Twitter Spaces چیست ؟ | تاریخ خروج از فاز بتای عمومی

چند وقتی است که سبک جدید اتاق‌های گفت و گو شروع به همه گیر شدن کرده است، در ادامه شما را با Twitter Spaces چیست بیش‌تر آشنا می‌کنیم.

24
0
0 Twitter Spaces چیست ؟ تاریخ خروج از فاز بتای عمومی

چند وقتی است که سبک جدید اتاق‌های گفت و گو شروع به همه گیر شدن کرده است به شکلی که همه در حال حرف زدن در مورد برنامه‌هایی مانند Clubhouse هستند و شرکت‌های بزرگ همیشه در صحنه قصد موج سواری و رقابت را دارند و البته همیشه برنده‌ی این رقابت‌ها کاربران می‌باشند، در ادامه‌ی مقاله شما را با Twitter Spaces چیست و روند توسعه آن بیش‌تر آشنا می‌کنیم.

Twitter Spaces چیست ؟ | تاریخ خروج از فاز بتای عمومی

1 Twitter Spaces چیست ؟ تاریخ خروج از فاز بتای عمومی

Twitter Spaces راهی جدید برای مکالمه‌های صوتی زنده در توییتر است. رقیب شبکه اجتماعی Clubhouse، در تلاش است تا در ماه آوریل عرضه عمومی شود، این شرکت روز چهارشنبه در اظهار نظر در یک اتاق صوتی عمومی Twitter Space اعلام کرد که شرکت در نظر دارد تا هر کس بتواند میزبانی خود از اتاق Twitter Spaces را در اواخر ماه آوریل انجام دهد.

با توجه به متن مکالمه در مورد یک محصول بتا که فقط یک هفته پیش در اندروید برای آزمایش کنندگان پخش شد و فقط آزمایش کنندگان بتا آندروید نیز توانایی میزبانی را دارند. كاملاً می‌تواند تأیید كند كه منظور او از همه افراد در Android و iOS بوده است، نه فقط آزمایش كنندگان بتا.

به عبارت دیگر، این شرکت در عرض چند هفته Twitter Spaces را در دسترس کاربران عمومی قرار می‌دهد.

سرعت توسعه‌ی توییتر اسپیس

2 Twitter Spaces چیست ؟ تاریخ خروج از فاز بتای عمومی

سرعت توسعه اکنون در توییتر قابل توجه است. فقط در عرض چند ماه، توییتر ویژگی اتاق گفتگوی صوتی خود را برای آزمایش عمومی راه اندازی کرده است و به سرعت بر روی محصول تاکید کرده تا عناصری مانند عناوین و توضیحات، گزینه‌های زمان بندی، پشتیبانی از میزبان و مجری، لیست مهمان و موارد دیگر را تغییر دهد.

در جلسه دیروز Twitter Spaces چند ایده دیگر نیز مورد بحث قرار گرفت. این شرکت گفت که در حال پشتیبانی برای استفاده از موسیقی در Spaces و تفکر در مورد روش‌های بهتر ادغام توییت‌ها است.

برای ایده‌ی اول، هدف این است که به میزبانان Spaces نوعی موسیقی خوشامدگویی ارائه دهیم که بتوانند برای شنوندگان خود پخش کنند. این شرکت همچنین در مورد ایده ارائه راهی برای توییت کردن مستقیم در داخل فضا، جایی که توییت‌ها در جدول زمانی عمومی شما نمایش داده نمی‌شوند، به کاربران پیشنهاد شده است. روش‌های مختلفی برای دستیابی به این روش وجود دارد.

عجله داشتن برای راه اندازی Twitter Spaces باعث مشکلاتی شده است. در رقابت با Clubhouse، کاربران هنوز بطور مرتب گزارش می‌دهند که افرادی باعث مزاحت شده‌اند که توییتر قول درست کردن این وضعیت را داده. کمتر مشخص است که Twitter Spaces تا چه اندازه تحت تأثیر موضوعات مشابه قرار گرفته است، زیرا محصول آن هنوز غیر عمومی است.

حال که با Twitter Spaces چیست آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس