YouTube Poop چیست و آیا لازم است هر کسی آن را تماشا کند؟

181
0
YouTube Poop چیست

علیرغم نام عجیب و زننده اش، YouTube Poop جزء اصلی پلتفرم یوتیوب و شکل بسیار جالبی از ابراز وجود و بیان احساسات و افکار است. YouTube Poop که اغلب به اختصار YTP نامیده می شود، بخش مهمی از فرهنگ وب است و احتمالاً بدون اینکه خودتان بدانید آن را بارها دیده اید. YouTube Poop چیست؟

همچنین مطالب زیر را هم مطالعه کنید:

آموزش قدم به قدم نحوه دانلود ویدیوهای یوتیوب

10 راه کار عالی برای ایده گرفتن در ساخت ویدیوهای YouTube

10 ویژگی و امکانات YouTube که باید از آنها استفاده کنید

آموزش نصب یوتیوب (YouTube) بر روی سیستم

YouTube Poop چیست؟

YouTube Poop چیست
YouTube Poop چیست

ویدیوهای YouTube Poop ، که به آنها YouTube Poop ها یا خیلی ساده تر YTP نیز گفته می شود، توصیف آنها سخت است و زیرژانرهای مختلفی دارند. به طور کلی، YTP‌ها ریمیکس هایی پوچ و بی معنی از فیلم های موجود هستند که در سایت هایی مانند YouTube برای سرگرم کردن و به عنوان لینک های مسخره و طنزی ارسال می شوند که می توانید به عنوان «ترول » با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

ویدیوهای YouTube Poop از هر منبعی از محتوای ویدیویی قابل تصور استفاده می کنند. کارتون، برنامه های تلویزیونی، انیمه، فیلم، و خیلی بیشتر. کلیپ های رسانه های ناشناخته یا خارجی زمینه مناسبی برای محتوای YTP یا ریمیکس برنامه های رایجی مانند باب اسفنجی شلوار مکعبی است.

تکنیک های ویرایش مانند تکرار کلیپ ‌ها، ایجاد دیالوگ های جدید از طریق برش های هوشمندانه، تحریف چهره شخصیت ها، ترکیب کردن محتوا از فریم های ویدئویی مختلف، و هر چیز دیگری کمک می کند تا یک ویرایشگر خلاق بتواند در YouTube Poop به اوج خود برسد.

این توضیح می دهد که YouTube Poop چیست، اما چرا ترند شده است؟ البته که هنر پوچ گرا، تقلید طنز آلود، طنز نویسی، تقلید ادبی و سایر اشکال هنری مرتبط چیز جدیدی نیستند، ولی اجرای YouTube Poop بیشتر در یک رسانه اتفاق جدیدی است. چیزی که آن را متمایز می کند این است که افراد زیادی می توانند YouTube Poop را ایجاد کنند. ژانر YTP دارای طنز خاص خود است. هر کسی با یک ویرایشگر ویدیوی اولیه و اتصال به اینترنت می تواند YouTube Poop را ایجاد و آپلود کند.

چه مدت است که YouTube Poop وجود دارد؟

اولین نمونه YouTube Poop به احتمال زیاد The Adventures of Super Mario Bros. 3 REMIXED!!! که توسط SuperYoshi معرفی شده، باشد و در ابتدا در YouTube اعلام نشده بود. این بدان معنی است که YouTube Poop ممکن است در واقع کمی قبل از خود YouTube وجود داشته است.

پس از گذشت تقریباً دو دهه، محتوای YouTube Poop همچنان قوی است و متنوع تر و خلاق تر از همیشه است. با استفاده از یک جستجوی گوگل در عناوین یوتیوب، متوجه می شویم که به عبارت YTP”” 169000 بار اشاره شده است، بنابراین به سادگی می توان نتیجه گرفت که ویدیوها یا ویدیوهای YouTube Poop بسیاری وجود دارد که مورد بحث قرار می گیرند.

YTP ممکن است NSFW باشد

YouTube Poop ، طبق ماهیت خود، رگه های احمقانه و مسخره ای دارد و بسیاری از طنزها در برخی ویدیوها به شوخی های بسیار مبتذلانه و رکیک متکی است. بنابراین اگر می خواهید محتوای YouTube Poop را بررسی کنید، به شما هشدار داده می شود که احتمالاً NSFW (از نظر اخلاقی امن نیست) است. حتی اگر توهین آمیز نباشد، ممکن است آزاردهنده یا غیرقابل درک باشد.

همانطور که گفته شد، بسیاری از بهترین YouTube Poop ها طنزی خنده دار یا هوشمندانه هستند. برخی از آنها واقعاً هنری هستند و ممکن است یکی از بهترین نمونه های فرهنگ ریمیکس باشند. بسیاری از آنها هم، ممکن است به گونه ای باشد که به YouTube قابل گزارش باشند.

YouTube Poop (شاید) واقعاً مهم است

توجه نکردن به YouTube Poop آسان است، اما می تواند دنیای وب را به مکانی جالب تبدیل کند. مانند میم هایی که از تصاویر ناشناخته منشا می‌گیرند، بسیاری از محتوای YTP به کلیپ های وایرال شده ای در سایت های رسانه های اجتماعی منتهی می شوند که در آن مردم حتی گاهی بی دلیل باز هم به آنها می خندند.

YouTube Poop ممکن است Roman graffiti (با مسئولیت خودتان آن را گوگل کنید) عصر دیجیتال باشد. بله درست است، گاهی اوقات هم می تواند سخیف و بی ادبانه باشد، اما نگاهی اجمالی به زمان و مکان نیز ارائه می دهد. این نشان دهنده شوخ طبعی و نگرانی های افرادی است که برای ساخت آن وقت گذاشته اند و مهمتر از آن چیزی است که ظاهر آن می تواند نشان می دهد.

در مورد YouTube Poop محافظه کارانه عمل کنید

در این مرحله، ممکن است بخواهید خودتان YouTube Poop را ببینید. حس کنجکاوی سالم خوب است، اما احتمالاً ایده خوبی نیست که فقط “YTP” را در YouTube تایپ کنید و روی اولین ویدیوهایی که ظاهر می شوند کلیک کنید. Aperture Science Sells Faulty Products یک مثال SFW (از نظر اخلاقی ایمن است) از چیزی است که در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم. با جستجوی «SFW YTP» می توانید موارد بیشتری را بیابید، اما به شما هشدار داده می شود که حتی YouTube Poop که به عنوان «ایمن» علامت گذاری شده است، همچنان می تواند حاوی زبان نامناسبی باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس