بررسی ایربادز OnePlus Buds Z2: یک همراه ارزشمند برای گوشی های OnePlus

60
0
بررسی ایربادز OnePlus Buds Z2

شاید فکر کنید قیمت Buds OnePlus Z2 زیاد است، اما با کمی تحقیق میتوان دریافت که اینطور نیست. با مقاومت در برابر آب و حذف سر و صدای اضافی، این earbuds مقرون به صرفه یک همسفر عالی برای سفر های شما است، به خصوص اگر شما در حال حاضر یک تلفن همراه OnePlus داشته باشید. اما در صورتی که شما از مارک دیگری تلفن همراه خریده باشید، ممکن است بخواهید گزینه دیگری را در نظر بگیرید.

در بررسی ایربادز OnePlus Buds Z2 آنچه ما دوست داریم:

  • Solid Noise
  • لغو IP55
  • و بلوتوث 5.2

آنچه ما دوست نداریم:

  • بدون EQ
  • برخی از ویژگی های محدود به تلفن های OnePlus
  • بدون شارژ بی سیم SBC و A

این اولین جفت از earbuds های بی سیم OnePlus نیست که ما دیده ایم. OnePlus Buds Z2 در ادامه ی سری اصلی Z هستند و چندین تغییر اساسی در بین آنها وجود دارد.

آیا حذف سر و صدا (ANC، (Dolby Atmos، و امتیاز IP ۹۹ دلار می ‌ارزد؟ متاسفانه، مانند اپل و سامسونگ، OnePlus بسیاری از بهترین ویژگی ها را به دستگاه های خود محدود کرده است. ما در مورد ارزش بلند مدت آن در این مقاله بحث خواهیم کرد.

چه کسی باید Oneplus Buds Z2را خریداری کند؟

چه کسی باید Oneplus Buds Z2را خریداری کند؟
چه کسی باید Oneplus Buds Z2را خریداری کند؟

صاحبان OnePlus بیشترین استفاده را از Buds خواهند داشت. Z2 به لطف جفت شدن سریع، Dolby Atmos، و پخش کم تاخیر یک انتخاب خوب برای آنهاست. دانشجویان با توجه به قیمت OnePlus Z2 می‌توانند از آن استفاده کنند. در حین مسافرت از کیفیت صدای آن میتوانید لذت ببرید.

به OnePlus Buds Z2 به عنوان یک نسخه مقرون به صرفه تر از Apple Airpods Pro فکر کنید. Earbuds ۱۵ درصد کوتاه تر از buds اصلی OnePlus Z هستند. طراحی آن بسیار شبیه طراحی خود اپل است.

Oneplus یک امتیاز IP55 را به earbuds اضافه کرده است و آنها را انتخاب خوبی برای سفر و یا تمرینات کرده است. طبق گفته OnePlus این گجت ها ضد آب هستند، ولی توصیه ما این است که ریسک نکنید و آنها را در معرض آب قرار ندهید. زیرا گارانتی سوختگی بر اثر آب را قبول نمی‌کند.

کنترل های لمسی روی صفحه نمایش آن به طور قابل توجهی بهتر از OnePlus Buds Z است.

آیا شما نیاز به برنامه Heymelody برای استفاده از OnePlus Z2 buds دارید؟

برنامه HeyMelody برنامه ای برای سفارشی سازی OnePlus Z2 Buds شما است، هرچند در مقایسه با رقابت محدود است. شما فقط می توانید بین دو سطح ANC و حالت شفافیت انتخاب کنید. ما آزمایشاتی را در نسخه 10.3 با نسخه 500 نرم افزار انجام دادیم و هنوز گزینه EQ سفارشی وجود ندارد.

نبود این گزینه یک کمبود جالب است و همچنین یکی از بزرگ ترین شکایات ما در مورد Buds Pro Oneplus نیز هست. بنابراین شما به یک برنامه EQ شخص ثالث نیاز دارید. آیا برای استفاده از Buds Z2 به یک تلفن OnePlus نیاز دارید؟

پاسخ کوتاه خیر است. شما برای استفاده از این earbuds به تلفن OnePLUS نیاز ندارید. با این حال، داشتن یکی از این تلفن ها کار را برای شما راحت تر خواهد کرد.

بسیاری از ویژگی های کلیدی محدود به دستگاه های OnePlus هستند، از جمله Dolby Atmos. در حقیقت، شما نیاز به پشتیبانی از Dolby دارید. پخش بدون تاخیر صدای بازی هم محدود به دستگاه های OnePlus است.

کاربران OnePlus اتصال فوری دارند، در حالی که کاربران اندرویدی Google Fast Pair را دریافت می کنند و کاربران آیفون باید به صورت دستی جفت شوند.

کدام کدک های بلوتوث OnePlus Buds Z2 را پشتیبانی می کنند؟

Buds OnePlusاز نسخه بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند. شما همچنین پشتیبانی SBC و AAC خواهید داشت و بلوتوث 5.2 کارآمدتر از استاندارد 5.0 است. به این معنی است که شما عمر باتری طولانی تر و جفت شدن سریع تری خواهید داشت.

کاربران اپل کیفیت اتصال AAC را دریافت می‌کنند، در حالی که تجربه کاربران اندروید ممکن است موفق تر باشند. اینجا جایی است که SBC می آید، حتی اگر نرخ انتقال پایین تر از APTX باشد.

عمر باتری چطور است؟

عمر باتری چطور است؟
عمر باتری چطور است؟

تیم ما بیش از SoundGuys هر جفت از earbuds را از طریق یک آزمایش پایدار 75dB (SPL) با ANC cranked آزمایش کرد. در نتیجه، ما چهار ساعت و 22 دقیقه پخش را با یک بار با Buds Z2 دیدیم. در نهایت مشخص شد که شارژ باتری بعد از 38 ساعت پخش با ANC خاموش می شود.

اگر شما عجله دارید و نمیتوانید کامل شارژ کنید، می توانید پنج ساعت از پخش را فقط 10 دقیقه شارژ دریافت کنید. هنگامی که شارژ شما تمام شد، باید با USB-C شارژ کنید هیچ شارژ بی سیم وجود ندارد. این شارژ با سرعت بالا به این معنی است که باتری سال ها میتواند بدون مشکل کار کند.

بزرگ ترین ایراد ما از earBuds نبود یک گزینه سفارشی EQ است، به این معنی که شما به طور موثر با مشخصات بیس تقویت شده درگیر خواهید بود.

شما همیشه می توانید EQ را در استریم های مورد علاقه خود داشته باشید، اما باید آن را برای هر برنامه واحد تنظیم کنید، زیرا تنظیمات به صورت کلی اجرا نمی شود.

فرکانس پایین، متوسط و بالا

فرکانس پایین، متوسط و بالا
فرکانس پایین، متوسط و بالا

فرکانس پاسخ های ما تغییر اندکی به فرکانس های پایین و بالا داشت. بیس اغلب تا دو برابر از صدای بلند گیتار و پیانو ها است. اگر EDM را ترجیح می دهید، ممکن است با مشخصات کلی صدا بسیار راحت تر باشید.

همانطور که می توانید در منحنی ببینید، محدوده فرکانس 500-1000Hz وجود دارد، به این معنی که کاربران ممکن است مسائل مربوط به بیس را مسدود کنند. افزایش فرکانس های بالا نیز ممکن است باعث مشکلات خاصی با صداهای آواز شود که برای گوش دادن به آنها مشکلاتی ایجاد می‌کند.

در بررسی ایربادز OnePlus Buds Z2 میکروفون چگونه کار می‌کند؟

در بررسی ایربادز OnePlus Buds Z2 میکروفون چگونه کار می‌کند؟
در بررسی ایربادز OnePlus Buds Z2 میکروفون چگونه کار می‌کند؟

میکروفون Buds OnePlus Z2 یکی نیست بلکه سه میکروفون در هر دو earbud است. ما دریافتیم که کیفیت تماس مناسب به لطف میکروفون های موجود در دسته Buds راه اندازی می‌شود.

این پیکربندی، نویز پس زمینه را به خوبی کاهش می دهد. ما توانستیم تماس های تلفنی را حتی در اماکن پر سروصدا مانند ورزشگاه به راحتی انجام دهیم. هر دو نمونه را به عنوان مثال گوش دهید و به ما اطلاع دهید که چه فکر می کنید.

Oneplus Z2 در برابر OnePlus Buds Pro Buds: چگونه آنها را مقایسه می کنند؟

با 50 دلار بیشتر، OnePlus Buds Pro ویژگی های اضافی ارائه می‌دهد. شما گزینه های لغو اضافی را دریافت می کنید و کنترل های بیشتر و قابل اعتماد تر از گزینه های Buds Z2 خواهید داشت.

جمع بندی بررسی ایربادز OnePlus Buds Z2

جمع بندی بررسی ایربادز OnePlus Buds Z2
جمع بندی بررسی ایربادز OnePlus Buds Z2

OnePlus در مقایسه با رقبای خود، یک قیمت منصفانه ارائه می‌دهد. Buds Z2 قیمت کم با نویز مناسب، دوام خوب و یک مجموعه ارزشمند از میکروفون ها را ارائه می دهد.

تجربه گوش دادن در مقایسه با برخی از رقبا عقب تر است. بعضی از ویژگی های پیشرفته مانند Dolby Atmos به دستگاه های OnePlus محدود شده است. ما همچنین از کمبود یک EQ سفارش شاکی هستیم تا iNEPLUS این ویژگی را اضافه کند.

به طور کلی، اگر شما بیس را دوست دارید و گوشی OnePlus دارید،Buds Z2 ارزش پول شما را دارد.

آیا جایگزین های خوبی برای OnePlus Buds Z2 وجود دارد؟

اگر شما به True ANC علاقه دارید، Galaxy Buds Plus گزینه جالبی برای شما نمیتواند باشد. این محصول چندین سال سابقه دارد، اما Buds صدا عالی است همچنین عمر باتری بالاتری دارد.

شما ویژگی های بیشتری را با یک گوشی سامسونگ دریافت خواهید کرد، از جمله PowerShare که میتوانید بی سیم به سرعت شارژ کنید. شما می توانید به Galaxy Buds Plus (149 دلار) نگاه کنید، که ANC را اضافه می کند و صدای آن قابل تنظیم تر است.

اگر سفارشی سازی اولویت اول شما باشد، Soundcore Liberty Air 2 Pro (89 دلار) ممکن است بهترین انتخاب باشد. SoundCore کنترل کامل EQ، گزینه های سفارشی لغو و نه راهنمایی های مختلف را ارائه می‌دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس