آپدیت جدید بازی The Witcher 3

38
0
آپدیت جدید بازی The Witcher 3

پس از مدت‌ها انتظار، سی‌دی پراجکت رد بالاخره چند روز پیش از تاریخ عرضه آپدیت نسل جدید The Witcher 3 پرده برداشت. این آپدیت رایگان قرار است رزولوشن و کیفیت بافت‌های بهتری به بازی دهد و همچنین برخی مشکلات گذشته را برطرف کند؛ یکی از این موارد که توسط توسعه‌دهندگان به تایید رسیده، مرگ گرالت پس از سقوط از ارتفاعات کم است. در این پست به بررسی آپدیت جدید بازی The Witcher 3 می پردازیم.

آپدیت جدید بازی The Witcher 3

اگر یادتان باشد گرالت با وجود قدرت‌های شگفت‌انگیز و شکار ترسناک‌ترین هیولاها، همچنان یک دشمن شکست‌ناپذیر به نام «ارتفاع» داشت! این مورد گاهی بیش از حد آزاردهنده بود و گرالت با سقوط از ارتفاعی کاملا ناچیز، جانش را از دست می‌داد.

طبق قولی که فیلیپ وبر، طراح مراحل ویچر ۳، در پست توییتری خود داده، توسعه‌دهندگان در آپدیت نسل جدید بازی Fall Damage گرالت را دستخوش تغییراتی کرده‌اند تا دیگر به آسانی جانش را از دست ندهد.

مورد دیگری که در واقع توسط هواداران کشف شده، دستکاری یک سری صحنه‌های سینمایی بازی برای کاهش چهره‌های تکراری NPCها است. بر اساس مقایسه‌ای که یکی از کاربران ردیت میان بازی اصلی و نسخه نسل جدید (تصاویر تریلر) انجام داده، دیگر شاهد حضور چند NPC یکسان در یک صحنه نخواهیم بود. شاید چهره‌های تکراری مشکل بزرگی در بازی نبوده اما قطعا می‌توانست غوطه‌وری مخاطب در بازی را خدشه‌دار کند.

از جمله دیگر مواردی که سازندگان برای نسخه نسل جدید The Witcher 3 به تایید رسانده‌اند، می‌توان به منو جدید برای استفاده از جادو و طلسم و همچنین لباس‌هایی با الهام از سریال نتفلیکسی ویچر اشاره کرد.

نسخه نسل جدید بازی The Witcher 3 در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) به صورت رایگان برای بازیکنانی که قبلا آن را خریداری کرده‌اند، روی کنسول‌های نسل نهم و پی‌سی در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: The Gamerآپدیت جدید بازی The Witcher 3

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس