بهترین هشداردهنده های هوشمند دود

90
0
بهترین هشداردهنده های هوشمند دود

این روزها در اکثر خانه ها هشدار دهنده دود نصب شده است. آنها برای حفظ امنیت ما در خانه‌هایمان بسیار مهم هستند و اغراق نیست اگر بگوییم که آنها واقعاً می‌توانند جان انسان‌ها را نجات دهند. بهترین هشداردهنده های هوشمند دود را بشناسید.

با این حال، چند نفر از ما صادقانه می‌توانیم بگوییم که به طور منظم آلارم‌های دود خود را چک می‌کنیم — آزمایش می‌کنیم که باتری‌ها هنوز کار می‌کنند و در صورت نیاز، زنگ با صدای بلند و واضح به صدا در می‌آید؟ آیا می‌توانیم شب‌ها با خیال راحت سرمان را پایین بیاندازیم، زیرا هشدار دود ما هنگام خواب از ما محافظت می‌کند؟

آلارم هوشمند دود می تواند همه اینها را تغییر دهد. آنها برای شما پیام و هشدار می فرستند اگر هر نوع مشکلی وجود داشته باشد یا اگر باتری در حال اتمام است. بسیاری از آن‌ها خودآزمایی می‌کنند و می‌توانند صدایی کاملاً واضح به شما بدهند تا به شما اطلاع دهند که قبل از اینکه شب را تحویل بگیرید، همه چیز در وضعیت عالی قرار دارد.

در اینجا بهترین هشدار دهنده های دود هوشمند موجود در حال حاضر وجود دارد.

بهترین هشداردهنده های هوشمند دود در سال 2023

آشکارساز مونوکسید کربن Google Nest Protect

به طور کلی بهترین

با Nest Protect خانه خود را ایمن نگه دارید

100 دلار

119 دلار

19 دلار صرفه جویی کنید

زنگ هشدار دود و آشکارساز مونوکسید کربن Google Nest Protect حفاظت هوشمند جامعی را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند. این هشدار دود هوشمند شما را از طریق برنامه Nest بدون توجه به جایی که هستید به‌روز نگه می‌دارد. بعلاوه، اگر در حین آشپزی کمی دود جمع شود، می توانید یک پوزه را روی زنگ گوشی خود قرار دهید.

مزایا

+ سیستم هشدار جامع

+ سنسورها حدود 10 سال عمر می کنند

+ هشدارهای متنی فوری

+ مناطق اضطراری را جدا و شناسایی می کند

معایب

– قیمت هر واحد ممکن است برای برخی گران باشد

یکی از محبوب ترین هشداردهنده های هوشمند دود در حال حاضر در بازار، Google Nest Protect است، یک آشکارساز دود و مونوکسید کربن با طیف چشمگیر ویژگی های هوشمند.

Google Nest Protect خود را به Wi-Fi متصل کنید و خانه شما را از نظر هرگونه دود یا مونوکسید کربن کنترل می‌کند و دقیقاً به شما می‌گوید مشکل کجاست—به شما اجازه می‌دهد در پاسخ به سرعت عمل کنید.

نوتیفیکیشن های صوتی برای هشدار به شما در مورد مشکلات جزئی، مانند دود ناشی از نان تست سوخته داده می شود. در صورت دور بودن از خانه، هشدارها نیز مستقیماً به تلفن شما ارسال می شود. تا به شما اطلاع دهد که زنگ هشدار در حال زنگ زدن است، تا شما را از هر گونه مشکل دیگری مطلع کند یا به سادگی به شما بگوید که باتری ها در حال اتمام است.

ویژگی بررسی ایمنی شما را قادر می سازد تا با فشار دادن یک دکمه هشدار دود خود را آزمایش کنید و پس از تکمیل یک گزارش کامل به شما ارائه می دهد.

دکمه در مرکز آن بسته به وضعیت فعلی دستگاه، با رنگ متفاوتی می درخشد. آبی به این معنی است که Nest Protect فعال است و همه چیز خوب است. پس از خاموش شدن چراغ‌ها، چراغ سبز روشن می‌شود تا به شما اطلاع دهد که بررسی‌های خود تکمیل شده است و هشدار دود هوشمند شما در طول شب به خوبی کار می‌کند.

نور زرد یک هشدار سر به بالا را تأیید می کند – هشداری برای مقدار کمی دود. این همچنین با اعلان‌های صوتی و/یا هشدارهای متنی تقویت می‌شود تا چیزی از دست نرود. هنگامی که دود یا CO در اتاق به سطوح خطرناک رسیده باشد، یک چراغ قرمز روشن خواهد شد.

در نهایت، یک ویژگی Pathlight وجود دارد. اگر شب‌ها زیر Nest Protect خود راه بروید، چراغ شب را روشن می‌کند تا به شما امکان دهد بدون ضربه زدن به چیزی یا ضربه زدن به پای صندلی، اتاق را با خیال راحت طی کنید! یک ویژگی اضافی مفید برای جلوگیری از هرگونه ضربه در شب.

بهتر از همه، Google Nest Protect حسگرهایی را در خود جای داده است که طول عمر آنها 10 سال است، به این معنی که پس از نصب، هشدار دود هوشمند شما می‌تواند شما و خانواده‌تان را تا 10 سال ایمن نگه دارد.

برای پوشش جامع خانه شما، این زنگ هشدار دود هوشمند می تواند آرامش کامل را با طول عمر بالا برای راه اندازی به شما بدهد.

عکس

بهترین هشداردهنده های هوشمند دود: Onelink Safe & Sound توسط First Alert

بهترین برای الکسا

محافظ هوشمند برای خانه با ضربات اضافه شده

219 دلار

278 دلار

59 دلار صرفه جویی کنید

The Onelink Safe & Sound by First Alert تمام ویژگی‌های ایمنی را که از یک آشکارساز هوشمند دود انتظار دارید، با تمام قابلیت‌های الکسا برای راه‌اندازی ارائه می‌دهد. خواه می خواهید به موسیقی گوش دهید، پادکست مورد علاقه خود را دنبال کنید، یا فقط می خواهید هشدارهای فوری برای خطر دود و CO در خانه خود داشته باشید، Onelink شما را تحت پوشش قرار می دهد.

مزایا

+ نوتیفیکیشن های فوری

+ با سایر آلارم های سیم کشی متصل می شود

+ اسپیکر هوشمند داخلی ممکن است برای برخی از خریداران جذاب باشد

معایب

– می تواند به عنوان چیزی شبیه به یک آیتم جدید برای یک هدف جدی دیده شود

First Alert Onelink Safe and Sound چیزی کمی متفاوت از سایر آلارم‌های هوشمند دود موجود در بازار ارائه می‌دهد، از جمله هر چیزی که از یک هشدار هوشمند دود و مونوکسید کربن انتظار دارید، به‌علاوه یک بلندگوی هوشمند داخلی که با الکسا کار می‌کند.

از این هشدار هوشمند دود برای صحبت با الکسا، پخش موسیقی یا پادکست از سایت های پخش مورد علاقه خود یا گوش دادن به فصل بعدی کتاب صوتی خود در حین آشپزی استفاده کنید. عملکرد بلندگوی هوشمند همه جهته داخلی این دستگاه را از سایر هشداردهنده های هوشمند دود موجود در بازار متمایز می کند.

اینکه آیا این عملکرد اضافی چیزی است که از این نوع دستگاه می خواهید، کاملاً به شما بستگی دارد.

اکنون که جنبه صدا پوشش داده شده است، در مورد بیت ایمنی چطور؟ خوب، این نیز یک هشدار هوشمند دود و مونوکسید کربن است که می توانید از تلفن هوشمند خود ردیابی کنید.

هشدارهای متنی و نوتیفیکیشن‌های از راه دور به تلفن شما ارسال می‌شود، اگر خطری شناسایی شود که باعث ایجاد زنگ هشدار شود. می‌توانید از این برنامه برای بررسی سطوح فعلی مونوکسید کربن در خانه‌تان و سفارشی‌سازی چراغ‌های شب، و همچنین تمام ویژگی‌های معمول مانند عمر باتری، نتایج خودبررسی و غیره استفاده کنید.

هشدارهای صوتی نیز در مواقع اضطراری جزئی (و عمده) ارائه می شود که به شما کمک می کند مناطق خطر را شناسایی کنید و اقدامات صحیح و مناسب را انجام دهید.

هشدار دود هوشمند Onelink Safe and Sound First Alert همچنین توانایی خود را برای اتصال به سایر آلارم‌های سیمی در خانه شما از جمله سایر دستگاه‌های مارک دار دارد. سپس این امکان را می دهد تا اعلان ها برای هر یک از این دستگاه های متصل به تلفن شما ارسال شود.

ممکن است استدلال کنید که عملکرد بلندگوی هوشمند تعبیه شده در زنگ هشدار دود هوشمند، با توجه به هدف اصلی یک آشکارساز دود، یک چیز جزئی غیر ضروری است. اما برای هر کسی که آرزوی گنجاندن این ویژگی اضافی را داشته است، جستجو به پایان رسیده است!

عکس

هشدار دود آتش سوزی هوشمند بی سیم Aegislink

بهترین ارزش

عملکرد هوشمند بدون برچسب قیمت سنگین

هشدار دود آتش سوزی بی سیم Aegislink یک جایگزین مقرون به صرفه برای محافظت از خانه شما در برابر دود و مونوکسید کربن است. این زنگ هشدار دود هوشمند با استفاده از سنسور فوتوالکتریک داخلی خود، بررسی های معمول تعمیر و نگهداری را برای اطمینان از محافظت مناسب در تمام ساعات شبانه روز انجام می دهد.

مزایا

+ مقرون به صرفه

+ دارای تمام عملکردهای ضروری که از یک آشکارساز دود هوشمند انتظار دارید

+ عملکرد خود چک کردن

معایب

– بدون هشدار صوتی

در انتهای بودجه بهترین هشدار دود هوشمند، هشدار آتش و دود هوشمند بی سیم Aegislink است. با ارائه ویژگی های اصلی مورد نیاز از یک هشدار دود هوشمند برای کسری از قیمت، این یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای افرادی است که سعی می کنند با بودجه از خانه های خود محافظت کنند.

این دستگاه که با برنامه‌های TuyaSmart یا Smart Life سازگار است، تمام نوتیفیکیشن‌های از راه دور را که می‌خواهید مستقیماً به تلفن هوشمندتان ارسال می‌کند. از این برنامه برای خاموش کردن هر صدای زنگ ناخواسته نیز استفاده کنید.

مانند بسیاری از مدل‌های دیگر، این دستگاه Aegislink به طور مرتب خود را بررسی می‌کند تا مطمئن شود که آن‌طور که باید کار می‌کند. سنسورها، لوازم الکترونیکی و عمر باتری تقریباً هر 60 ثانیه به عنوان یک خطای ایمن آزمایش می شوند.

این دستگاه که با فناوری پیشرفته فوتوالکتریک طراحی شده است، می تواند هر نوع آتش سوزی را در چند ثانیه تشخیص دهد و بلافاصله پس از تشخیص به شما هشدار می دهد. Aegislink توصیه می کند که یکی از این دستگاه ها می تواند به طور موثر مساحتی بین 215 تا 430 فوت مربع را پوشش دهد – که به شما نشان می دهد که آیا یک یا چند مورد برای خانه شما مورد نیاز است یا خیر.

نصب نسبتاً ساده و با وجود تمام عملکردهای مهم هشداردهنده دود هوشمند، هشدار آتش و دود هوشمند Aegislink برای هر کسی که به ایمن نگه داشتن آن اهمیت دارد، اما با هزینه معقول، ارزش در نظر گرفتن دارد.

عکس

آشکارساز دود و مونوکسید کربن Onelink

بهترین برای HomeKit

حفاظت هوشمند و نصب آسان برای خانواده های اپل

آشکارساز دود و آشکارساز مونوکسید کربن Onelink یک ردیاب هوشمند دود مجهز به هوم کیت اپل و با باتری است. هشدارهای تلفن همراه و صوتی شما را در هر کجا و هر زمان در جریان خطر قرار می دهد.

مزایا

+ با Apple HomeKit به خوبی کار می کند

+ سازگار با الکسا برای به روز رسانی وضعیت دستگاه

+ هشدارهای صوتی منبع و ماهیت تهدیدات را مشخص می کند

+ نصب آسان

معایب

– برای یک واحد گران است

آشکارساز دود هوشمند Onelink یک زنگ هشدار دود و مونوکسید کربن دو در یک است که شما را از هر دو نوع خطر در خانه آگاه می کند. با داشتن حسگر دود فوتوالکتریک و سنسور مونوکسید الکتروشیمیایی، در صورت شناسایی تهدید، اعلان‌های تلفن هوشمند و هشدارهای صوتی برای تأیید مکان خطر دریافت می‌کنید.

این یک دستگاه با باتری است که برای نصب نیازی به سیم کشی ندارد. برای کار با دستگاه به Wi-Fi با 2.4 گیگاهرتز و دسترسی به برنامه Onelink Home نیاز دارید. پس از نصب، می‌تواند به‌صورت بی‌سیم به هر آلارم سیم‌دار دیگری که ممکن است نصب کرده باشید متصل شود و می‌تواند به عنوان بخشی از شبکه خانه هوشمند بدون نیاز به سیم‌کشی مجدد یکپارچه شود.

Onelink با هر دو دستگاه iOS و Android سازگار است و تا حدودی با الکسا نیز سازگار است. به این معنا که می‌توانید در هر زمانی از الکسا بخواهید وضعیت آلارم شما را بررسی کند. با این حال، Onelink بهتر با Apple HomeKit جفت می شود، که عملکرد گسترده تری را به عنوان بخشی از یک شبکه هوشمند ارائه می دهد.

صدای زنگ خود را با صدایی بیش از 85 دسی بل به صدا در می آورد، بنابراین تا زمانی که از خانه دور نباشید، لازم نیست نگران شنیدن آن باشید. با استفاده از برنامه Onelink می توانید زنگ را از راه دور خاموش کنید یا بسته به علت زنگ هشدار به خدمات اضطراری اطلاع دهید. زمانی که باتری ها رو به اتمام است به شما اطلاع می دهد و یک درب دسترسی آسان باعث می شود که تعویض راحت و زیبا باشد.

عکس

بهترین هشداردهنده های هوشمند دود: ردیاب دود وای فای Siterwell

بهترین جایگزین دستیار هوشمند

محافظ هوشمند مستقل برای خانه

اگرچه با دستیارهای صوتی خانه هوشمند مانند Alexa و Google Home سازگار نیست، اما Siterwell WiFi Smoke Detector نوتیفیکیشن‌ها و هشدارهای صوتی را برای مواقع اضطراری ارائه می‌دهد.

مزایا

+ ردیابی آسان دستگاه ها از طریق تلفن هوشمند

+ نوتیفیکیشن های زمان واقعی

+ سنسورها تشخیص می دهند که آیا تهدید مربوط به دود یا CO است

+ هشدارهای صوتی

+ دو آلارم گنجانده شده است

معایب

– ویژگی‌های هوشمند کمتر نسبت به برخی از گزینه‌های ارزان‌تر

با این هشدار دود هوشمند Siterwell WiFi در هر کجا که هستید نوتیفیکیشن‌های بی‌درنگ دریافت کنید. یک راه‌اندازی ساده دستگاه شما را به برنامه هوشمند Tuya متصل می‌کند و شما هرگز بیش از یک دکمه از ردیابی میزان دود و مونوکسید کربن در خانه خود دور نمی‌شوید.

این زنگ هشدار دود هوشمند علاوه بر ارسال نوتیفیکیشن‌های هشدار متنی معمولی، هشدارهای صوتی منحصربه‌فردی نیز دارد. سنسورهای پرقدرت به دستگاه کمک می‌کنند تا بین تهدیدات دود یا مونوکسید کربن تمایز قائل شود و هشدارهای صوتی بر این اساس به صدا در می‌آیند. اگر زنگ هشدار برای دود یا آتش به صدا درآمده باشد یا به جای آن هشدار برای CO باشد، به شما اطلاع داده می شود.

ایده پشت این ویژگی این است که در مواقع اضطراری، با ارائه یک هشدار واضح در مورد ماهیت مشکل، به کاهش وحشت کمک می کند.

اتصال Wi-Fi یکپارچه امکان ردیابی آسان این هشدار دود هوشمند را با گوشی هوشمند فراهم می کند. آشکارساز کنترل دستگاه خود را از طریق برنامه نظارت کنید تا هشدار CO، هشدار دود، عمر باتری، سطوح ولتاژ، آلارم‌های آزمایشی را بررسی کنید یا بررسی کنید که دستگاه به پایان عمر خود می‌رسد و نیاز به تعویض دارد.

هشدارهای مزاحم را نیز می توان با این هشدار دود هوشمند به حداقل رساند، زیرا فناوری حسگر دود فوتوالکتریک آن می تواند آتش سوزی آهسته را به سرعت تشخیص دهد. بنابراین، برای مثال، هر بار که دود ناشی از پخت و پز در آشپزخانه می آید، نگران خاموش شدن زنگ هشدار خود نباشید.

این زنگ هشدار دود هوشمند همچنین می‌تواند خود را آزمایش کند و در صورت خرابی ویژگی‌های آن به شما اطلاع دهد.

اگر به دنبال زنگ هشدار دود هوشمند برای محافظت از خانه خود هستید، باید موارد زیادی را با این آشکارساز دود Wi-Fi Siterwell در نظر بگیرید.

عکس

ردیاب دود هوشمند Kidde

بهترین گزینه بسته دوگانه

محافظت از آشکارساز دود هوشمند دو به یک برای خانه

برای کسانی که به دنبال نصب چندین آشکارساز دود هوشمند در سراسر خانه هستند، بسته دوگانه دتکتور دود هوشمند Kidde ارزش بسیار خوبی را ارائه می دهد. با هشدارهای صوتی و کدگذاری رنگ LED، به راحتی می توان تشخیص داد که هشدار دود Kidde شما در مورد چه چیزی به شما هشدار می دهد.

مزایا

+ سازگار با الکسا و گوگل هوم

+ نوتیفیکیشن های هوشمند و هشدارهای صوتی را دریافت کنید

+ با اپلیکیشن Kidde، زنگ هشدار را از راه دور خاموش کنید

+ بسته شامل دو آشکارساز هوشمند دود است

معایب

– بدون آشکارساز مونوکسید کربن

هیچ ردیاب مونوکسید کربن در این ردیاب دود هوشمند Kidde تعبیه نشده است، اما اجازه ندهید که شما را ناامید کند. این آشکارساز دود هوشمند مجهز به Wi-Fi، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این برنامه با الکسا و گوگل هوم سازگار است و اپلیکیشن Kidde راه اندازی هر یک را به صورت doddle می کند.

پس از نصب، برنامه Kidde در صورت فعال شدن زنگ هشدار، نوتیفیکیشن‌های بی‌درنگ ارسال می‌کند و همچنین می‌توان از آن برای آزمایش عملکرد زنگ هشدار نیز استفاده کرد. نوتیفیکیشن‌ها را می‌توان برای چندین عضو خانواده نیز به عنوان یک حفاظت اضافی ارسال کرد و یک زنگ صوتی برای اعلام ماهیت خطر به صدا در می‌آید. این علاوه بر زنگ هشدار 85 دسی بل است.

این دستگاه از فناوری حسگر فوتوالکتریک برای تشخیص ذرات آتش سوزی قابل مشاهده مرتبط با آتش سوزی استفاده می کند و دارای نشانگرهای هشدار LED است که یک مرجع بصری آسان به وضعیت هشدار فعلی ارائه می دهد.

این یک زنگ هشدار سیمی است، بنابراین خریداران مراقب باشند نصب طولانی‌تری با این یکی وجود داشته باشد. با این حال، نکته مثبت این است که باتری پشتیبان مهر و موم شده به مدت 10 سال تضمین می شود و در هنگام قطع برق از آن محافظت می کند. و با دو آشکارساز هوشمند دود موجود در این بسته، شما در حال حاضر به خوبی در راه خود به سمت یک شبکه یکپارچه برای خانه هستید.

عکس

Ring Alarm Smoke and CO Listener

بهترین گزینه جایگزین

یک شنونده خیلی خوب

Ring Alarm Smoke and CO listener یک دستگاه هوشمند است که هشدار دود موجود شما را کنترل می کند و در صورت فعال شدن زنگ هشدار به شما نوتیفیکیشن های بلادرنگ ارسال می کند.

مزایا

+ ارزان تر از برخی از هشداردهنده های هوشمند دود

+ نیازی به تعمیرات اساسی در تنظیم آلارم در خانه ندارد

+ هشدارهای متنی فوری را ارائه می دهد

معایب

– نمی تواند به طور مستقل دود یا CO را تشخیص دهد

– برای کار کردن به یک هشدار دود مجزا و کاملاً کارآمد بستگی دارد

به خودی خود یک هشدار دود هوشمند نیست، بلکه یک دستگاه همراه است که در ارتباط با هشدار دود موجود (غیر هوشمند) شما در نظر گرفته شده است.

ممکن است قبلاً هشداردهنده های هوشمند دود را در سرتاسر خانه خود نصب کرده باشید و نخواهید زمان و پول ارزشمندی را برای تعویض همه آنها صرف کنید.

با این حال، اگر این شما هستید، ممکن است بخواهید به جای آن شنونده دود و CO آلارم زنگ را در نظر بگیرید – زیرا به طور موثر به شما امکان می دهد به برخی از عملکردهای مرتبط با آلارم های دود هوشمند دسترسی داشته باشید، بدون اینکه نیازی به تغییر شدید تنظیمات خانه شما باشد.

این دستگاه در کنار هشدار دود یا آشکارساز مونوکسید کربن موجود شما قرار می گیرد و در صورت فعال شدن زنگ هشدار از طریق تلفن هوشمند به شما هشدار می دهد.

خود نمی تواند دود یا افزایش سطح CO2 را تشخیص دهد، اما به هر زنگ هشداری که در کنار آن نصب شده باشد گوش می دهد.

مشکل آشکار این دستگاه این است که اثربخشی آن کاملاً به نگهداری و نگهداری از دزدگیرهای از قبل نصب شده بستگی دارد. اگر به هر نحوی معیوب باشند، شنونده حلقه نمی تواند کار خود را به درستی انجام دهد.

با این وجود، ممکن است احساس کنید که این یک راه حل مقرون به صرفه تر برای افزایش امنیت خانه شما بدون شکستن بانک است.

انتخاب زنگ هشدار دود هوشمند مناسب برای شما

طبیعتاً انتخاب نوع مناسب آشکارساز دود هوشمند به چند عامل بستگی دارد. آیا می خواهید آشکارساز دود هوشمند شما به عنوان آشکارساز مونوکسید کربن دو برابر شود؟ به دنبال نصب چند عدد در سراسر خانه و کجا هستید؟ آیا به گزینه ای با سیم سخت یا باتری دار علاقه مند هستید؟ و آیا می‌خواهید در کنار هشدارهای دود موجود که قبلاً نصب کرده‌اید کار کند؟

علاوه بر این، به دنبال چه نوع عملکرد هوشمندی از آن هستید؟ شاید شما فقط یک راه آسان برای خاموش کردن هشدار دود در حین پخت و پز می خواهید، یا شاید بخواهید آن را به عنوان بخشی از یک شبکه خانه هوشمند که با دستیار صوتی شما کار می کند، ادغام کنید. در نظر گرفتن هر یک از این عوامل، انتخاب شما برای آشکارساز دود را مشخص می کند.

برای یک آشکارساز دود هوشمند مجهز به دستیار صوتی با قابلیت‌های زیاد، First Alert Onelink Safe & Sound یک انتخاب عالی است. یک آشکارساز هوشمند قوی دود و مونوکسید کربن که نوتیفیکیشن ‌های بی‌درنگ را ارائه می‌کند، با iOS یا Android کار می‌کند و اجازه می‌دهد زنگ هشدار از راه دور در صورت هشدار نادرست خاموش شود. همچنین دارای یک بلندگوی بلوتوث با قابلیت الکسا یکپارچه برای پیتزا بیشتر است.

اگر به دنبال صرفه‌جویی چند دلاری بدون به خطر انداختن عملکرد هستید، چیزی مانند هشدار دود آتش هوشمند بی‌سیم Aegislink به خوبی به شما کمک خواهد کرد. این یک منطقه معقول از پوشش در هر زنگ را ارائه می دهد و نوتیفیکیشن های از راه دور را در مواقع اضطراری ارائه می دهد. نصب آن نسبتاً ساده است و با قیمتی مقرون به صرفه، محافظت قابل اعتمادی را در برابر دود و مونوکسید کربن ارائه می دهد. به علاوه، اگر به دنبال نصب دتکتورهای هوشمند دود در سراسر خانه هستید، یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها است.

با این حال، اگر به دنبال بهترین چیزی هستید که با پول می توانید بخرید، محافظ مونوکسید کربن Google Nest Protect همچنان به راحتی در صدر جدول قرار دارد. با دستیار صوتی سازگار است، می تواند به عنوان بخشی از یک شبکه کامل خانه هوشمند یکپارچه شود. در صورت تشخیص دود یا مونوکسید کربن، منطقه و منبع مشکل را شناسایی می کند و هشدارهای فوری را به تلفن شما ارسال می کند. بررسی های ایمنی خودکار را انجام می دهد و پس از تکمیل تشخیص خود، گزارش هایی را مستقیماً به تلفن هوشمند شما ارائه می دهد. نشانگرهای LED وضعیت فعلی خود را در یک نگاه به‌روزرسانی می‌کنند و به شما اطلاع می‌دهند که آیا همه چیز خوب است یا مشکلی وجود دارد. به علاوه، طول عمر آن 10 سال است که آن را به سرمایه گذاری خوبی برای محافظت از خانه شما در طولانی مدت تبدیل می کند.

عکس

بهترین هشداردهنده های هوشمند دود: آشکارساز مونوکسید کربن Google Nest Protect

به طور کلی بهترین

با Nest Protect از لانه محافظت کنید

100 دلار

119 دلار

19 دلار صرفه جویی کنید

آشکارساز مونوکسید کربن Google Nest Protect حفاظت هوشمند جامعی را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند.

مزایا

+ سیستم هشدار جامع

+ سنسورها حدود 10 سال عمر می کنند

+ هشدارهای متنی فوری

+ مناطق اضطراری را جدا و شناسایی می کند

معایب

– قیمت هر واحد ممکن است برای برخی گران باشد

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس