مشخصات موس و کیبورد MX لاجیتک

34
0
مشخصات موس و کیبورد MX لاجیتک

لاجیتک کیبورد جدیدی معرفی کرده است که بدون نور پس‌زمینه تا پنج ماه شارژدهی می‌کند. این شرکت همچنین ماوس جدیدی به‌نمایش گذاشته است. در این مطلب به بررسی مشخصات موس و کیبورد MX لاجیتک می پردازیم.

مشخصات موس و کیبورد MX لاجیتک

لاجیتک ماوس و کیبورد جدیدی در قالب خانواده‌ی MX رونمایی کرده است که MX Anywhere 3S و MX Keys S نام دارند و تا حد بسیار زیادی مشابه نسل قبل هستند. تغییراتی که ماوس MX Anywhere 3S تجربه کرده بیشتر از کیبورد MX Keys S است.

ماوس MX Anywhere 3 حسگری با وضوح ۸٬۰۰۰ نقطه‌براینچ (DPI) دارد و از این حیث شبیه MX Master 3S است. این ماوس جدید از سه حالت جفت‌شدن سریع پشتیبانی می‌کند و با دانگل Logi Bolt USB عرضه می‌شود. به گفته‌ی لاجیتک، ماوس جدید کلیدهای کم‌سروصداتری نسبت‌به MX Anywhere 3 دارد.

مشخصات موس و کیبورد MX لاجیتک
مشخصات موس و کیبورد MX لاجیتک

ازطرفی، کیبورد MX Keys S به نور پس‌زمینه‌ی بهبودیافته مجهز است که به‌صورت خودکار با نور محیط سازگار می‌شود. این کیبورد به کلیدهایی با طراحی مقعر مجهز است.

لاجیتک می‌گوید کیبورد جدیدش با فرض فعال بودن نور پس‌زمینه، تا ۱۰ روز شارژدهی می‌کند و بدون نور پس‌زمینه شارژدهی به پنج ماه می‌رسد. لاجیتک کلید اختصاصی برای ایموجی و میوت کردن صدا به کیبوردش اضافه کرده است.

ماوس MX Anywhere 3S با قیمت ۸۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود و قیمت کیبورد MX Keys S به ۱۱۰ دلار می‌رسد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس