سلاح‌های Dead Island 2 آن را از Dying Light 2 متمایز می‌کنند

72
0
سلاح‌های Dead Island 2 آن را از Dying Light 2 متمایز می‌کنند

بازی Dead Island 2 سعی خواهد کرد با استفاده از سلاح گرم از یکی از رقبای اصلی خود در سبک زامبی کشی یعنی Dying Light 2 متمایز شود. سلاح‌های Dead Island 2 آن را از Dying Light 2 متمایز می‌کنند. در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

بازی Dead Island 2 به تازگی جزئیات بیشتری را در قالب یک تریلر سینمایی و گیم پلی در جریان افتتاحیه گیمزکام 2022 دریافت کرده است. اگرچه بازی Dead Island 2 کمی توسعه دشواری داشته است، اما دنباله موردانتظار نزدیک به اتمام است. زیرا تاریخ عرضه رسمی دریافت کرده است. تاریخ انتشار 3 فوریه 2023 برابر با ۱۴ بهمن برای این بازی اعلام شده است. با این حال، زمان طولانی توسعه تنها چیزی نیست که در مقابل Dead Island 2 قرار دارد. این بازی همچنین باید خود را در مقایسه با بسیاری از بازی‌های مشابه دیگر ثابت کند.

یکی از اصلی‌ترین و جدیدترین بازی‌هایی که می‌توان آن را در رقابت با Dead Island 2 دانست Dying Light 2: Stay Human است که در فوریه 2022 منتشر شد. هر دو بازی دارای جهان‌های بزرگ و باز پر از دشمنان زامبی هستند، بنابراین مقایسه‌ای خواه ناخواه انجام می‌شود. با این اوصاف، تفاوت‌های کلیدی بین این عناوین وجود دارد، به عنوان مثال، Dying Light 2 روی پارکور و مبارزات melee تمرکز می‌کند، بنابراین Dead Island 2 می‌تواند با استفاده از اسلحه‌ها گرم در کنار سلاح‌های melee، خود را از رقبای خود متمایز کند.

سلاح‌های Dead Island 2 آن را از Dying Light 2 متمایز می‌کنند

چگونه Dead Island و Dying Light هر دو در سلاخی زامبی‌ها موفق می‌شوند

هر دو سری Dying Light و Dead Island با ایجاد محیط‌های جهان باز جالبی که بازیکنان قادر به کشف و شکار زامبی‌ها از طریق دیدگاه اول شخص هستند، نامی برای خود دست و پا کرده‌اند. جذابیت اصلی Dying Light، پارکور پیچیده و نبردهای هیجان‌انگیز آن است، اما شایان ذکر است که اولین بازی این سری دارای سلاح گرم بود، بنابراین بازیکنان می‌توانند از اسلحه برای خلاصی از خیابان‌ها و پشت بام‌ها از زامبی‌ها استفاده کنند. حتی با وجود اینکه بازی به نبردهای melee می‌پرداخت، اسلحه‌ها همچنان بخش مؤثری از زرادخانه بازیکنان در Dying Light بودند.

بازی Dead Island همچنین از طریق تنوع در انواع سلاح‌های موجود در اختیار بازیکن، تمرکز زیادی روی مبارزات تن به تن دارد. جدای از سلاح‌های melee، بازی Dead Island همچنین دارای سلاح گرم و پرتاب شونده به عنوان دو کلاس اصلی دیگر در بازی بود. اسلحه‌ها در Dead Island در اوایل بازی نسبتاً کمیاب بودند. آن‌ها بسیار قدرتمند بودند. زیرا نه نیاز به تعمیر داشتند و نه به استقامت برای استفاده نیاز داشتند.

از آنجایی که هر دو بازی از دیدگاه اول شخص انجام می‌شوند، منطقی است که هر دوی آن‌ها روی مبارزات melee تمرکز کنند، زیرا زامبی کشی در اول شخص شدیدتر و وحشتناک‌تر به نظر می‌رسد. اگرچه هر دو بازی دارای اسلحه گرم هستند، اما مبارزه با سلاح‌های melee تمرکز اصلی است، که احتمالاً دلیل بزرگی برای موفقیت این بازی‌ها بوده. Dying Light حتی تا آنجا پیش رفت که اسلحه‌ها را به طور کامل از Dying Light 2 حذف کرد و صرفاً روی مبارزه تن به تن و melee تمرکز کرد، با چند گزینه در دسترس سلاح‌های ساده‌تر مانند کمان و کمان کراس.

دد ایلند

چگونه وجود اسلحه گرم تجربه Dead Island 2 و Dying Light 2 را از هم جدا می‌کند

با وجود اینکه بازی Dead Island 2 هنوز فاصله زیادی با عرضه دارد، تصاویر اولیه بازی نشان می‌دهد که اسلحه‌ها همچنان یکی از اصلی‌ترین سلاح‌هایی هستند که بازیکنان می‌توانند در برابر زامبی‌ها از آن‌ها استفاده کنند. علاوه بر انبوهی از سلاح‌های پرتاب‌شونده و melee، تریلر گیم‌پلی بازی Dead Island 2 انواع مختلفی از تفنگ‌ها از تپانچه گرفته تا تفنگ ساچمه‌ای و تفنگ مسلسل را به نمایش گذاشت. با توجه به اینکه اسلحه‌های موجود در Dead Island اصلی تجهیزات قدرتمند و مفیدی در زرادخانه بازیکنان بودند، برای آن‌ها مناسب است که در Dead Island 2 بازگردند.

جدای از گنجاندن تفنگ، تفاوت اصلی بین Dying Light 2 و Dead Island 2 در سیستم پارکور است. سیستم پیمایش پیچیده Dying Light 2 از زمان بازی اصلی بهبود یافته و به یک ویژگی برجسته در این سری تبدیل شده است. پارکور بهبودیافته کاملاً بر نبردهای متمرکز در melee تأکید می‌کند، بنابراین گنجاندن اسلحه تنها مکانیک مبارزات سیال را مختل می‌کند.

با این اوصاف، تفنگ‌های حذف شده Dying Light 2 می‌تواند سود زیادی برای Dead Island 2 داشته باشد. بدون نگرانی در مورد ایجاد مکانیک‌های پیمایش عمیق، Dead Island 2 می‌تواند تمام توجه خود را روی مبارزه و سلاح متمرکز کند. بر اساس تریلر گیم پلی بازی، به نظر می‌رسد که Dead Island 2 جزئیات زیادی را در مبارزات بازی قرار می‌دهد و هر سلاحی کاربرد عملی خود را دارد. اسلحه‌های گرم مخصوصاً باید در Dead Island 2 بدرخشند زیرا هر تفنگ مختلف قصد دارد به روش خود در برابر انبوهی از زامبی‌ها منحصر به فرد و مؤثر باشد.

بازی Dead Island 2 در تاریخ 3 فوریه 2023 برابر با ۱۴ بهمن ماه برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و گوگل استادیا عرضه می‌شود. نظر شما در این خصوص چیست؟ سلاح‌های Dead Island 2 آن را از Dying Light 2 متمایز می‌کنند؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس