بازگست استریم توییچ با ایکس باکس به داشبورد ها

چند سال پیش دکمه استریم توییچ با ایکس باکس در داشبورد‌ها حذف شد. در ادامه به بازگست استریم توییچ با ایکس باکس به داشبورد‌ها می‌پردازیم.

38
0

چند سال پیش دکمه استریم توییچ با ایکس باکس در داشبورد‌ها حذف شد و مایکروسافت قسمتی اختصاصی برای استریم کردن با برنامه‌ی خود یعنی Mixer را اضافه کرده بود. بعد از شکست Mixer برنامه‌ی اختصاصی مایکروسافت، دیگر هیچ برنامه‌ی استریمی در داشبورد ایکس باکس وجود نداشت. در ادامه به بازگست استریم توییچ با ایکس باکس به داشبورد‌ها می‌پردازیم.

بازگست استریم توییچ با ایکس باکس به داشبورد‌ها

1 بازگست استریم توییچ با ایکس باکس به داشبورد ها

مایکروسافت دکمه استریم با Twitch را مستقیماً به داشبورد ایکس باکس بازگرداند. Twitch برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ به طور مستقیم در داشبورد ایکس باکس وان ادغام شد و با استفاده از رابط اصلی به بازیکنان اجازه می‌داد مستقیماً به سرویس استریم کنند وصل شوند. اکنون با پشتیبانی مشابه و پشتیبانی از وب‌کم، به رابط Xbox Guide بازمی‌گردد.

آزمایش‌کنندگان آلفا و اینسایدر‌های Xbox می‌توانند در حال حاضر به پکمه جدید دسترسی داشته باشند و استفاده از آن به سادگی استریم کنند. می‌توانید میزان صدای بازی یا صدای میکروفون را تنظیم کنید، صدای پارتی چت را اضافه کنید، و فهرستی از بینندگان و مدت زمانی که در حال پخش جریانی بوده‌اید را با یک پوشش در بالای بازی‌های خود مشاهده کنید.

ادغام Twitch همچنین شامل قابلیت تغییر وضوح و نرخ بیت از ۳۶۰p در ۵۰۰ کیلوبیت بر ثانیه تا ۱۰۸۰p با سرعت ۶۵۰۰ کیلوبیت در ثانیه است. مایکروسافت همچنین از وب‌کم‌های USB پشتیبانی می‌کند و اکثر آنها باید به عنوان گزینه دوربین برای پخش جریانی توییچ کار کنند.

توییچ از پشتیبانی ایکس باکس در داخل برنامه خود برخوردار بوده است، اما ادغام در داشبورد پس از حذف ویژگی Snap و ادغام Twitch در سال ۲۰۱۷ توسط مایکروسافت، یک بازگشت خوب است. مایکروسافت آن را به طور کامل با اینسایدر‌های Xbox آزمایش کرده است. دیگر استریم کردن با ایکس باکس بسیار کار ساده‌ای شده شما با وصل کردن یک وب کم به کنسولتان می‌توانید با فشار دادن یک دکمه استریم کنید.

حال که بازگست استریم توییچ با ایکس باکس را دریافتید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس