تریلر رسمی از سریال The Witcher: Blood Origin

103
0
سریال The Witcher: Blood Origin

نخستین تریلر رسمی از سریال The Witcher: Blood Origin منتشر شد، پیش درآمدی برای سریال ویچر نتفلیکس که حوادث آن ۱۲۰۰ سال پیش از مجموعه یاد شده رخ می‌دهد.

سریال The Witcher: Blood Origin

این تریلر که در رویداد «کامیک کان اکسپرینس» (CCXP) برزیل پخش شد، یک ایده کلی از آن‌چه در انتظار طرفداران است ارائه می‌دهد. Blood Origin به عنوان یک پیش درآمد داستانی، روی قلمرو الف‌ها و شکوه آن پیش از سقوطش توسط انسان‌ها و هیولاها تمرکز دارد.

این تریلر ستاره‌های سریال یعنی Scían (میشل یو) Éile (سوفیا براون) و Fjall (لارنس اوفوارین) را به مخاطب معرفی می‌کند و از روابط آن‌ها نیز اطلاع پیدا می‌کنیم.
این سریال داستانی فراموش شده در تاریخچه جهان ویچر را روایت می‌کند، داستانی مهم که به وقوع رویداد Conjuction of Spheres که در نهایت به ادغام جهان انسان‌ها، هیولاها و الف‌ها با یکدیگر ختم می‌شود. یکی از سورپرایزهای این سریال نیز حضور غیرمنتظره Joey Batey، بازیگر شخصیت محبوب Jakier است.
از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به میرن مک به عنوان شاهزاده مروین، لنی هنری در نقش فرمانده سیج بالر، مارک رولی، دنیل فدرز، فولین کانینگهام، کیم آدیس و ناتانیل کرتیس اشاره کرد. این سریال در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۴ دی ماه ۱۴۰۱) از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود.

منبع: Collider

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس