مهمترین خبرهای ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

126
0
مهمترین خبرهای ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

در این مطلب قصد داریم به بررسی مهمترین خبرهای ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. پست صبحانه با اول نیوز را از دست ندهید.

مهمترین خبرهای ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

جایگزین دلار و سوییفت پیدا شد

فرهاد مرسلی دبیر اتحادیه پایاپای آسیایی خبر داد روپیه، روبل، یوان و پیام‌رسان داخلی سپام به ترتیب از ماه آینده جایگزین دلار و سوئیفت در مبادلات تجاری می‌شوند .

پاسخ عراقچی به ادعای بیرانوند

سید عباس عراقچی معاون پیشین وزارت خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در پرونده هسته ای ادعای مطرح شده از سوی علیرضا بیرانوند را کذب دانست. او گفت: آقای بیرانوند دروازه‌بان محبوب تیم ملی و تیم پرسپولیس است و ناکامی در یک دوره زمانی، یا در یک تیم خارجی، از ارزش‌های او کم نمی‌کند. به احترام تمامی هواداران فوتبال، و به پاس قهرمانی‌های بیرانوند در سنگربانی تیم ملی، به این ادعای کذب پاسخ نمی دهم و قصد شکایت از ایشان ندارم. عراقچی همچنین اظهار امیدواری کرد که آقایان فردوسی‌پور و بیرانوند خود این خطا را اصلاح کنند. در بخشی از جدیدترین گفت و گوی عادل فردوسی پور در فوتبال ۳۶۰ با سه بازیکن پرسپولیس، علیرضا بیرانوند با اشاره به داستان ترانسفر ناموفقش به باشگاه بلژیکی و چند ماهی که به دلیل عدم صدور ویزای بلژیک در تهران سرگردان بود، تلویحا عراقچی و سلطانی فر وزیر سابق ورزش را به دلالی در ورزش متهم کرد.

عراق: تاکنون ۱.۵ میلیارد یورو از اموال ایران آزاد شده

مهمترین خبرهای ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

ضیاء الناصری، مشاور نخست وزیر عراق در صفحه توییتر خود اعلام کرد که مجموع دارایی های آزاد شده ایران توسط دولت عراق در زمان نخست وزیری محمد شیاع السودانی تقریبا یک و نیم میلیارد یورو است به علاوه اینکه یک میلیارد یورو نیز آزاد خواهد شد.وی گفت که با این اقدام اوضاع برق عراق به طور تدریجی بهبود خواهد یافت.

تیراندازی به اهالی رسانه و فعالان مجازی در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران درپی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی به تعدادی از فعالان فضای مجازی و رسانه ای در دوگنبدان مرکز این شهرستان بمنظور تنویر افکار عمومی توضیحاتی داد. در این حادثه پنج نفر براثر تیراندازی با سلاح شکاری واصابت ساچمه، زخمی شدند و افراد مظنون احضار و یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف شد.

غنی سازی با خلوص بالا برای رفع تحریم

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: غنی سازی های با خلوص بالا برای این صورت گرفته است تا تحریم ها لغو شوند، هدف قانونگذار هم همین بوده است که اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها صورت گیرد.

پلمب محل نمایشگاه‌های قزوین به دلیل پخش کشف حجاب

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین اظهار کرد: براساس گزارش های رسیده از محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین که نمایشگاه دوچرخه، موتورسیکلت و قطعات یدکی در آن در حال برگزاری بود، مشاهده شد که تعدادی از غرفه داران ضمن پخش موسیقی مبتذل، شعائر دینی و اسلامی را رعایت نکرده و تعدادی از بازدیدکنندگان نیز نسبت به کشف حجاب اقدام کرده‌اند.

درگذشت فخری خوروش

فخری خوروش، هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما دیروز (شنبه) ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت لس‌آنجلس درگذشت.

تایید مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا در نیویورک

مهمترین خبرهای ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

مجتبی توانگر، نماینده مجلس مذاکرات محرمانه ایران و امریکا در نیویورک را تایید کرد. او نوشت: «آمریکا در تلاش برای امتیازگیری هسته‌ای از ایران در ازای آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده است که این امر خلاف قانون و مغایر منافع ایران است.» پیش از این میدل ایست آی از مذاکره مستقیم رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با امیرسعید ایراونی، سفیر ایران در سازمان ملل، در نیویورک خبر داده بود.

توضیح ضرغامی در مورد اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره موضوع اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی گفت: ما معتقدیم که باید حداقل های عرضه خدمات به گردشگران رعایت شود.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس