بهترین دوربین امنیتی ارزان برای خانه و شرکت های کوچک در سال 2021

برای امنیت نیازی نیست هزینه زیادی صرف کنید. برخی از دوربین‌ها قیمت بالایی دارند ولی در ادامه ما به بهترین دوربین امنیتی ارزان می‌پردازیم

43
0

برای امنیت خانه خود نیازی نیست هزینه زیادی صرف کنید. برخی از دوربین‌های امنیتی قیمت بالایی دارند، اما کمپانی‌هایی مانند Wyze دوربین‌های امنیتی با قیمت کم را نیز عرضه کرده‌اند. این دوربین‌ها دارای ویژگی‌های مشابه نمونه‌های گران قیمت خود هستند، مانند ضبط مداوم، سنسور حرکت، باتری قابل شارژ و برنامه‌هایی که در صورت ایجاد مشکل برای دوربین هشداری ارسال می‌کنند. قیمت فروش آنها در حدود ۲۰ دلار است، اما از کیفیت ویدئویی مناسبی نیز برخوردارند. هر دو مدل موجود در این لیست می‌توانند یک دوربین مداربسته برای پرستاری یا نگهداری از حیوان خانگی عالی باشند و حتی به دستگاه هوشمند و سیستم هوشمند خانه شما متصل شوند تا همیشه در جریان اتفاقات باشید. در ادامه به بهترین دوربین امنیتی ارزان برای خانه می‌پردازیم.

بنابراین اگر به دنبال بهترین دوربین امنیتی ارزان برای ایجاد یک سیستم نظارت تصویری هستید، در ادامه بهترین دوربین‌های امنیتی مناسب برای خانه با قیمت زیر ۱۰۰ دلار را معرفی می‌کنیم. هر دوربین امنیتی در این لیست از نظر عملکرد و ویژگی‌ها متفاوت است. ما یک دوربین داخلی و یک دوربین خارجی در این لیست معرفی می‌کنیم تا از هر نظر از خانه شما محافظت شود.

بهترین دوربین امنیتی ارزان برای خانه در سال 2021

این دوربین‌ها گزینه‌های بسیار خوبی هستند، اما اگر فکر می‌کنید که خانه شما به امنیت بیشتری نیاز دارد، ممکن است به یک دوربین امنیتی گران قیمت با ویژگی‌های پیشرفته مانند نظارت حرفه‌ای، صوت دو طرفه و دید در شب نیاز داشته باشید. همچنین ممکن است مدلی با فضای ذخیره سازی ویدئوی بیشتر یا جایی برای کارت SD بخواهید تا بتوانید تصاویر روزها یا حتی هفته‌های قبل را مرور کنید.

Wyze Cam v3 (2020)

بهترین دوربین امنیتی ارزان برای خانه و شرکت های کوچک در سال 2021

اگر به دنبال یک سیستم امنیتی مقرون به صرفه با عملکرد خوب هستید، Wyze Cam v3 انتخاب خوبی است.

  • قیمت آن ۳۶ دلار است.
  • دو هفته فضای ذخیره سازی ابری رایگان
  • دوربین امنیتی سیمی دارای حافظه محلی از طریق کارت microSD داخلی
  • می‌توانید یک منطقه تشخیص حرکت را به صورت رایگان تنظیم کنید.

این ویژگی‌ها Wyze Cam را به یک گزینه عالی برای حفظ امنیت خانه تبدیل می‌کند، به ویژه اینکه مدل بعدی آن با ویژگی جدید کاور ضد آب و هوا می‌تواند به عنوان یک دوربین داخلی یا خارجی استفاده شود. همچنین با فرمان صوتی آمازون الکسا و دستیار Google و همچنین سایر دستگاه های Wyze کار می‌کند.

Blink Mini

2 بهترین امنیتی ارزان برای خانه و شرکت های کوچک در سال 2021

Blink Mini یک دوربین امنیتی داخلی ۳۵ دلاری است. این دستگاه دارای یک آداپتور برق است، با Amazon Alexa کار می‌کند و فضای زیادی را در خانه شما اشغال نمی‌کند. اگر به دنبال یک دوربین امنیتی برای داخل خانه از شرکت خانه هوشمند آمازون Blink هستید، Blink Mini به دلیل ویژگی‌های و عملکرد عالی یک گزینه برتر برای انتخاب است.

حال که با بهترین دوربین امنیتی ارزان قیمت آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس