بهترین قاب محافظ گلکسی S24 

106
0
بهترین قاب محافظ گلکسی S24 

با عرضه سری گلکسی S24 سامسونگ، بازار پر از قاب های مخصوص این گوشی خواهد شد. اما کدام قاب گلکسی S24 بهترین است؟ بهترین قاب محافظ گلکسی S24  را بشناسید.

 Spigen Ultra Hybrid برای سامسونگ گلکسی S24 امتیاز بالایی را در این زمینه کسب کرده است. قیمت مناسبی دارد و به لطف بالشتک هوا، محافظت در برابر سقوط درجه نظامی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، سازگاری با شارژ بی سیم و PowerShare آن را به گزینه ای همه کاره و راحت تبدیل می‌کند. 

 این قاب شیک که از ترکیب بادوام PC و TPU ساخته شده است، با رنگ مات سرد برای ظاهری براق و ظریف، با روکش بژ کمرنگ طراحی شده است. ترکیب رنگ های دیگر یا یک قاب کاملا شفاف نیز موجود است. علاوه بر این، با رزین آبی رنگ آمیخته شده است تا شفافیت ماندگاری را ارائه دهد و به شما این امکان را دهد که ظاهر بکر و ظریف S24 خود را برای مدت طولانی تری درک کنید. 

 Spigen Ultra Hybrid برای Galaxy S24 ترکیبی عالی از مقرون به صرفه بودن و عملکرد را فراهم می‌کند. با ظاهر مینیمالیستی، محافظت در برابر سقوط درجه تاکتیکال، سازگاری با شارژ بی‌سیم بهترین گزینه برای S24 شماست. 

 مزایا: 

 مقرون به صرفه بودن 

 مقاوم دربرابر سقوط از ارتفاع 

 سازگار با شارژ بی سیم و PowerShare 

 طراحی ضد زردی 

 معایب: 

 محافظت ناهمواری را ارائه نمی‌دهد 

قیمت: 19 دلار در آمازون 

 بهترین قاب مقرون به صرفه S24: قاب SPIDERCASE 

ممکن است تا به حال نام SPIDERCASE را نشنیده باشید، اما آنها در بازار قاب گوشی کارهای خوبی کرده اند، به خصوص زمانی که نوبت به تولید جایگزین های مناسب و مقرون به صرفه برای گزینه های برتر می‌رسد. SPIDERCASE برای Galaxy S24 نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

 با قیمت مقرون به صرفه، این قاب S24 محافظت در برابر سقوط درجه نظامی (تا ۳ و نیم متر)، محافظت چند لایه سنگین، از جمله محافظ صفحه نمایش شیشه ای 9H و محافظ لنز دوربین، و یک دستگیره ضد لغزش ظریف را ارائه می‌دهد. مقاوم در برابر اثر انگشت و لکه  برای S24 دقیق برش داده شده است و با شارژ بی سیم تداخلی ندارد. 

 اگر ظاهر مشکی ساده را نمی‌پسندید، می‌توانید از بین رنگ های مختلف انتخاب کنید تا ظاهر دلخواهتان با بیابید. 

 قاب SPIDERCASE Combo برای گلکسی S24 با ارائه محافظت همه جانبه و مقرون به صرفه، محافظ صفحه و محافظ لنز دوربین، یکی از بهترین قاب های ارزان قیمت موجود است. 

 مزایا: 

 مقرون به صرفه 

 دارای محافظ صفحه نمایش و محافظ لنز دوربین 

 حفاظت از سقوط درجه نظامی 3 و نیم متری 

 امکان شارژ بی سیم را فراهم می‌کند 

 معایب: 

 جذاب ترین طراحی را ندارد 

 قیمت: 17 دلار در آمازون 

 بهترین قاب مقاوم گلکسی S24: UAG Pathfinder 

اگر برندی وجود داشته باشد که بداند چگونه ناهمواری را به خوبی انجام دهد، آن برند UAG است. محدوده Pathfinder آنها همه مدل های S24 را پوشش می‌دهد و اگر به دنبال محافظت بیشتر هستید، گزینه مناسبی است. 

 این قاب در سقوط از ارتفاع ۵.۵ متری آزمایش شده است و یک چسبندگی را فراهم می‌کند که لیز خوردن از دستان شما را دشوار می‌کند. این قاب که از TPU تقویت شده ساخته شده، محافظتی قوی با بافت های چسبنده فراوان ایجاد می‌کند. بعلاوه، جذب ضربه اضافی به لطف طرح شش گوش داخلی ارائه می‌شود. 

 این دستگاه دارای نقاط لنگر یکپارچه است و همچنان به اندازه کافی نازک است که امکان شارژ بی سیم را فراهم کند. ممکن است گران باشد، ولی مطمئنا ارزان تر از هزینه تعمیر گوشی شماست. 

 UAG Pathfinder برای گلکسی S24 با ارائه حفاظت سخت و مقاوم به همراه MagSafe راحت و سازگاری شارژ بی‌سیم، یکی از بهترین قاب های محافظی است که می‌توان خرید. 

 مزایا: 

 مقاومت در برابر سقوط تا ارتفاع ۵.۵ متر 

 دستگیره کششی 

 سازگار با MagSafe 

 سازگار با شارژ بی سیم 

 معایب: 

 گران قیمت است 

قیمت: 55 دلار در آمازون 

 بهترین قاب محافظ گلکسی S24: Otterbox Symmetry Series 

با یک گوشی زیبا مانند گلکسی اس 24، ممکن است نخواهید ظاهر زیبای آن را با چسباندن قاب روی آن خراب کنید. در عوض، می‌توانید چیزی شبیه Otterbox Symmetry را تهیه کنید. تقریباً به همان اندازه نامرئی است که یک قاب گوشی می‌تواند داشته باشد، و کار خوبی برای حفظ نمای بیرونی S24 انجام می‌دهد. 

 Symmetry دارای گوشه های ضربه گیر و لبه های برجسته است که از صفحه نمایش و دوربین محافظت می‌کند. این قاب با شارژ بی سیم سازگار است و طوری طراحی شده که شفافیت ماندگاری را ارائه دهد، که با توجه به قیمت نسبتاً زیاد، اطمینان بخش است. همچنین چندین طرح نیمه شفاف رنگارنگ وجود دارد برای کسانی که یک قاب با سبک شفاف یا متفاوت را ترجیح می‌دهند. 

 اگر چیزی می‌خواهید که حجم زیادی نداشته باشد و کمی مقرون به صرفه باشد، ما Ringke Fusion را به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه تر توصیه می‌کنیم. 

 Otterbox Symmetry Series با محافظت قابل اعتماد در یک قاب شفاف که زیبایی گلکسی S24 شما را پنهان نمی‌کند، یک انتخاب عالی است. 

 مزایا: 

 طراحی شفاف 

 گوشه های ضربه گیر 

 طیفی از طرح های رنگارنگ نیمه شفاف نیز موجود است 

 معایب: 

 قاب های شفاف ارزان تری وجود دارد 

 بهترین قاب باریک گلکسی S24: dbrand Galaxy S24 Grip Case  

با ضخامت تنها دو میلی‌متر، قاب dbrand قطعاً باریک ترین است. نمای باریک در اینجا رنگ گیلاسی دارد، زیرا قاب Grip دارای مجموعه ای از ویژگی ها و عملکردهای دیگر است که می‌تواند شما را وسوسه کند. 

 به لطف هزاران میکروبافتی که سطح آن را پوشانده، مدعی بهترین قاب گوشی جهان است. نوارهای دستگیره مشکی در کناره قاب، ابعاد لمسی بیشتری را اضافه می‌کنند، قوس هلالی و طراحی لبه ای امکان کشیدن بی‌دردسر در تمام صفحه را فراهم می‌کند. 

 قاب Grip با MagSafe سازگار است و محافظت در برابر سقوط درجه نظامی را با طراحی بسیار باریک و تناسب دقیق برای تکمیل این بسته بسیار جذاب ارائه می‌دهد. به علاوه، در برخی از جالب ترین رنگ هایی که دیده‌ایم عرضه می‌شود. 

 با طراحی فوق العاده باریک، چسبندگی میکروبافت پیشرفته و محافظت در برابر سقوط درجه نظامی، قاب  dbrandبه همان اندازه که زیباست، محکم بوده و یکی از بهترین قاب های ممتاز موجود برای Galaxy S24 است. 

 مزایا: 

 طراحی فوق العاده باریک 

 چسبندگی میکروبافت پیشرفته 

 سازگار با MagSafe 

 حفاظت از سقوط درجه نظامی 

 طیف رنگ های سرد 

 معایب: 

 خیلی گران قیمت 

 سوالات متداول 

 تفاوت بین مدل های مختلف Galaxy S24 چیست؟ 

 تفاوت اصلی مدل های گلکسی S24 در اندازه های مختلف صفحه نمایش آنها است. S24 استاندارد صفحه نمایش 6.2 اینچی را ارائه می‌دهد و Plus یک صفحه نمایش 6.7 اینچی کمی بزرگتر دارد. Ultra دارای بزرگترین نمایشگر از سری S24 با صفحه نمایش 6.8 اینچی است و دارای لبه های مربعی و نه منحنی است. این فقط یک تفاوت اندازه نیست، زیرا S24 با وضوح +FHD عرضه می‌شود، در حالی که پلاس و اولترا دارای صفحه نمایش QHD+ هستند. 

علاوه بر این، S24 دارای 8 گیگابایت رم است، در حالی که پلاس و اولترا هر دو دارای 12 گیگابایت رم هستند. S24 با 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود، + دارای نسخه های 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی است. Ultra در سه مدل مختلف عرضه می‌شود: 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت. S24 Ultra همچنین با دوربین های بهتری عرضه می‌شود که در راس آن یک واحد 200 مگاپیکسلی و یک قلم S Pen قرار دارد. بسته به نیاز شما، ممکن است Galaxy S24 Ultra در مقایسه با S24 و S24+ 24 پلاس ارزش پرداخت اضافی را داشته باشد. 

 آیا می‌توانم از قاب Galaxy S23 خود در S24 استفاده کنم؟ 

 متاسفانه خیر. گلکسی S24 ابعاد منحصر به فرد خود را دارد، به این معنی که قاب قبلی را نمی‌توان در مدل جدیدتر استفاده کرد. 

 چگونه داده های خود را از یک گوشی اندرویدی به گوشی دیگر منتقل کنم؟ 

 روش های مختلفی برای انتقال اطلاعات از یک گوشی اندرویدی به گوشی دیگر وجود دارد. اما یکی از ساده ترین و راحت ترین راه ها انجام این کار با استفاده از ابزار سامسونگ به نام SmartSwitch است. 

 با راه اندازی SmartSwitch در تلفن قدیمی و جدید خود (از منوی تنظیمات)، می‌توانید bring data from old device را برای شروع فرآیند انتخاب کنید و از اعلان های ساده روی صفحه پیروی کنید تا داده هایی را که می‌خواهید انتقال دهید. 

 چگونه قاب S24 خود را تمیز کنم؟ 

 برای تمیز کردن قاب گوشی icky S24، می‌توانید قاب خود را برای چند دقیقه در یک کاسه آب گرم (اما نه داغ) خیس کنید، همراه با کمی صابون ملایم. 

 پس از خارج کردن از آب، می‌توانید به آرامی قاب خود را با یک مسواک یا میکروفیبر تمیز کنید تا هرگونه کثیفی از بین برود. اگر متوجه شدید که به قدرت تمیز کنندگی بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از کمی جوش شیرین همراه با برس برای پاک کردن آلودگی های سرسخت استفاده کنید. 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس