مشاهده پست های اینستاگرام بدون داشتن حساب چگونه است؟

148
0
مشاهده پست های اینستاگرام بدون داشتن حساب

می توان بدون داشتن حساب کاربری، پروفایل های اینستاگرام را مشاهده کرد. در ادامه چگونگی انجام مشاهده پست های اینستاگرام بدون داشتن حساب و محدودیت هایی که با آن روبرو خواهید شد، را توضیح خواهیم داد.

اگر از غافله اینستاگرام عقب مانده اید و هنوز یک حساب کاربری ندارید اما می خواهید حساب یک نفر را مشاهده کنید، می توانید بدون داشتن پروفایل خودتان نگاهی به آن حساب کاربری بیندازید.

البته بدون داشتن یک حساب کاربری، ویژگی ها بسیار محدود خواهند شد، اما اگر روش درست انجام این کار را بدانید، می توانید پروفایل افراد را مشاهده کنید و یک نمای کلی از پست ها نیز ببینید.

مقاله های زیر را هم بخوانید:

12 تفاوت نسخه دسکتاپ و موبایل اینستاگرام

مهمترین قوانین برای جلوگیری از بسته شدن اکانت اینستاگرام

8 روش عملی برای پاکسازی و تنظیم مجدد اینستاگرام

در اینجا نحوه مشاهده پست های اینستاگرام بدون داشتن حساب کاربری آورده شده است.

چگونه بدون داشتن حساب کاربری اینستاگرام را مشاهده کنیم: آیا این امکان وجود دارد؟

چگونه بدون داشتن حساب کاربری اینستاگرام را مشاهده کنیم: آیا این امکان وجود دارد؟
چگونه بدون داشتن حساب کاربری اینستاگرام را مشاهده کنیم: آیا این امکان وجود دارد؟

رفتن به Instagram.com و تلاش برای چک کردن این پلتفرم بدون ثبت نام برای یک حساب کاربری، شما را به جایی نمی رساند. تنها چیزی که خواهید دید یک صفحه ورود به سیستم است که منتظر ورود یا ثبت نام شماست.

کسانی که با اینستاگرام و نحوه عملکرد آن آشنا هستند می دانند که پروفایل تنها راه دسترسی به همه ویژگی های این پلتفرم است.

بدون ثبت نام برای پروفایل و ارائه اطلاعات ورود، نمی توانید مانند کاربران واقعی از اینستاگرام استفاده کنید. فرقی نمی کند از گوشی هوشمند استفاده می کنید یا از کروم.

اما راه هایی برای دور زدن این صفحه ورود از طریق مراجعه مستقیم به پروفایل های مورد نظرتان و یا با استفاده از ناظرهای شخص ثالث اینستاگرام وجود دارد.

نحوه مشاهده پروفایل اینستاگرام بدون داشتن حساب کاربری با استفاده از اینستاگرام

 

تا زمانی که یوزرنیم دقیقی از حساب مورد نظرتان داشته باشید و آن پروفایل پابلیک باشد، می توانید پروفایل مورد نظر خود را در اینستاگرام پیدا کنید.

تنها کاری که باید هنگام جستجوی یک پروفایل در اینستاگرام بدون داشتن حسابی انجام دهید این است که URL وب سایت اینستاگرام را در مرورگر خود تایپ کنید و سپس نام کاربری حساب کاربری مورد نظرتان را وارد کنید.

برای مثال، می توانید «www.instagram.com/[username]» را تایپ کنید و محتوای تصویری آن حساب را ببینید. ما این را با “www.instagram.com/beyonce” آزمایش کردیم، اما با هر پروفایل پابلیک دیگری نیز این روش قابل اجراست.

لازم به ذکر است که آن حساب نمی تواند ببیند چه کسی پست های اینستاگرامش را مشاهده کرده است. و فقط می توانند ببینند که چه کسانی استوری های آنها را دیده است.

نحوه مشاهده پروفایل اینستاگرام بدون حساب کاربری با استفاده از ناظرهای اینستاگرام

همچنین با استفاده از سایت های ناظر اینستاگرام می توانید پروفایل های اینستاگرام را بدون داشتن حساب مشاهده کنید. اینها ابزارهای شخص ثالثی هستند که به شما این امکان را می دهند تا پروفایل های اینستاگرام را بررسی کنید.

انواع مختلفی از ناظرهای اینستاگرام وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. برخی از محبوبترین آنها عبارتند از: ImgInn، Inflact، Dumpor، Anon IG Viewer و GreatFon.

در اینجا ما از ImgInn استفاده خواهیم کرد: این برنامه کاملاً رایگان است و به شما این امکان را می دهد تا بدون داشتن حسابی اینستاگرام را چک کنید. همچنین می توانید عکس ها، ویدیوها و استوری ها را با استفاده از آن دانلود کنید.

حال ببینیم چگونه بدون داشتن یک حساب کاربری با استفاده از ImgInn اینستاگرام را چک کنیم:

  • در تلفن هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود به ImgInn بروید.
  • نام شخص یا @ یوزرنیم را در نوار جستجو وارد کنید، سپس روی آیکون جستجو کلیک کنید.
  • روی پروفایلی که علاقه مند به مشاهده آن هستید کلیک کنید.
  • با استفاده از این ابزار می توانید نظرات پست ها را نیز بخوانید. برای مشاهده اینستاگرام بدون داشتن حساب کاربری، نیازی به ثبت نام برای استفاده از ImgInn هم ندارید.

با این حال، مراقب آن دسته از ناظرهای اینستاگرامی باشید که قبل از اینکه به شما اجازه استفاده از خدماتشان را بدهند، اطلاعات شخصی شما را درخواست می کنند.

کارهایی که می توانید بدون داشتن حساب کاربری در اینستاگرام انجام دهید

درست است که می توانید اینستاگرام را بدون داشتن یک حساب کاربری مشاهده کنید، اما نمی توانید کارهای زیادی انجام دهید:

  • مشاهده پروفایل های پابلیک
  • کلیک بر روی لینک های موجود در بیو
  • مشاهده پستها، فالوورها و فالووینگ ها
  • مشاهده و دانلود عکس ها، فیلم ها و استوری ها
  • مشاهده کامنت ها در مورد پست ها
  • مشاهده اکانت های آشناها

کارهایی که بدون داشتن حساب کاربری اینستاگرام نمی توانید انجام دهید

اینستاگرام نمی خواهد کسی بدون داشتن یک پروفایل از پلتفرمش استفاده کند، بنابراین ویژگی هایی که برای شما در دسترس هستند بسیار محدود خواهد بود.

تنها به این دلیل که می توانید یک صفحه پروفایل و خلاصه ای از پست ها را بدون داشتن حساب کاربری مشاهده کنید، به این معنی نیست که می توانید کارهای دیگری نیز در اینستاگرام انجام دهید.

بدون ثبت نام برای یک حساب کاربری و ورود به سیستم، مشاهده پروفایل و محتوای تصویری پست ها آن هم به صورت کلی واقعا تنها کاری است که می توانید انجام دهید.

در اینجا برخی از مزایایی که با ایجاد نکردن پروفایل از دست می دهید آورده شده است:

  • برقراری ارتباط با سایر کاربران اینستاگرام
  • ارسال کامنت
  • لایک کردن عکس و فیلم
  • زوم کردن روی عکس ها
  • مشاهده هایلایت ها
  • فالوو کردن یک اکانت در اینستاگرام
  • افکت های دوربین و استیکرها
  • پست کردن مطالب خود

هر زمان که بخواهید یکی از موارد فوق را انجام دهید، پیامی ظاهر می شود که از شما می خواهد برای استفاده از این پلتفرم وارد سیستم شوید.

مشاهده اینستاگرام بدون ورود به سیستم

تاکنون قطعا یاد گرفته اید که چگونه اینستاگرام را بدون داشتن یک حساب کاربری مشاهده کنید. حال شما می توانید بدون ورود به سیستم یا داشتن یک حساب کاربری، اینستاگرام را چک کنید، اما نمی توانید مانند یک کاربر معمولی با پست ها تعامل داشته باشید یا آنها را مشاهده کنید.

اگر به فکر ثبت نام در اینستاگرام هستید، با یادگیری بهترین ویژگی های این برنامه، راحت تر با این برنامه ارتباط برقرار خواهید کرد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس