لانچر اختصاصی بازی Minecraft Dungeons بسته شد | راه‌های اجرای بازی

در پی خاموش شدن Minecraft earth، لانچر اختصاصی بازی Minecraft Dungeons نیز در رایانه‌های شخصی بسته شد و به یک “Launcher” جدید منتقل می‌شود

57
0
0 لانچر اختصاصی بازی Minecraft Dungeons بسته شد راه‌های اجرای بازی

در پی خاموش شدن Minecraft earth، لانچر اختصاصی بازی Minecraft Dungeons نیز در رایانه‌های شخصی بسته شد و به یک “Launcher” جدید منتقل می‌شود که به شما اجازه می‌دهد Dungeons و Minecraft: Java Edition را از همان مکان اجرا کنید، در ادامه‌ی مقاله مکان‌هایی که می‌توانید Minecraft را روی رایانه‌های شخصی بازی کنید گفته شده است و همچنین می‌توانید از مقاله‌ی بهترین تکسچر پک‌های ماینکرفت دیدن کنید.

بازی Minecraft Dungeons به لانچر Unified منتقل می‌شود

1 لانچر اختصاصی بازی Minecraft Dungeons بسته شد راه‌های اجرای بازی

Minecraft Dungeons پسر عموی هک و اسلش Minecraft است که لانچر مخصوص به خود را داشت (مگر اینکه از فروشگاه مایکروسافت خریداری شود.) در تاریخ ۱۸ ژانویه، نسخه Dungeons غیر مایکروسافت استور بر روی رایانه فقط از لانچر جدید Unified (که خود به روزرسانی بانچر جاوا است) قابل بازی است. Mojang می‌گوید این تغییر نباید روی فایل‌های ذخیره شده تأثیر بگذارد و می‌توان برای ورود به راه انداز از حساب Microsoft (به زودی برای بازی در رایانه شخصی) یا حساب Mojang استفاده کرد.

راه‌های اجرای Minecraft Dungeons

2 لانچر اختصاصی بازی Minecraft Dungeons بسته شد راه‌های اجرای بازی

در اینجا روش‌ها و مکان‌های باقیمانده گفته شده است که می‌توانید Minecraft را در رایانه‌های شخصی بازی کنید:

  • Minecraft Windows 10 Edition (گاهی اوقات فقط Minecraft یا Minecraft: Bedrock Edition نامیده می‌شود) از طریق فروشگاه مایکروسافت مدیریت می‌شود.
  • Minecraft : Java Edition از طریق Unified Launcher مدیریت می‌شود، اما اکنون می‌توانید بدون به روزرسانی نیز بازی کنید.
  • Minecraft : Education Edition (نسخه ویژه بازی برای مدارس) از طریق لانچر خود مدیریت می‌شود.
  • اگر از Xbox Game Pass برای رایانه استفاده می‌کنید یا آن را از آنجا خریداری کرده‌اید، Minecraft Dungeons (یک Spin-off Minecraft) یا در Unified Launcher یا Microsoft Store مدیریت می‌شود.

به صورت کلی ادغام دو بازی Minecraft کمک زیادی به سردرگمی در مورد انواع مختلف Minecraft نمی‌کند هنوز هم تعداد لانچر‌ها و نسخه‌های ماینکرفت بسیار زیاد است، اما برای هر شخصی که از بازی Minecraft Dungeons و Minecraft: Java Edition لذت می‌برد، اکنون کمی راحت‌تر می‌تواند بازی‌های خود را اجرا کند و نیاز نیست بین چند لانچر جا به جا شود.

حال که با بسته شدن لانچ و راه‌های اجرای جدید بازی Minecraft Dungeons آشنا شدید پیشنهاد می‌شود از دیگر مقالات گیم واقع در سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس