بهترین یخچال ها برای ارتقای آشپزخانه شما در سال 2023

80
0
بهترین یخچال

این دستگاه‌های بزرگ‌تر نه تنها نقش حیاتی در تازه نگهداشتن غذاهای فاسد شدنی شما دارند، بلکه فضای خوبی را نیز اشغال می‌کنند. و از آنجایی که باید به صورت روزانه به آن نگاه کنید، ممکن است از نظر زیبایی نیز دلپذیر باشد. از این گذشته، یادآوری‌های مهم، عکس‌ها و آثار هنری خانوادگی را روی ماشین ظرفشویی یا مایکروویو آویزان نمی‌کنیم. مهم نیست که چگونه آن را برش می دهید، خرید یخچال یک خرید بزرگ خواهد بود، بنابراین باید مطمئن باشید که یکی از بهترین یخچال هایی را که می توانید خریداری کنید. (برترین انتخاب ما برای سال 2023 یخچال فرنچ درب Maytag است که فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر اثر انگشت، نورپردازی LED کم مصرف و انواع مناطق کنترل شده با دما و رطوبت را ارائه می دهد.

این روزها، حتی گزینه های بودجه نیز دقیقاً ارزان نیستند. اگر یک دقیقه از خرید یخچال می گذرد، شاید تعجب کنید که بدانید مدل های امروزی – حتی آنهایی که قطعاً لوکس نیستند – دارای ویژگی های زیادی هستند که مدل های گذشته ارائه نمی کردند. دستگاه های پخش کننده آب و یخ در حال حاضر کاملاً استاندارد هستند، و برخی از یخچال ها حتی ویژگی های هوشمندی مانند توانایی شکار دستور العمل ها، پخش ویدیوهای YouTube و گشت و گذار در وب را ارائه می دهند. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری خود، به ویژگی های غیر قابل مذاکره فکر کنید. همچنین می‌خواهید اندازه و سبکی را که برای شما و خانه‌تان مناسب‌تر است، از یخچال‌های داخلی تا یخچال فریزر بالا در نظر بگیرید. پس از تحقیق در مورد برندها و مدل های پیشرو یخچال و سپس بررسی نظرات مشتریان، به این نتیجه رسیدیم که انتخاب های زیر بهترین از بهترین ها هستند.

بهترین یخچال به طور کلی

یک گزینه کلاسیک که تمام جعبه ها را بررسی می کند

یخچال درب فرانسوی Maytag

1899 دلار

2520 دلار

صرفه جویی 621 دلاری (25%)

ابعاد: x 35.6 x 70.132.9 اینچ

ظرفیت کل: 25 فوت مکعب

دارای گواهی انرژی ستاره: بله

در حالی که ویژگی‌های هوشمند مانند Wi-Fi و صفحه‌های لمسی می‌توانند لوکس خوبی باشند، اما مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال نیستند. Maytag این یخچال 25 فوت مکعبی را برای بررسی همه مهم ترین جعبه ها ساخته است. این دستگاه در رنگ‌های سیاه یا سفید موجود است، اما فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر اثرانگشت است که در آن می‌درخشد – به معنای واقعی کلمه، زیرا اکثر مواد به راحتی از روی سطح پاک می‌شوند. و پخش کننده یخ و آب تنها 100 دلار به قیمت اضافه می کند و آن را به ارزش فوق العاده ای تبدیل می کند.

در داخل، این مدل دارای نورپردازی LED روشن و کم مصرف و انواع مناطق کنترل شده دما و رطوبت است. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌ها، کشوی اغذیه‌فروشی Wide-N-Fresh با دمای کنترل‌شده یخچال است که برای قرار دادن بشقاب‌های بزرگ مهمانی و سینی‌های اغذیه‌فروشی بزرگ است. علاوه بر این، ویژگی PowerCold Maytag یک تنظیم سریع خنک‌کننده است که می‌توانید وقتی مواد غذایی را به خانه می‌آورید فعال کنید تا به سرعت آنها را به دمای ایده‌آل خود برسانید.

مزایا:

+ مقاوم در برابر اثر انگشت

+ کشوی اغذیه فروشی بزرگ

+ گزینه خنک کننده سریع

معایب:

– قفسه بندی می تواند زیر وزن بیش از حد ایجاد کند

بهترین یخچال درب فرانسوی

یخچال درب فرانسوی با قفسه بندی کاربردی

عکس

یخچال درب فرانسوی جنرال الکتریک

1959 دلار

2300 دلار

پس انداز 341 دلار (15%)

ابعاد: x 35.8 x 69.934.8 اینچ

ظرفیت کل: 27.8 فوت مکعب

دارای گواهی انرژی ستاره: بله

یخچال‌های درب فرانسوی در بسیاری از خانه‌ها مورد علاقه هستند، زیرا یک منطقه خنک بزرگ در بالا با قفسه‌های وسیع و سطل‌های ذخیره‌سازی بزرگ که گزینه‌های سازمانی زیادی ایجاد می‌کنند، در بالای آن قرار دارند. فرمت جنرال الکتریک شامل اواپراتورهای خنک کننده دوگانه است که کنترل و دقت بیشتری بر آب و هوا در بخش های مواد غذایی تازه و فریزر به شما می دهد. همچنین کشوهایی با رطوبت کنترل شده برای تازه نگه داشتن سبزیجات و قفسه های شیشه ای ضد ریزش وجود دارد که از نشت مایعات به قفسه های پایینی جلوگیری می کند.

همچنین ممکن است از نور ال ای دی ویترین یخچال و یخ ساز داخلی با سیستم تصفیه آب یکپارچه قدردانی کنید. این در سه رنگ – مشکی تخته سنگ، تخته سنگ و فولاد ضد زنگ – ارائه می شود، اما رنگ مشکی تخته سنگی ضد لک و اثر انگشت مورد علاقه ما است و به آشپزخانه شما حسی شیک و مدرن می دهد.

مزایا:

+ گزینه های رنگی مختلف

+ کنترل آب و هوا خوب

معایب:

– برداشتن فیلم محافظ در ابتدا ممکن است مشکل باشد

بهترین یخچال ضد عمق

گزینه ای جذاب که هر دکوری را تحسین می کند

یخچال Bosch 800 Series Counter-Depth

3150 دلار

3500 دلار

صرفه جویی 350 دلاری (10%)

ابعاد: x 35.6 x 728.8 اینچ

ظرفیت کل: 20.5 فوت مکعب

دارای گواهی انرژی ستاره: بله

یخچال های ضدعمق چیزی شبیه به یک پارادوکس هستند. با ردپایی کوچکتر به طوری که برای ظاهری ساده و تقریباً داخلی از جلوی پیشخوان شما خارج نشوند، قیمت آنها کمی بیشتر است اما فضای ذخیره سازی کمتری را ارائه می دهند. اما برای کسانی که به زیبایی شناسی اهمیت می دهند، مبادله ارزش آن را دارد. اگر قصد دارید کمی بیشتر برای یخچال ضدعمق خرج کنید، احتمالاً باید آن را به یکی از همه کاره ترین و راحت ترین مدل هایی که می توانید بخرید تبدیل کنید: یخچال Bosch’s Counter-Depth.

در میان بسیاری از ویژگی‌های آن، این یخچال استیل ضد زنگ دارای پیکربندی ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیری است که برای به حداکثر رساندن فضا طراحی شده است، یک تلگراف داخلی آب، فیلتری که بوهای غذا را جذب می‌کند و سیستم VitaFreshPro بوش که به طور خودکار دما و رطوبت را متعادل می‌کند. با برنامه کاربردی Home Connect، می‌توانید دما و روشنایی یخچال خود را از راه دور کنترل کنید و همچنین عیب‌یابی را اجرا کنید. (به علاوه، اگر کسی در یخچال را باز گذاشته باشد، به شما می گوید.)

مزایا:

+ رد پای کوچکتر

+ برنامه همراه در دسترس است

معایب:

– فضای ذخیره سازی کمتر از یخچال معمولی

بهترین یخچال فریزر بالا

یک گزینه مقرون به صرفه با دو ویژگی خاص

یخچال فریزر بالا سامسونگ

900 دلار

1125 دلار

صرفه جویی 225 دلاری (20%)

ابعاد: x 32.9 x 67.831.9 اینچ

ظرفیت کل: 21.1 فوت مکعب

دارای گواهی انرژی ستاره: بله

این یخچال فریزر تاپ سامسونگ دو ویژگی منحصر به فرد دارد که آن را به یکی از بهترین ها در این رده تبدیل می کند. اولین ویژگی یک ویژگی با نام مناسب FlexZone است که به محفظه یخچال اجازه می دهد فضای فریزر را به فضای یخچال بیشتری تبدیل کند. اگر همیشه نیاز به یک قفسه ذخیره اضافی در یخچال خود دارید، این ویژگی برای شما ساخته شده است. دیگری خنک‌کننده دوقلو است که رطوبت را بالا نگه می‌دارد تا میوه‌ها و سبزیجات شما را برای مدت طولانی‌تری تازه‌تر نگه دارد و همچنین در فریزر خشک نگهداری می‌شود تا احتمال سوختگی در فریزر کاهش یابد.

این یخچال همچنین دارای قفسه‌های شیشه‌ای قابل جابجایی، ذخیره‌سازی درب گالن، تردهای کنترل‌شده با رطوبت و انباری کشویی برای دسترسی آسان به غذاهای مورد علاقه‌تان است. خود فریزر دارای یک یخ ساز خودکار است که می تواند تا 3.7 پوند یخ در روز تولید کند. نور ال‌ای‌دی در سرتاسر راه روشن‌تر و کم‌مصرف‌تر برای دیدن غذای شما ارائه می‌دهد. این در دو رنگ موجود است: فولاد ضد زنگ و فولاد ضد زنگ سیاه.

مزایا:

+ قابلیت تبدیل فضای فریزر به فضای یخچال

+ یخ ساز بزرگ

معایب:

– یخ ساز گاهی اوقات می تواند پر سر و صدا باشد

بهترین یخچال فریزر پایین

یک یخچال فریزر پایین با فضای ذخیره سازی فراوان

یخچال فریزر پایین ویرپول

1799 دلار

ابعاد: x 32.8 x 7033.4 اینچ

ظرفیت کل: 22 فوت مکعب

دارای گواهی انرژی ستاره: بله

فریزرهای پایین در سال های اخیر بسیار محبوب تر از یخچال فریزرهای بالا شده اند – نه تنها سهم شیر از مواد غذایی تازه شما را در سطح چشم قرار می دهد، بلکه رویکرد کشوی کشویی به فریزر پایین معمولاً بزرگتر و زیاد است. کارآمدتر. نمونه این یخچال فریزر زیرین ویرپول است که دارای فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه 22 فوت مکعبی (15.5 برای مواد غذایی تازه و 6.5 برای منجمد) با یخ ساز داخلی است.

قفسه های شیشه ای آستردار به جلوگیری از نشت برای تمیز کردن سریعتر کمک می کند. همچنین شامل نورپردازی LED روشن، تردهای کنترل‌شده با رطوبت و سیستم مدیریت دمای Accu-Chill Whirlpool است که برای حس کردن دمای مواد غذایی در یخچال و سازگاری طراحی شده است، تنها در صورت لزوم کمپرسور را فعال می‌کند تا مواد به اندازه کافی خنک بماند و در عین حال در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی شود.

مزایا:

+ ظرفیت فریزر بزرگ

+ سیستم مدیریت دمای Accu-Chill کم مصرف

معایب:

– بدون دستگاه پخش آب یا یخ

بی صداترین یخچال

گزینه ای آرام با طرح درب فرانسوی

عکس

یخچال درب فرانسوی ال جی

2400 دلار

ابعاد: x 35.5 x 68.529.8 اینچ

ظرفیت کل: 21.6 فوت مکعب

دارای گواهی انرژی ستاره: بله

اگر به دنبال یک مدل فوق‌العاده آرام با سبک درب فرانسوی و قیمتی مقرون به صرفه هستید، نمی‌توانید این گزینه را از دست بدهید. از ویژگی های یخچال درب فرانسوی ال جی می توان به نورپردازی LED کم مصرف اشاره کرد. قفسه های قابل تنظیم و ضد نشت؛ چهار نوع ذخیره سازی فریزر برای تطبیق پذیری؛ و پنج سطل درب قابل تنظیم به اندازه گالن به اضافه دو سطل نیم عرض.

اگر کره، پنیر و ماست غذاهای پرطرفدار در خانواده شما هستند، این یخچال کاملاً منطبق است، زیرا حاوی یک محل نگهداری جداگانه و بسته برای لبنیات است که به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در دسترس باشد و در عین حال خطر آلودگی متقاطع را کاهش دهد. یخچال همچنین دارای زنگ هشدار درب است که مخصوصاً اگر بچه‌هایی دارید که میان وعده می‌خورند و فراموش می‌کنند در را ببندند بسیار مفید است.

مزایا:

+ تقریبا بی صدا

+ کشوی خودکار فریزر

+ زنگ درب

معایب:

– مقاوم در برابر اثر انگشت نیست

– بدون دستگاه پخش کننده آب

بهترین یخچال درب درب

یک یخچال درب فرانسوی که گرفتن و رفتن آن را آسان می کند

یخچال درب درب ال جی

2519 دلار

ابعاد: x 34.8 x 69.834.3 اینچ

ظرفیت کل: 27 فوت مکعب

دارای گواهی انرژی ستاره: بله

مدل‌های درب درب مانند این به صرفه جویی در مصرف انرژی و خنک نگهداشتن محفظه اصلی یخچال با تعبیه یک محفظه کوچک جلویی در درب برای وسایل پرکاربرد کمک می‌کنند. وقتی دو بار به آن ضربه می‌زنید، فضای کوچک آن روشن می‌شود تا به شما نشان دهد چه چیزی در دسترس است، و می‌توانید به راحتی یک نوشیدنی یا میان‌وعده را بدون باز کردن درب اصلی و نمایاندن نیمی از یخچال خود بگیرید.

از دیگر ویژگی های قابل توجه یخچال درب درب ال جی می توان به کشوی بزرگ Glide N’ Serve آن اشاره کرد که برای سینی های بزرگ مهمانی و اغذیه فروشی ها و ویژگی های خنک کننده ویژه طراحی شده است. یخچال دارای سنسورهای دیجیتال داخلی است که دما و رطوبت را کنترل می کند، در حالی که هوای سرد ثابت از ویژگی Door Cooling+ آن دمای مناسب را برای آنچه در درها ذخیره می شود حفظ می کند. آب سردکن این مدل یخچال فراتر از اصول اولیه است – دارای گواهینامه NSF است و به طور موثرتری نسبت به فیلترهای قبلی این برند فیلتر می شود.

مزایا:

+ ظرفیت بزرگ

+ ویژگی خنک کننده درب

معایب:

– بدون آب سردکن خارجی

بهترین یخچال ساید بای ساید

ترکیبی از فریزر و یخچال عمودی

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

1300 دلار

1617 دلار

پس انداز 317 دلار (20%)

ابعاد: x 36 x 69.634.8 اینچ

ظرفیت کل: 25.3 فوت مکعب

دارای گواهی انرژی ستاره: خیر

اگر گزینه ساید بای ساید را می پسندید، این مدل از جنرال الکتریک را با درب های دوتایی در نظر بگیرید. فریزر جادار با سه قفسه قابل تنظیم، یک سبد سیمی در پایین و انباری در درب برای مرتب نگهداشتن وسایل کوچکتر، سازماندهی زیادی را ارائه می دهد. در سمت یخچال نیز فضای ذخیره‌سازی زیادی وجود دارد، با چهار قفسه شیشه‌ای قابل تنظیم (که برای تمیز کردن آسان می‌توان آنها را جدا کرد) و دو کشو اضافی. اگر به فضایی برای وسایل بزرگ مانند پارچ های آبمیوه یا شیر نیاز دارید، درب کناری دارای یک قفسه گالن شفاف است، به علاوه قفسه های کوچکتری برای اقلامی مانند چاشنی ها وجود دارد.

دستگاه پخش آب در قسمت بیرونی یخچال، تکه های یخ خرد شده و کامل را ارائه می دهد. در مورد گزینه‌های رنگی، از میان روکش‌های کلاسیک از جمله فولاد ضدزنگ بدون اثر انگشت، سیاه، سفید، بیسکو (سفید کم‌رنگ) و تخته سنگ (خاکستری تیره) انتخاب کنید.

مزایا:

+ قفسه های متعدد برای سازمان

+ گزینه های رنگی مختلف

معایب:

– فاقد تاییدیه Energy Star

بهترین طراحی مدرن یخچال

یخچالی که به همان اندازه که شیک است هوشمند است

یخچال درب فرانسوی کافه جنرال الکتریک

4140 دلار

ابعاد: x 35.6 x 69.836.8 اینچ

ظرفیت کل: 27.6 فوت مکعب

دارای گواهی انرژی ستاره: بله

خط کافه شیک جنرال الکتریک با روکش سفید مات مقاوم در برابر اثر انگشت و دسته های برنزی برس خورده، دکوراسیون آشپزخانه شما را ارتقا می دهد. اما، این یخچال با طراحی رو به جلو بیشتر از ظاهر خوب به نظر می رسد، زیرا دارای ویژگی هایی است که آماده سازی روزانه غذا را آسان تر می کند. با استفاده از اتصال Wi-Fi، می‌توانید کافه را با دستگاه‌های Google Assistant یا Amazon Alexa خود جفت کنید که دمای داخلی را کنترل می‌کنند و در صورتی که دمای یخچال شما بالاتر از میانگین باشد، هشداری برای شما ارسال می‌کند. علاوه بر فریزر جادار، کافه دارای یک کشوی انجماد نرم دوم با دمای 23 تا 42 درجه است که برای هر چیزی، از دسرهای یخ زده گرفته تا نوشیدنی خنک، ایده آل است.

در داخل، چراغ LED دیوار پشتی را روشن می کند تا به تامین نور برای مناطق صعب العبور کمک کند. فضای داخلی دارای قفسه‌های شیشه‌ای و دو کشو با رطوبت است که به تازگی محصولات شما کمک می‌کند – یکی از کشوها دارای یک منطقه مرطوب مهر و موم شده برای میوه‌ها و سبزیجاتی است که به رطوبت بالا نیاز دارند و دیگری دارای یک منطقه تهویه‌دار برای محصولاتی است که به محیطی خشک‌تر نیاز دارند. با استفاده از سنسورها، آب ریز بیرونی لیوان، پارچ یا گلدان کوچک شما را تا 90 درصد پر می کند. دکمه را فشار دهید و دستگاه پخش تمام کارها را برای شما انجام می دهد.

مزایا:

+ طراحی شیک

+ هشدارهای مانیتور دمای داخلی

معایب:

– گران قیمت

– به گفته برخی از منتقدان، یخ ساز می تواند پر سر و صدا باشد

بهترین یخچال کوچک

گزینه فشرده کامل برای خانه های کوچکتر یا اتاق های خوابگاه

یخچال کوچک Insignia با فریزر بالا

220 دلار

ابعاد: x 19.1 x 33.420.5 اینچ

ظرفیت کل: 3 فوت مکعب

دارای گواهی انرژی ستاره: بله

این یخچال مینی دو در از جنس استنلس استیل برند Insignia از برند خانه Best Buy دارای یک محفظه فریزر کاملا مجزا (با ظرفیت 0.9 فوت مکعب) است که باعث می شود آرزو کنید آرزوی داشتن چنین یخچال کوچکی در دانشگاه داشته باشید.

این یخچال جمع و جور شامل ویژگی‌هایی است که در یخچال‌های با اندازه استاندارد یافت می‌شود، مانند یک کشوی محصولات شفاف و یک ترموستات قابل تنظیم، در حالی که درب یخچال دارای قفسه مخصوص نوشیدنی‌های کنسرو شده است و می‌تواند اقلام بلندتری را نیز در خود جای دهد. یکی از دو قفسه قابل تنظیم است و دو گزینه ارتفاع را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که مانند اکثر یخچال های کوچک، فریزر Insignia Mini Fridge یخ زدایی خودکار را انجام نمی دهد.

مزایا:

+ فضا کارآمد

+ دارای فریزر مجزا

معایب:

– ذخیره سازی درب توکار تنگ است

– فقط یک گزینه رنگ

چگونه بهترین یخچال های سال 2022 را انتخاب کردیم؟

تیم Forbes Vetted ده‌ها مقاله برای خانه و آشپزخانه در طول سال‌ها نوشته است، از لوازم آشپزخانه کوچک مانند سرخ کن‌های هوا گرفته تا قطعات سرمایه‌گذاری بزرگ مانند محدوده گاز. برای یافتن بهترین یخچال‌ها برای این فهرست، مدل‌های بالا و پایین را برای مدل‌های پیشرو از برندهای دارای رتبه برتر جستجو کردیم. پس از جمع آوری اولین دور انتخاب هایمان، ارزش کلی، اندازه و کارایی انرژی هر یخچال را بررسی کردیم. هنگامی که ما انتخاب های برتر را محدود کردیم، نظرات و رتبه بندی های مشتریان را مرتب کردیم. سپس هر محصولی را با بررسی های نگران کننده حذف کردیم و فقط برگزیده های دارای رتبه برتر را حفظ کردیم.

هنگام تهیه این فهرست، سبک‌هایی را در نظر گرفتیم که می‌توانند برای خانواده‌ها و سبک‌های زندگی مختلف مناسب باشند. برای کسانی که دوست دارند یخچال خود را مرتب نگه دارند، گزینه هایی مانند یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک را قرار دادیم که دارای فضای قفسه زیادی در هر دو طرف است. ما همچنین مدل‌هایی مانند یخچال درب درب ال‌جی را برای کسانی که محفظه‌های با دسترسی آسان را ترجیح می‌دهند قرار دادیم.

ما اغلب این داستان را برای اطمینان از صحت به روز می کنیم و آخرین بار در دسامبر 2022 ویرایش شده است.

هنگام خرید یخچال به چه نکاتی توجه کنیم

هنگام خرید یخچال باید به ویژگی های مختلفی توجه کرد. هنگام خرید این موارد را در نظر داشته باشید.

اندازه

یخچال شما باید در فضای مشخص شده اش در آشپزخانه شما قرار بگیرد. اندازه‌گیری فضای خود از قبل – از جمله ارتفاع، عمق و عرض – برای خرید درست در بار اول بسیار مهم است. شما همچنین می خواهید چند اینچ فاصله در هر طرف بگذارید تا در آنجا گیر نکند.

پیکربندی

ممکن است یک یخچال درب فرانسوی با فریزر در پایین آن را دوست داشته باشید، یا آن را ترجیح دهید که فریزر و یخچال را در کنار هم قرار دهد. سایر افراد ترجیح می دهند سبک کلاسیک فریزر روی بالا داشته باشند. دانستن خواسته های خود از قبل به شما کمک می کند تا میدان را محدود کنید.

دستگاه پخش آب/یخ

برای برخی از افراد، داشتن آب و یخ‌ساز در درب یخچال یک امر ضروری است. برای دیگران، بدون استفاده خواهند ماند. از قبل مشخص کنید که ترجیح شما چیست.

ویژگی های دیگر

یخچال‌ها زنگ‌ها و سوت‌های بیشتری را ارائه می‌دهند، از جمله سیستم‌های تصفیه آب، Keurig داخلی و ویژگی‌های هوشمندی که به شما امکان می‌دهند تا زمانی که در فروشگاه هستید، داخل دستگاه خود را ببینید. البته اینها برای شما هزینه دارد. شما می خواهید مطمئن شوید که یخچالی که انتخاب می کنید مناسب سبک زندگی و بودجه شما است.

بهترین برندهای یخچال چیست؟

برخی از نام‌های بزرگی که می‌توانید به آنها اعتماد کنید و به راحتی در خرده‌فروشان اصلی پیدا کنید عبارتند از LG، Samsung، Whirlpool و Bosch. چند مدل با رتبه بالا از این برندها عبارتند از: یخچال درب فرانسوی ال‌جی و یخچال فریزر زیرین ویرپول که هر دو در بالا معرفی شدند.

به طور متوسط ​​یخچال ها چقدر عمر می کنند؟

این به تعدادی از عوامل ترکیبی بستگی دارد: ساخت و کیفیت یخچال، و همچنین میزان استفاده از آن و نحوه نگهداری از آن. گفته می شود، اکثر یخچال ها به طور متوسط ​​حدود 12 سال عمر می کنند.

چه زمانی باید یخچالم را تعویض کنم؟

چند چیز وجود دارد که می تواند نشان دهد که زمان بهار برای یک یخچال جدید فرا رسیده است. اگر متوجه شدید که غذای شما مرتباً عرق می کند، این می تواند نشان دهنده این باشد که یخچال شما قادر به پاسخگویی به تقاضا نیست. یخچالی که بلند می شود، قبض آب و برق را قطع می کند، یا از پشت گرم می شود، همه نشانه هایی هستند که نشان می دهد همه چیز آنطور که باید کار نمی کند.

اگر متوجه شدید که فریزر شما همچنان یخ زده است که با وجود یخ زدایی، باید آن را جدا کنید. و اگر متوجه شدید که همه اینها زمانی اتفاق می‌افتد که یخچال شما حداقل 10 سال از عمر آن گذشته است، قطعا زمان آن فرا رسیده است که به دنبال یخچال جدیدی بگردید. البته، با توجه به اضافه شدن تمام ویژگی های جدید به جدیدترین مدل ها، ممکن است تصمیم بگیرید که زمان ارتقا فرا رسیده است، حتی اگر یخچال فعلی شما در حال حاضر به خوبی کار می کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس