اپلیکیشن های Final Cut Pro و Logic Pro برای آیپد منتشر شد

28
0
اپلیکیشن های Final Cut Pro و Logic Pro برای آیپد

اپل دو برنامه‌ی قدرتمند Final Cut Pro و Logic Pro را برای مدل‌های منتخب آیپد منتشر کرد و هم‌اکنون ازطریق اپ‌استور دردسترس هستند. اپلیکیشن های Final Cut Pro و Logic Pro برای آیپد منتشر شد.

اپلیکیشن های Final Cut Pro و Logic Pro برای آیپد

کاربران آیپدهای اپل اکنون می‌توانند از تبلت خود برای ویرایش حرفه‌ای ویدیو و ساخت حرفه‌ای موسیقی بهره ببرند. Final Cut Pro و Logic Pro با قیمت‌گذاری مبتنی‌بر اشتراک منتشر شده‌اند و پس‌از دوره‌ی ۶ ماهه‌ی آزمایشی رایگان، برای استفاده از آن‌ها باید ۴٫۹۹ دلار درماه یا ۴۹ دلار درسال پرداخت کنید.

Final Cut Pro با آیپدهای مجهز به تراشه‌ی M1 یا نسخه‌های جدیدتر این سیستم‌-روی-چیپ سازگار است و آیپدهای مجهز به تراشه‌ی A12 Bionic به‌بعد از Logic Pro پشتیبانی می‌کنند. این دو برنامه برای اجرا به iPadOS 16.4 یا نسخه‌های جدیدتر این سیستم‌عامل نیاز دارند.

طبق اعلام اپل، برنامه‌های ویرایش ویدیو و ساخت موسیقی حرفه‌ای این شرکت برای رابط‌کاربری لمسی آیپد بهینه‌سازی شده‌اند و کاربران با خرید این برنامه‌ها می‌توانند از استودیوهای قابل‌حمل روی تبلت‌ خود لذت ببرند.

نسخه‌ی آپید Final Cut Pro مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند ساخت، ضبط، ویرایش و اشتراک‌گذاری ویدیو را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. نسخه‌ی آیپد Logic Pro نیز مجموعه‌ی کامل و قدرتمندی از ابزارهای پیچیده‌ی آهنگ‌سازی، بیت‌سازی، ضبط، ویرایش و میکس را دردسترس کاربران حرفه‌ای قرار می‌دهد.

قیمت نسخه‌ی مک Final Cut Pro و Logic Pro به‌ترتیب ۳۰۰ و ۲۰۰ دلار باقی خواهد ماند.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس