بررسی کامل ویژگی های ایرپاد پرو 2 (AirPods Pro 2)

62
0
ایرپاد پرو 2 (AirPods Pro 2)

نسل دوم AirPods Pro دقیقاً شبیه مدل اصلی به نظر می رسد، اما برخی ارتقاءهای تدریجی را با همان قیمت ارائه می دهد. در این مقاله به بررسی ۶ ویژگی ایرپاد پرو 2 (AirPods Pro 2) می پردازیم.

ایرپاد پرو 2 (AirPods Pro 2)

نسل دوم AirPods Pro اپل شبیه مدل اصلی است که در اکتبر 2019 عرضه شد. با این حال، هدفون های جدید دارای برخی تغییرات سخت افزاری هستند که آنها را از هر نظر بهتر از نسل قبلی خود می کند.

بنابراین، اگر قصد خرید یک جفت هدفون بی‌سیم جدید را نداشتید،تمام ویژگی‌های اصلی جدیدی را که AirPods Pro 2 روی میز آورده است، بررسی کنید.

  1. بهبود کیفیت صدا و ANC

نسل دوم AirPods Pro به لطف جدیدترین تراشه H2، یک درایور صوتی جدید با تحریف کم و یک تقویت ‌کننده سفارشی، کیفیت صدای بهتر و حذف نویز فعال (ANC) را ارائه می‌کند.

اپل ادعا می کند که هدفون های جدید تا دو برابر میزان نویز را در مقایسه با مدل قبلی کاهش می دهند. بیس نیز غنی تر است، با مرحله صدای گسترده تر که به بهبود وضوح کلی کمک می کند.

  1. تناسب بهتر داخل گوش

ایرپاد پرو 2 (AirPods Pro 2)
ایرپاد پرو 2 (AirPods Pro 2)

 

اگر هدفون ها مدام از گوش شما بیفتند، کیفیت صدای عالی چه فایده ای دارد؟ به نظر می‌رسد که شرکت برخی از شکایات شما را شنیده است، زیرا AirPods Pro جدید با مجموعه‌ای از نکات گوش در اندازه XS ارائه می‌شود تا به افرادی که کانال‌های گوش کوچکی دارند، مناسب‌تر در داخل گوش ارائه شود.

این به هدفون‌ها اجازه می‌دهد تا به طور غیر فعال نویز بیشتری را مسدود کنند و به طور غیرمستقیم عملکرد ANC و کیفیت صدا را افزایش دهند. اگر از AirPods Pro برای شنیدن بهتر مکالمات استفاده کنید، تناسب بهتر نیز کمک خواهد کرد.

  1. شفافیت تطبیقی

نسل دوم AirPods Pro حالت شفافیت موجود را با شفافیت تطبیقی ​​به سطح بعدی ارتقا می‌دهد. به لطف تراشه قدرتمند جدید H2، هدفون های هدفون می توانند به صورت پویا صدای محیط سخت را کاهش دهند.

بنابراین، همچنان می‌توانید از محیط اطراف خود آگاه باشید یا بدون مواجهه با صداهای خشن ساخت و ساز یا ترافیک، به گفتگو ادامه دهید.

  1. جعبه شارژ جدید با Find My Integration
ایرپاد پرو 2 (AirPods Pro 2)
ایرپاد پرو 2 (AirPods Pro 2)

کیس شارژ جدید نسل دوم AirPods Pro مانند هدفون ها در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. یک حلقه بند نیز برای راحتی بیشتر وجود دارد. اگر AirPods Pro 2 را به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اپل سفارش دهید، حتی می توانید Memoji مورد علاقه خود را روی جعبه شارژ حک کنید.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته کیف شارژ جدید، Find My integration و یک بلندگوی داخلی است. اگر آیفونی با تراشه U1 دارید، می‌توانید از ویژگی جستجوی دقیق در اپلیکیشن Find My برای دریافت مکان دقیق AirPods Pro استفاده کنید. و بلندگوی تعبیه شده روی جعبه شارژ صدای بلندی پخش می‌کند تا بتوانید سریع آن را پیدا کنید.

  1. عمر باتری طولانی تر

با وجود کیفیت صدای بهتر و ANC، اپل ادعا می کند که AirPods Pro 2 می تواند 1.5 ساعت بیشتر از مدل قبلی دوام بیاورد. با فعال کردن ANC، هدفون ها می توانند تا شش ساعت پخش موسیقی را ارائه دهند. کیس شارژ می تواند این مدت را تا 30 ساعت افزایش دهد.

علاوه بر این، شارژ AirPods Pro جدید بسیار راحت تر است. می‌توانید کیف حمل را با استفاده از میله مغناطیسی اپل واچ یا شارژر دارای گواهی Qi شخص ثالث شارژ کنید. این باعث می‌شود که شارژ ایرپاد شما در هنگام استفاده به میزان قابل توجهی سردرد کمتری داشته باشد. این کیس همچنین برای راحتی بیشتر از شارژ MagSafe پشتیبانی می کند.

  1. کنترل را لمس کنید

ایرپاد پرو 2 (AirPods Pro 2)
ایرپاد پرو 2 (AirPods Pro 2)

برخلاف AirPods Pro اصلی، برای تنظیم پخش موسیقی یا میزان صدا نیازی به فشار دادن پایه نیست. در AirPods Pro 2 کنترل‌های لمسی دریافت می‌کنید. این به شما امکان می‌دهد صدا را با یک کشیدن انگشت به بالا یا پایین تنظیم کنید. و برای پذیرش تماس های تلفنی یا کنترل پخش موسیقی، باید ساقه را به آرامی فشار دهید.

اپل همچنین سنسور تشخیص پوست (skin جلد) را ارتقا داده است، بنابراین هدفون های هدفون با دقت بیشتری تشخیص می دهند که چه زمانی پخش موسیقی از سر گرفته شود یا متوقف شود.

AirPods Pro 2 دارای برخی ارتقاءهای بزرگ است

اجازه ندهید طراحی نسل دوم AirPods Pro شما را فریب دهد. در حالی که آنها به اندازه برخی دیگر از هدفون های بی سیم موجود در بازار براق نیستند، اپل قطعات داخلی را به طور کامل اصلاح کرده است تا کیفیت صدا، عمر باتری و تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

حتی بهتر از آن این است که علیرغم این پیشرفت‌ها، AirPods Pro جدید همان قیمت ۲۴۹ دلاری نسخه قبلی خود را دارد. بنابراین، اگر به دنبال خرید یک جفت هدفون بی سیم برای آیفون خود هستید و بودجه لازم برای آن را دارید، نمی توانید با AirPods Pro 2 اشتباه کنید.

makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس