Call Links در واتساپ

77
0
Call Links در واتساپ

واتس اپ اعلام کرده است که قابلیت Call Links را به زودی ارائه خواهد کرد تا کاربران بتوانند از آن برای پیوستن به تماس های صوتی و تصویری در این پیام رسان استفاده کنند. عملکرد این ویژگی مانند لینک های مشابه در سایر اپ های کنفرانس است. Call Links در واتساپ را در ادامه بررسی میکنیم.

ایجاد لینک تماس در واتس اپ

این شرکت در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۲ با انتشار یک توییت این ویژگی جدید را معرفی کرد.

رئیس واتس‌اپ ویل کاتکارت پیش‌ نمایشی از این ویژگی را به اشتراک گذاشت که کاربران می‌توانند در سربرگ تماس‌ها به آن دسترسی داشته باشند. با کلیک بر روی گزینه Create call link، کاربران می‌توانند لینکی ایجاد کنند که قادر خواهند بود آن را با دیگر کاربران در واتس‌اپ و خارج از آن به اشتراک بگذارند. با این کار افرادی که عضو مخاطبین شما نیستند هم می توانند به تماس مورد نظر ملحق شوند.

اگر هنوز این ویژگی را در دستگاه تلفن همراه خود مشاهده نمی کنید، به این دلیل است که از این هفته عرضه خواهد شد.

ویژگی Call Links نیز جزئی از پیشرفت‌های جدید است که به ما در بهبود وضعیت زندگی کمک می کنند، مانند امکان ترک بی صدای گروه ها و تغییر تنظیمات نمایش وضعیت آنلاین.

با این حال، اگر این لینک ها در دسترس افرادی قرار بگیرد که مورد هدف نیستند، در این صورت می توانند نگرانی هایی در رابطه با حریم خصوصی به همراه داشته باشند. در اتفاقی مشابه، لو رفتن لینک های زوم در جلسات گروهی، آنها از مسیر اصلی خود خارج کرده بود ولی امروزه پلتفرم های تماس ویدیویی ویژگی های کنترلی بیشتری را برای میزبان ها ارائه می کنند.

اینکه واتس اپ به میزبان تماس ها کنترل دسترسی را می دهد یا خیر، هنوز مشخص نیست. این اپلیکیشن به تازگی امکان حذف پیام ها را برای مدیران گروه ایجاد کرده است.

معرفی ویژگی لینک تماس در واتساپ گام دیگری در جهت تبدیل واتس اپ به یک پلتفرم تجاری و اجتماعی است. با این حال، چگونگی عملکرد این ویژگی بستگی به میزان دسترسی های میزبان دارد. Call Links در واتساپ را شناختید؟!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس