اگر سیاست جدید WhatsApp در مورد حریم خصوصی را نپذیرید چه اتفاقی می‌افتد؟

WhatsApp جزئیات راجع به کاربرانی که خط مشی رازداری را نمی‌پذیرند در وب سایتش منتشر کرد. در ادامه‌ی مقاله به سیاست جدید WhatsApp می‌پردازیم.

28
0
0 اگر سیاست جدید WhatsApp در مورد حریم خصوصی را نپذیرید چه اتفاقی می‌افتد؟

WhatsApp جزئیات راجع به کاربرانی که خط مشی رازداری جدید آن را نمی‌پذیرند در وب سایتش منتشر کرد. از ۱۵ مه، عملکرد WhatsApp برای این افراد محدودتر می‌شود و کاربران دیگر نمی‌توانند از برنامه پیام ارسال کنند یا بخوانند. آن‌ها همچنان قادر به دریافت تماس خواهند بود‌، اما این فقط برای “مدت کوتاهی” امکان پذیر است. در صحبت با TechCrunch، این شرکت تأیید کرد که این دوره چند هفته طول خواهد کشید. در ادامه‌ی این مقاله به سیاست جدید WhatsApp در قبال افرادی که آن را نمی‌پذیرند می‌پردازیم.

سیاست جدید WhatsApp در مورد حریم خصوصی

2 اگر سیاست جدید WhatsApp در مورد حریم خصوصی را نپذیرید چه اتفاقی می‌افتد؟

سیاست حفظ حریم خصوصی جدید در میان برخی از کاربران بحث برانگیز است، زیرا آن‌ها نگرانند که به واتس آپ اجازه می‌دهد پیام‌های خصوصی خود را با شرکت مادر خود فیس بوک به اشتراک بگذارد بخاطر همین دلیل خیلی از افراد به پیام رسان‌های دیگر مانند سیگنال رفتند. با این حال، پیام‌های کاربران در WhatsApp به شکل پایان به پایان (End to End) رمزگذاری شده است، بنابراین فقط گیرندگان آن‌ها می‌توانند محتوای آن را ببینند. آنچه در سیاست حفظ حریم خصوصی جدید به آن مربوط می‌شود، پیام‌های ارسالی به مشاغل است که ممکن است در سرورهای فیس بوک ذخیره شده و از داده‌های آن‌ها برای تبلیغات استفاده شود. واتس آپ از سال ۲۰۱۶ برخی اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن‌ها را با فیس بوک به اشتراک گذاشته است.

در پاسخ به این اعتراض، واتس اپ اعلام کرد که معرفی سیاست حفظ حریم خصوصی جدید را به تأخیر می‌اندازد، سیاست‌هایی که قرار بود از ۸ فوریه اجرایی شود. هفته گذشته، WhatsApp توضیح داد که چگونه سیاست حفظ حریم خصوصی جدید را برای کاربران خود توضیح می‌دهد، در تلاشی که شامل یک بنر در داخل برنامه با توضیح سیاست جدید است.

آیا حساب افرادی که این سیاست‌ها را نپذیرند پاک می‌شود

1 اگر سیاست جدید WhatsApp در مورد حریم خصوصی را نپذیرید چه اتفاقی می‌افتد؟

سرویس پیام رسانی متعلق به فیس بوک می‌گوید که هیچ حساب کاربری را که در ۱۵ مه شرایط جدید را قبول نکرده‌اند حذف نمی‌کند و پس از آن تاریخ کاربران همچنان می‌توانند سیاست حفظ حریم خصوصی جدید را بپذیرند. با این حال، باید در نظر داشته باشید که پس از ۱۲۰ روز غیرفعال بودن حساب‌ها، به طور کلی حذف می‌شود.

حال که با سیاست جدید WhatsApp در مورد حریم خصوصی آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس