اندروید 13 با انتشار نسخه جدید بتا 3 یک گام به انتشار نهایی نزدیکتر شده است.

69
0
اندروید 13

گوگل مدتی قبل چندین پیش‌نمایش از نسخه اصلی بعدی اندروید، معروف به Android 13 منتشر کرده است و اکنون نسخه‌ی سوم بتا برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

Android 13 Beta 3 اکنون در دسترس قرار گرفته است. این نسخه باید تغییرات قابل توجهی داشته باشد، زیرا گوگل چند ماه آینده را بیشتر صرف رفع باگ های احتمالی می کند. اندروید 13 بتا 3 باید شباهت زیادی به نسخه نهایی داشته باشد که انتظار می رود در ماه آگوست رسما منتشر شود.

اندروید 13
اندروید 13

دقیقاً مانند چند نسخه اصلی گذشته، اندروید 13 بیشتر تمرکز خود را بر روی ارتقای امنیت و حفظ حریم خصوصی گذاشته است. در این نسخه یک مجوز نوتیفیکیشن جدید اعمال خواهد شد، بنابراین رد کردن اعلان‌ها از برخی برنامه‌ها برای شما آسان‌تر خواهد شد و دسترسی به فایل‌ها به سه مجوز جدید (images/photos, video, and audio) تقسیم شده است. آیکون نرم افزارها با پشتیبانی از تم Material You و پشتیبانی از تغییر زبان در هر نرم افزار ارائه خواهد شد.

همچنین پشتیبانی از استانداردهای مدرن مانند ویدیوی HDR، بلوتوث LE Audio و MIDI 2.0 از طریق USB به اندروید اضافه خواهد شد.

Android 13 دارای چند بروزرسانی بیشتر برای تبلت‌ها، دستگاه‌های تاشو و سایر دستگاه‌های با صفحه‌نمایش بزرگ است که بر اساس ویژگی‌های موجود در Android 12L/Android 12.1 است. نوار وظیفه در پایین صفحه در تبلت‌ها (و شاید برخی از دستگاه های تاشو) دارای ویژگی‌های بیشتری است. و یک رابط دسکتاپ مانند وجود دارد که ممکن است در رایانه‌های شخصی یا سایر دستگاه‌های مشابه دارای Android 13 نمایش داده شود.

با وجود اینکه تاکنون نسخه آزمایشی اندروید 13 تغییرات زیادی داشته است، گوگل اشاره ای نکرده است که آیا بتا 3 دارای ویژگی های جدید و جالبی هست یا خیر. اکنون شما می‌توانید بتای ۳ را در گوشی های Google Pixel پشتیبانی‌شده امتحان کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس