اولین رونمایی از بازی Call of Duty: Modern Warfare II

103
0
بازی Call of Duty: Modern Warfare II

بر کسی پوشیده نیست که Infinity Ward در حال کار بر روی دنباله ی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2019 بوده است و اکنون، این استودیو بالاخره در حال رونمایی از بلاک باستر بعدی خود است. این بازی Call of Duty: Modern Warfare II نام دارد که هم دارای یک بخش تک نفره است که دنباله ی مستقیم بازی قبلی است و هم به صورت چند نفره شامل یک حالت تاکتیکی جدید به نام  co-op می باشد.این بازی در ماه اکتبر برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی (از جمله Steam) عرضه می شود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare II

در ابتدا توضیح درمورد بخش لشکرکشی. شرکت اینفینیتی این راه‌اندازی را چگونه توصیف می‌کند:

درواقع  بازی اکشن Modern Warfare ll دنباله‌ای بر Modern Warfare (2019) می باشد، زیرا Task Force 141 تازه‌تأسیس‌شده در سراسر لشکرکشی ها، ماموریت‌هایی که مرزهای این بازی را جابجا می‌کنند، درواقع با یک تهدید جهانی بزرگ روبرو می‌شود. این بازی اکشن بازیکنان را در سراسر جهان می برد زیرا Task Force 141 برای خنثی کردن یک توطئه تروریستی و حمله به ایالات متحده، در مکان های مختلف در سراسر جهان کار می کند. تهدیدی که به تازگی با این بازی همسو شده است برای ایجاد هرج و مرج در داخل مرزهای ایالات متحده توطئه می کند و گروه ضربت 141 باید بر خلاف همه ی احتمالات گرد هم بیایند.

بازیکنان در کنار نمادین ترین شخصیت های Modern Warfare ، از جمله کاپیتان Price ، Ghost ، Soap ، Gaz  و Laswell مبارزه خواهند کرد، و همچنین با تعدادی از متحدان جدید مرگبار مانند نیروهای ویژه ی مکزیکی، سرهنگ Alejandro Vargas ، و همچنین  دشمنانی که از تیره ترین زوایای جنگ جهانی علیه تروریسم بیرون آمده اند.

با توجه به وضعیت کنونی جهان، و یک جنگ مداوم در اوکراین و تمرکز ناگهانی بر خشونت اسلحه در ایالات متحده، بازی Modern Warfare II در زمان دشواری راه اندازی می شود. (این مورد حتی به شکایت های بسیار زیادی که توسط ناشر کال آف دیوتی، Activision Blizzard با آن مواجه شده است، اشاره نمی کند.)

در پیش نمایشی برای مطبوعات قبل از رونمایی، Patrick Kelly ، رئیس استودیو Infinity Ward توضیح داد: «ما در حال گفتن داستان های تخیلی هستیم. اما این الهام از رویدادهای نظامی در دنیای واقعی است که دنیایی را که ما در آن زندگی می کنیم شکل می دهد. این برای من حساس است زیرا با وقایعی که در جهان در حال وقوع است، اشاره به جنگ اوکراین، برای من مهم است که در این مورد حساس باشیم.” او توضیح داد که یکی از اهداف این بود که شخصیت‌های بازی را «قهرمانانه و در عین حال انسانی» معرفی کنیم. به نظر می رسد که این فلسفه تغییری نسبت به بازی Modern Warfare قبلی است که به تصویرهای هیجان انگیزتر از جنگ تمایل داشت.

در همین حال، بخش بازی به صورت چند نفره، نقشه‌های بزرگ مقیاس را برای تعداد زیادی از بازیکنان به طور همزمان ارائه می‌کند. استودیو می‌گوید که از ساختن نقشه Verdansk برای بازی نبرد رویال Call of Duty: Warzone چیزهای زیادی آموخته است. در این بازی همچنین نقشه‌های کوچک‌تر که برای بازی‌های شش نفر در مقابل شش نفر طراحی شده‌اند نیز ارائه شده است. همچنین یک مورد دیگر که استودیو به عنوان “حالت بازی عملیات ویژه تکامل یافته با گیم پلی تاکتیکی co-op” توصیف می کند، ارائه شده است.

به عنوان بخشی از رونمایی رسمی از بازی Modern Warfare II، اکتیویژن همچنین تکرار کرد که Call of Duty: Warzone برای موبایل نیز عرضه خواهد شد. (ناشر این بازی اوایل سال جاری چیزی مشابه به این مورد گفته بود.) توضیحات زیادی در مورد جزئیات وجود ندارد، مانند زمان عرضه یا تفاوت آن با نسخه کنسول و رایانه شخصی، اما ناشر می گوید Warzone نسخه ی موبایل بخشی از بخش “عصر جدید” برای فرنچایز است. این موارد شامل تعدادی پیشرفت نیز می‌شود، مانند استفاده از موتور مشابه در Modern Warfare II و نسخه بعدی Warzone که قرار است اواخر امسال عرضه شود و همچنین در نظر گرفتن تجربه جدید Warzone به‌عنوان «توسعه‌ای از جهان Modern Warfare II».

در زیر بخشی از بیانیه ی ناشر این بازی در مورد آن گفته شده است:

28 اکتبر شروع جدیدی برای بازی Call of Duty است که با انتشار بازی Modern Warfare II آغاز می شود. به زودی و پس از آن، Warzone کاملاً جدید به عنوان بسط به جهان Modern Warfare II راه اندازی خواهد شد. در این بازی فناوری جدید، ویژگی‌های جدید و گیم‌پلی جدید به همراه آن ارائه می‌شود که درواقع یکپارچه با هم کار می‌کنند. در سرتاسر جهان، ما طیف وسیعی از بازخوردهای جامعه را مورد توجه قرار داده ایم. به منظور ارائه ی کامل این تجربه ی پیشرفته، Warzone 2.0 دارای محتوا و سیستم‌های جدید در بازی Modern Warfare II با پیشرفت‌ها و موجودی‌های کاملاً جدید می باشد. Warzone امروز به‌عنوان یک تجربه ی جداگانه ادامه خواهد داشت که شامل ادامه ی پیشرفت بازیکنان و موجودی‌های موجود در آن Warzone می‌شود.

بازی Modern Warfare II قرار است در تاریخ ۲۸ اکتبر برای طیف وسیعی از پلتفرم‌ها از جمله PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC از طریق سایت Battle.net و برای اولین بار در سال‌های اخیر از طریق Steam عرضه شود.

منبع : theverge

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس