بهترین گوشی های هوشمند ایمن 2023

106
0
بهترین گوشی های هوشمند ایمن

اگر به دنبال بهترین انتخاب های ایمن گوشی هوشمند در اطراف هستید، به جای درستی آمده اید. بهترین گوشی های هوشمند ایمن را در ادامه معرفی کرده ایم.

در حال حاضر، حتی افرادی که با فناوری کمتر آشنا هستند، نمی توانند بیش از چند ساعت بدون گوشی هوشمند کار کنند، و تقریباً همه چیز اکنون با چند کلیک و ضربه انجام می شود.

چشم انداز تکنولوژیک در حال رشد یک مسئله مبرم را برای طرفداران گوشی های هوشمند ایجاد کرده است: امنیت. عواقب زیانبار سوء استفاده هکرها از نقاط شکننده دستگاه های هوشمند میلیاردها دلار ضرر مالی به دنیا وارد کرده است. این موضوع مبرم باعث شده است که برخی افراد به سمت قوی‌ترین تلفن‌های موجود در بازار گرایش پیدا کنند و لایه‌ای از محافظت در برابر تهدیدات سایبری را فراهم کنند.

در مورد امنیت، سازندگان گوشی های هوشمند این وظیفه را بر عهده گرفته اند که ویژگی های امنیتی را برای محافظت از داده ها و اطلاعات اضافه کنند – بنابراین ما بهترین تلفن های هوشمند ایمن را گردآوری کرده ایم تا خیال شما را راحت کند.

. همچنین جمع بندی ما از بهترین درایوهای ایمن را بررسی کنید

1.بهترین گوشی های هوشمند ایمن Blackphone PRIVY 2.0

یک گوشی هوشمند امن با طراحی ملایم اما قیمت مناسب

دلایل خرید

+طاق مانند امنیت

+ سیستم عامل اصلاح شده برای امنیت نخبگان

+ برنامه های PRIVY

دلایلی برای اجتناب

-عدم ایمیل رمزگذاری شده و گواهینامه های امنیتی

-طراحی ملایم

Blackphone PRIVY 2.0 فرشته نگهبان گوشی های هوشمند است که از لحظه ای که دست روی آن می گذارید، قلعه ای نشکن برای حفظ حریم خصوصی و امنیت شما ارائه می دهد. این گوشی که توسط نسخه سفارشی سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌شود، به‌عنوان تنظیمات پیش‌ فرض خود دارای تماس‌های تلفنی رمزگذاری‌شده، چت‌های ویدیویی و پیام‌های متنی است. گیلاس بالای سر؟ PRIVY 2.0 با برنامه معتبر Silent Phone از محفظه سایلنت بارگذاری شده است و اشتراکی برای این سرویس سطح بالا ارائه می دهد.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! با PRIVY 2.0، می‌توانید فایل‌های تا 100 مگابایت را برای هر مخاطبی که برنامه Silent Phone را نیز دانلود کرده است، بدون توجه به نوع دستگاهی که استفاده می‌کند، ارسال کنید. و این تمام نیست – این دستگاه مجهز به برنامه های سفارشی ساخته شده به نام های PRIVY Chat و PRIVY Vault است که برای ایمن نگه داشتن ارتباطات و فایل های شما با رمزگذاری سرتاسر و پایگاه داده های رمزگذاری شده طراحی شده اند. با در دست داشتن PRIVY 2.0، می توانید مطمئن باشید که امور خصوصی شما صرف نظر از هر اتفاقی خصوصی باقی می ماند.

درست مانند بهترین VPN ها، بلک فون متعهد می شود که هرگز داده های مربوط به تماس ها یا پیام های شما را که توسط PRIVY شما شروع یا دریافت شده اند وارد نمی کند. و در واقع، این شرکت به خود می بالد که وقتی صحبت از فعالیت شخصی شما در دستگاه می شود دست به دست نمی شود – حتی Blackphone نیز قدرت رمزگشایی ترافیک شما را ندارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که این ویژگی بسیار مورد علاقه، پس از اینکه از یک دوره آزمایشی رایگان و یک ساله لذت بردید، یک گزینه پولی است.

2. Samsung Galaxy S23 Ultra

یک پرچمدار بی نظیر با ویژگی های امنیتی عالی

دلایل خرید

+طراحی شیک

+ ویژگی های امنیتی عالی

+ عملکرد و سخت افزار شگفت انگیز

دلایلی برای اجتناب

-قیمت

-برنامه‌های سامسونگ که کارهایی را که گوگل قبلا انجام می‌داد دو برابر می‌کنند

گلکسی اس 23 اولترا، پرچمدار ممتاز سامسونگ، بهترین گوشی اندرویدی را برای سال 2023 نشان می دهد. دارای ویژگی های منحصر به فرد و مشخصات سخت افزاری است که آن را از رقبا متمایز می کند. با ارتقاء دوربین، پردازنده گرافیکی و اضافه شدن تراشه انحصاری اسنپدراگون 8 نسل 2 برای سامسونگ، این گوشی به سادگی از عملکرد و تجربه کاربری روان پر می شود.

برای کاربرانی که از امنیت آگاه هستند، این واقعیت که چهار سال اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی مداوم دریافت می‌کنید، یک موهبت خواهد بود. بلافاصله پس از عرضه، گوشی Samsung Message Guard را دریافت کرد، قابلیتی که هدف آن جلوگیری از حملات روز صفر است که توسط تصاویر ارسال شده به گوشی انجام می شود. در حالی که این ویژگی با پیام های سامسونگ و گوگل کار می کند، نشانه هایی وجود دارد که به برنامه های شخص ثالث مانند Viber و Whatsapp و غیره سرایت خواهد کرد.

علاوه بر این، سامسونگ سرویس Knox خود را به دارندگان گلکسی ارائه می دهد، سرویسی برای ایمن سازی، ذخیره و دسترسی به داده های حساس. چیزی که آن را خاص می کند طراحی چند لایه است که اولین لایه خود سخت افزار است، از جمله پردازنده Trust Zone که جدا از پردازنده اصلی است. لایه دوم نرم افزاری است که شامل چارچوب امنیتی Knox است که اغلب توسط سامسونگ به روز می شود. مجوزهای رمزگذاری داده و دسترسی به فایل توسط این لایه انجام می شود، به این معنی که شرکت API های خود را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد که امنیت کاربر نهایی را تضمین می کند.

در نهایت، لایه سوم شامل کنسول مدیریت ناکس است که هدف آن مدیران است. با این کار می‌توانید سیاست‌های امنیتی را پیکربندی کنید، برنامه‌ها را مستقر کنید و تنظیمات دستگاه را مدیریت کنید. همه اینها به یکی از امن ترین پرچمداران اندرویدی موجود در بازار تبدیل می شود.

3.بهترین گوشی های هوشمند ایمن Apple iPhone 14 Pro Max

جواهر تاج اپل در سال 2023، گوشی شیک و در عین حال ایمن برای توده ها

دلایل خرید

+ ظاهر و احساس اپل

+ ویژگی های امنیتی عالی برای یک محصول “مصرف کننده”.

+ قابلیت های هوش مصنوعی و ML

+دوربین

دلایلی برای اجتناب

-قیمت

– به اندازه سایر تلفن های موجود در لیست امن نیست

با Apple iPhone 14 Pro Max به آینده ارتباطات خصوصی قدم بگذارید، تاج تلفن های همراه ایمن که قرار است در سال 2023 وارد بازار شوند. با اقدامات و ویژگی های امنیتی پیشرفته، این گوشی هوشمند پرچمدار دارای آخرین تراشه A16 Bionic است. با تدابیر و ویژگی های امنیتی پیشرفته، این گوشی هوشمند پرچمدار دارای جدیدترین تراشه A16 Bionic است، یک سیستم 64 بیتی مبتنی بر ARM بر روی یک تراشه (SoC) مجهز به موتور عصبی قدرتمند 16 هسته ای که قابلیت های بی سابقه ای از یادگیری ماشین را ارائه می دهد. برخلاف سایر دستگاه‌هایی که برای پردازش داده‌های حیاتی به سرورهای دور متکی هستند، iPhone 14 Pro Max اطلاعات شما را با پردازش محلی برای عملکرد و امنیت بیشتر تحت قفل و کلید نگه می‌دارد.

با فناوری تشخیص چهره پیشرفته اپل، Face ID، قفل گوشی خود را باز کنید و پرداخت های ایمن را بدون دردسر انجام دهید. با استفاده از دوربین TrueDepth که بیش از 30000 نقطه نامرئی را نشان می دهد، یک نقشه عمق دقیق از چهره شما برای تجربه ای امن و بدون درز ایجاد می کند که فقط شما می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

آیفون 14 پرو مکس که توسط سیستم عامل انحصاری iOS پشتیبانی می‌شود، یک قلعه امنیتی است و دارای مکانیزم راه‌اندازی ایمن است که تضمین می‌کند تنها نرم‌افزار قابل اعتماد امضا شده توسط اپل راه‌اندازی می‌شود، محفظه‌ای برای ذخیره اطلاعات محرمانه، پیام‌های رمزگذاری‌شده و به‌روزرسانی‌های امنیتی منظم. iPhone 14 Pro Max با اقدامات امنیتی مبتنی بر سخت‌افزار، مانند یک عنصر امن برای کارت اعتباری و ذخیره‌سازی داده‌های بیومتریک، و همچنین یک GPS و قطب‌ نما یکپارچه برای ردیابی مکان امن، نهایت ارتباط خصوصی است. محافظت از داده ها و حریم خصوصی شما هرگز آسان تر و شیک تر نبوده است.

4.بهترین گوشی های هوشمند ایمن Purism Librem 5

برداشتی محکم از یک گوشی هوشمند مبتنی بر لینوکس با ویژگی های امنیتی عالی

دلایل خرید

+ سوئیچ ها را بکش

+صفحه نمایش محکم (Solid)

+ سیستم عامل مبتنی بر لینوکس

دلایلی برای اجتناب

-گران

-باتری کوچک

Purism، ​​یک شرکت فناوری که برای حفظ حریم خصوصی و امنیت بسیار ارزش قائل است، از شاهکار خود – Purism Librem 5 پرده برداری کرده است. این تلفن قابل توجه نه یک، نه دو، بلکه به سه کلید kill مجهز است که مبتنی بر سخت افزار هستند و به شما امکان می دهد بچرخید. حسگرها را به میل خود خاموش کنید. این سوئیچ‌های زیبا برای دوربین‌ها، میکروفون، وای‌فای، بلوتوث و بیس باند تلفن همراه قرار دارند و به شما امکان کنترل کامل بر حریم خصوصی خود را می‌دهند. با غیرفعال شدن همه ردیاب‌های مهم به‌طور پیش‌ فرض، و محافظت لایه‌ای امنیتی در سیستم‌عامل لینوکس، می‌توانید مطمئن باشید که اطلاعات شما سالم و سالم است.

این گوشی که دارای سیستم عامل منبع باز PureOS مبتنی بر لینوکس است، دارای تمام فیلترهای حریم خصوصی و اطلاعات خصوصی است که به طور پیش فرض فعال شده است، با حافظه داخلی سخاوتمندانه 32 گیگابایت، 3 گیگابایت رم و قابلیت رندر سه بعدی.

اما این همه چیز نیست – Purism Librem 5 همه ویژگی‌های استاندارد تلفن هوشمند مانند تماس، پیام‌رسانی، ایمیل و موارد دیگر را با امتیاز امنیت و حریم خصوصی بالا ارائه می‌کند. و برای شیرین کردن این معامله، Purism قول به روز رسانی های مادام العمر، از جمله بهبود امنیت و حریم خصوصی و رفع اشکال را می دهد. پس چرا به چیزی کمتر بسنده کنیم؟ به انقلاب Purism بپیوندید و اوج فناوری را با Librem 5 تجربه کنید.

چگونه یک تلفن همراه امن انتخاب کنیم

ما (البته تقریباً) با Hutch Hutchison، یکی از مالکین و طراحان XOR (در تب جدید باز می‌شود) تلفن‌های هوشمند فوق‌العاده امن به گفتگو نشستیم تا درباره افکار او در مورد اینکه چرا گوشی‌های هوشمند ایمن باید چیزی بیش از یک تفکر پس از آن به عنوان حفظ حریم خصوصی و حفظ حریم خصوصی باشند بحث کنیم. امنیت در سال 2021 مطرح می شود.

تجمل در دو دهه گذشته تغییر کرده است. در ظاهر، ممکن است شبیه به نظر برسد، اما ما در مورد جنبه های سطحی صحبت نمی کنیم. اکنون مردم جوهر و ارزش واقعی را در هسته برندها و محصولاتی که ارائه می کنند می خواهند. داده های شما یکی از با ارزش ترین دارایی های شماست. در مورد آن فکر کنید؛ امروزه یک شرکت را می توان بر اساس اطلاعاتی که در مورد افراد در اختیار دارد به جای درآمد آن به میلیاردها ارزش گذاری کرد.

چرا مردم به یک تلفن امن نیاز دارند و شما باید از چه چیزی محافظت کنید؟

شایان ذکر است که همه گوشی های هوشمند آنقدر که تصور می کنیم امن نیستند. در واقع، اکثر گوشی‌های هوشمند موجود امروزی بسیار مستعد هک هستند و ما را در برابر نفوذهای دیجیتال آسیب‌پذیر می‌کنند. با این حال، نترس! تعداد کمی از گوشی‌های هوشمند سفارشی وجود دارند که نه تنها غیرقابل هک، بلکه غیرقابل ردیابی نیز هستند.

همانطور که دستگاه های دیجیتال به طور فزاینده ای برای تجارت ضروری می شوند، آنها نیز به هدف حملات سایبری تبدیل شده اند. نیاز به یک گوشی هوشمند غیرقابل ردیابی و غیرقابل هک نه تنها یک روند گذرا نیست، بلکه یک ضرورت در عصر حاضر است. به‌روزرسانی‌های هک جهانی اطلاعات امنیت سایبری واقعیت هک و ردیابی تلفن را تأیید می‌کند و امنیت گوشی‌های هوشمند را بیش از پیش مهم می‌کند.

خوشبختانه، شرکت‌های مختلف فناوری گوشی‌های هوشمند در حال انجام اقداماتی برای اولویت ‌بندی حفاظت از داده‌ها و حریم خصوصی آنلاین هستند.

جنبه دیگری که به دلایل واضح قابل اظهار نظر است، اطلاعات بانکی و سایر اطلاعات حساس مالی است. هیچ یک از ما نمی‌توانیم همه آن‌ها را به خاطر بسپاریم، و به احتمال زیاد، همه آن‌ها در جایی در تلفن شما قفل شده است – به عنوان مثال، امیدواریم از بهترین مدیر رمز عبور برای ایمن نگه داشتن اعتبارنامه خود استفاده کنید. در یک جبهه کمتر برجسته، ردپای دیجیتال شما روز به روز در حال افزایش است و A.I. لازم است تا همه آن را با هم ترکیب کنیم با سرعتی خارق العاده تکامل می یابد.

تلفن های امن چه مزایایی دارند؟

مزایای داشتن چنین دستگاهی به وضوح جلوگیری از تمام سقوط های واقعی است که در بالا ذکر شد. با این حال، دستور کار ظریف تری در اینجا وجود دارد، آن احساس امنیت. احساس آسیب ‌پذیری یا خطر، پاسخ استرس «جنگ یا گریز» ما را افزایش می‌دهد. دنیای پزشکی متوجه شده است که این وضعیت برای سلامتی ما مضر است، سیستم ایمنی بدن ما را از کار می‌اندازد و توانایی ما برای هضم صحیح را در میان انبوهی از عوارض جانبی دیگر از بین می‌برد. علاوه بر این، احساس امنیت ذهن را برای چیزهای دیگری مانند خلاقیت، یادگیری و ارتباط عاطفی آزاد می کند. آگاهی در مورد مراقبت از خود در حال افزایش است – که به اشکال مختلف، از ورزش، پزشکی جامع و محیطی پاک گرفته تا سم زدایی دیجیتال و حفاظت از داده ها وجود دارد.

چه چیزهایی را باید جستجو کرد؟

هنگامی که در بازار یک دستگاه تلفن همراه جدید هستید، برای محافظت از حساس ‌ترین داده‌های خود، به ویژگی‌های امنیتی سطح بالا مانند قفل و باز کردن قفل دستگاه بیومتریک، رمزگذاری دیسک، و برنامه‌های «قفل کن» بسنده نکنید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که دستگاه انتخابی شما نیازهای روزانه شما برای عملکرد، دوام و قابلیت های دوربین را برآورده می کند، در حالی که قلعه دیجیتال شما را غیرقابل نفوذ نگه می دارد.

برای کاهش این خطر، پیشنهاد می کنیم به دنبال تلفن همراهی باشید که دارای سیستم عامل اختصاصی خود باشد. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ویروس های نوشته شده برای سیستم عامل های معمولی هیچ تاثیری ندارند. نکته دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اگر به یک قلعه فکر می کنید، نه تنها محکم ساخته شده است، بلکه تعداد راه های بسیار محدودی برای ورود وجود دارد. گوشی را انتخاب کنید که راه های محدودی را ارائه می دهد.

بدون اتصال داده سلولی، بدون WiFi، بدون بلوتوث، بدون پروتکل های داده منبع باز که روی کانکتور USB اجرا می شوند، زیرا همه این عناصر معادل داشتن یک قلعه با درهای متعدد هستند! حرکت از چیزهای بدیهی که در یک تلفن ایمن باید به دنبال آن باشید، داشتن عمر باتری که بر حسب روز به جای ساعت اندازه گیری می شود، می تواند احساس امنیت بسیار خوبی را در ارتباط با شما ایجاد کند. سپس ملاحظاتی مانند سهولت استفاده و ارگونومی وجود دارد.

اینها همه بخش های کلیدی تجربه کاربر هستند. چشم انداز تلفن همراه در حال تغییر است زیرا کاربران نیاز به محافظت از ارتباطات، شبکه ها و داده های خود را درک می کنند. در صنعتی که به‌خاطر تکامل سریع خود شهرت دارد، حضور بخشی از این انقلاب و توسعه طیف وسیعی از محصولات که به رفع این نیاز جدید قرن 21 کمک می‌کند، هیجان‌انگیز است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس