خرید لباس ها و اسکیت بردهای جدید برای شخصیت خود استفاده شوند. علاوه بر این، می توانید رقبای را که در طول مسابقه خیلی به شما نزدیک می شوند پرتاب کنید و مسیر شما را تا خط پایان باز کنند.

این بازی همچنین شامل یک دور جایزه است که در آن می توانید سکه ها را جمع آوری کنید تا بعداً از آنها استفاده کنید، بدون اینکه بازیکن دیگری با آن رقابت کنید. در مجموع، Turbo Stars یک تجربه بازی سرگرم‌کننده و ساده را ارائه می‌کند، و آن را به گزینه‌ای عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند بدون تسلط بر کنترل‌ها و مکانیک‌های پیچیده از یک بازی لذت ببرند.

دانلود: Turbo Stars برای اندروید | iOS (رایگان، خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد)

6.بازی اسکیت بورد The Ramp

این بازی به درستی نامگذاری شده است، زیرا در اطراف یک سطح شیب دار اسکیت بورد متمرکز است که در آن بازیکنان می توانند ترفندهای مختلفی مانند اسلاید روی تخته و راهپیمایی هوایی را اجرا کنند، در حالی که در محدوده سطح شیب دار باقی می مانند. طراحی اپلیکیشن ساده است و دارای یک حالت بازی است و یکی از آن بازی هایی است که می توانید بدون دیتا یا وای فای بازی کنید.

با این حال، The Ramp چندین محیط جدید را ارائه می دهد که فقط با خرید می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. این محیط ها شامل یک رمپ بزرگ، نیمه پایپ و استخرهای خالی است که به بازیکنان گزینه های بیشتری برای لذت بردن از بازی می دهد. تنظیمات اضافی به عنوان یک تغییر با طراوت از مناظر عمل می کند و باعث می شود بازی جدید و هیجان انگیز شود.

دانلود: The Ramp برای اندروید | iOS (نسخه رایگان و پولی موجود)

با این بازی های موبایلی به خرد کردن (Shredding) خود ادامه دهید

تعجب آور است که ببینید چه تعداد بازی اسکیت بورد در موبایل موجود است. برای هر بازی بزرگی مانند Skateboard Party 3، حداقل سه کلون مشابه برای آن وجود دارد. و در حالی که انجام این بازی‌ها با گرفتن اسکیت‌برد شما یکسان نیست، اما در پایان روز سرگرمی‌های معمولی بسیار خوبی را فراهم می‌کنند.

با این حال، در حالی که این بازی‌های موبایل عالی هستند، شمع‌ای برای بهترین بازی‌های اسکیت‌بردی که تا به حال وجود داشته‌اند، ندارند. Perfect Grind و Skate Jam بسیار سرگرم کننده هستند، اما واقعا نمی توانند با بازی هایی مانند Tony Hawk’s Underground یا Skater XL مقایسه شوند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس