تصاویر فیلم Luther منتشر شد

83
0
فیلم Luther

شبکه نتفلیکس شب گذشته دو تصویر جدید از اقتباس فیلم Luther که بر اساس سریال تلویزیونی بریتانیایی محبوب طرفداران ساخته شده، منتشر کرد.

تصاویر فیلم Luther

تصویر اول بدون اینکه زمینه زیادی را ارائه دهد، لوتر را در تونل قطار زیرزمینی نشان می‌دهد که شاید با تعمق به دشمنش نگاه می‌کند. در تصویری دیگر، او را می‌بینیم که در شرایط سخت در حال قدم زدن در یک منظره برفی است.

فیلم Luther
فیلم Luther

تفاوت این دو عکس در این است که در تصویر اول کراوات قرمز همیشگی شخصیت وجود ندارد در حالی که در تصویر دیگر این کراوات طوری نمایان شده که با محیط اطرافش در تضاد است. به نظر می‌رسد محدودیت‌های لوتر در فیلم پیش‌رو مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

در این فیلم که پروسه تولید آن از اوایل ماه نوامبر آغاز شده، کارآگاه مورد علاقه ما، دی‌سی‌آی جان لوتر گرفتار ماجراجویی جدیدی می‌شود. در حالی که هیچ جزئیات رسمی از داستان منتشر نشده، بر اساس اعلامیه‌های پیشین انتخاب بازیگران می‌توان گفت که کارآگاه این بار نه یک نفر بلکه با دو شرور درگیر خواهد شد.

سینتیا اریوو نقش کارآگاهی را در نقطه مقابل لوتر بازی خواهد کرد و اندی سرکیس، آنتاگونیست اصلی فیلم خواهد بود. این اثر سینمایی همانطور که گفته شد، بر اساس مجموعه تلویزیونی درام بریتانیایی به همین نام نوشته نیل کراس ساخته شده است.

در طول پنج فصل پخش شده از این سریال بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹، ادریس البا جوایز بسیاری را بدست آورد، از جمله گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد در سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر مرد از انجمن تلویزیون سلطنتی.

فیلم Luther
فیلم Luther

در مجموع این سریال ۱۱ بار نامزد دریافت جایزه از مراسم امی در رشته‌های مختلف نیز شده بود. زمانی که اعلام شد نتفلیکس یک فیلم اسپین‌آف بر اساس این مجموعه خواهد ساخت، تعجبی نداشت.

فصل اول این سریال درام در سال ۲۰۱۰ با استقبال شدید منتقدان و طرفداران روبه‌رو شد و فصل‌های بعدی نیز افزایش پیدا کرد. زمانی که بی‌بی‌سی آن را برای فصل ششم تمدید نکرد، البا ابراز علاقه‌ کرد که حاضر است در اقتباس سینمایی آن ایفای نقش کند.

در مصاحبه اخیر با Collider، این بازیگر گفت:

ما اشتهای باورنکردنی داریم تا مخاطبانی را که لوتر را دوست داشتند، به شکل کنونی آن به عنوان یک برنامه تلویزیونی راضی کنیم؛ اما همچنین با نسخه سینمایی، آن را وارد حوزه جدیدی کنیم.

کارگردانی فیلم Luther بر عهده جیمی پین است که فصل آخر سریال را نیز کارگردانی کرده بود. هنوز هیچ تاریخ پخشی از سوی نتفلیکس اعلام نشده است.

منبع: Collider

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس