نحوه حذف فالوور در توییتر

47
0
حذف فالوور در توییتر

اگر دوست ندارید کسی شما را در توییتر دنبال کند اما نمی‌خواهید او را بلاک کنید، می‌توانید او را از لیست فالوورهای خود حذف کنید. این کار را فقط با چند کلیک میتوانید انجام دهید. در ادامه با نحوه حذف فالوور در توییتر با ما همراه باشید.

روش های قدیمی و جدید حذف فالوور در توییتر

توییتر قابلیت حذف فالوور را در سپتامبر 2021 راه اندازی کرده است. پیش از این اگر می خواستید فالووری را حذف کنید، باید آنها را مسدود می کردید. روش قدیمی حذف فالوور کاربر را از لیست فالوورهای شما حذف و از دنبال کردن مجدد آنها جلوگیری میکرد. همچنین آن ها دیگر قادر به دیدن توییت های شما نبودند.

در روش جدید حذف فالوور می توانید بدون بلاک کردن یک نفر را از لیست فالوورهای خود حذف کنید. توییتر وقتی کاربری را از لیست فالوورهای خود حذف می کنید به او اطلاع نمی دهد. با این حال آنها ممکن است متوجه شوند که دیگر شما را دنبال نمی کنند و می توانند دوباره شما را دنبال کنند. اگر نمی‌خواهید دوباره شما را فالو کنند باید آنها را مسدود کنید یا کلا حساب توییتر خود را حذف کنید.

نحوه حذف در دسکتاپ

برای حذف یک فالوور از پروفایل توییتر خود در رایانه Windows، Mac، Linux یا Chromebook باید از نسخه وب Twitter استفاده کنید. ابتدا با مرورگر رایانه خود سایت توییتر را باز کنید. اگر از قبل وارد حساب کاربری خود نشده اید وارد شوید.

در نوار کناری سمت چپ توییتر روی گزینه Profile (آیکون شخص) کلیک کنید.

صفحه پروفایل شما باز خواهد شد. در این بخش در زیر اطلاعات پروفایل خود روی “Followers” کلیک کنید تا لیست فالوورهای خود را ببینید.

در صفحه فالوور دنبال کننده ای را که می خواهید حذف کنید پیدا کنید. سپس در کنار نام آن کاربر روی سه نقطه کلیک کنید.

در منوی سه نقطه روی Remove this Follower کلیک کنید.

پیام “Remove this Follower” به معنی حذف این دنبال کننده را خواهید دید. روی گزینه “Remove” کلیک کنید.

توجه: قبل از کلیک کردن روی Removeمطمئن شوید که واقعاً می‌خواهید آن فالوور را حذف کنید. زیرا توییتر هیچ پیام دیگری را نشان نمی دهد و بلافاصله آن کاربر را از لیست دنبال کنندگان شما حذف می کند.

اکنون فالوور موردنظر از لیست دنبال کنندگان توییتر شما حذف شده است.

نحوه حذف در موبایل

اگر از گوشی آیفون، آی پد یا اندروید استفاده می کنید، از مرورگر موبایل برای حذف فالوور از حساب خود استفاده کنید. برای انجام این کار ابتدا یک مرورگر وب روی گوشی خود باز کنید و سایت توییتر را باز کنید. وارد حساب توییتر خود شوید.

در گوشه سمت چپ بالای توییتر روی آیکون پروفایل خود بزنید.

منوی ” Account Info” از سمت چپ باز می شود. در قسمت “Followers” را انتخاب کنید.

در صفحه فالوورها لیستی از تمام افرادی که شما را دنبال می کنند را خواهید دید. برای حذف فالووری از این لیست او را در لیست پیدا کنید و روی سه نقطه کنار نام او بزنید.

در منوی سه نقطه روی Remove this Follower بزنید.

یک پیام ” Remove this Follower” به معنی حذف این دنبال کننده باز می شود. در اینجا ” Remove” را انتخاب کنید.

اکنون فالوور موردنظر از لیست فالوورهای شما حذف شده است.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس