نحوه دانلود رایگان PUBG در ویندوز

67
1
دانلود رایگان PUBG پابجی در ویندوز

PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) یک بازی بتل رویال بسیار محبوب است و در حال حاضر می توانید به صورت قانونی آن را به صورت رایگان در کامپیوتر خود بازی کنید. دانلود رایگان PUBG پابجی در ویندوز برای گیمر های pc در ادامه این مطلب آورده شده است.

اگر به دنبال یک بازی شوتر چند نفره جدید هستید تا در رایانه شخصی خود بازی ‌کنید، پیشنهاد ما این است که PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) را بررسی کنید. یک بازی سوم شخص بتل رویال بسیار محبوب است و اخیرا به صورت رایگان در Steam بازی می شود.

در این مقاله همه چیزهایی که باید درباره دانلود PUBG در ویندوز بدانید را میگوییم.

آیا باید PUBG را در ویندوز دانلود کنید؟

اگر اهل بازی های بتل رویال هستید با ساختار این بازی ها آشنا هستید، جایی که با ده ها بازیکن روبرو می‌شوید و برای برنده شدن تا آخرین نفر باشید. این بازی دارای نقشه های بزرگ، مجموعه ای از اسلحه های واقعی، وسایل نقلیه برای حرکت و گیم پلی فشرده است. بهترین بخش این است که این بازی از 12 ژانویه 2022 برای همه کاربران Steam رایگان شد.

علاوه بر این، PUBG یکی از بزرگ ترین صحنه های مسابقات بازی های ویدیویی را دارد. طبق آمار Statista، مجموع جوایز سال 2021 به 16.03 میلیون دلار رسید. بنابراین چه از لحاظ جایزه بردن و چه از لحاظ لذت بردن بازی خوبی است.

آیا رایانه ویندوزی شما می تواند PUBG را اجرا کند؟

قبل از دانلود بازی، باید بررسی کنید که آیا کامپیوتر شما می تواند آن را اجرا کند یا خیر.

حداقل مشخصاتی که کامپیوتر شما باید برای نصب پابجی داشته باشد:

  • ویندوز: 7، 8.1، 10 یا 11
  • CPU پردازنده: Intel Core i5-4430 یا AMD FX-6300
  • GPU پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB یا AMD Radeon R7 370 2GB
  • رم: 8 گیگابایت رم
  • فضای ذخیره سازی: 40 گیگابایت

نحوه دانلود رایگان PUBG پابجی در ویندوز و بازی کردن آن

اکنون که آماده شروع بازی PUBG هستید، وقت آن است که آن را راه اندازی کنیم.

قدم 1. یک حساب Steam ایجاد کنید

اگر می‌خواهید PUBG را دانلود و بازی کنید، به یک حساب Steam نیاز دارید. برای شروع، به صفحه اصلی Steam بروید. از آن صفحه برای دانلود PUBG استفاده خواهیم کرد.

روی ورود به سیستم در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی کلیک کنید و در صفحه بعد روی Join Steam کلیک کنید.

Join Steam
Join Steam

ایمیل خود را وارد کنید، کشور محل سکونت خود را انتخاب کنید، سوال CAPTCHA را حل کنید و با شرایط و ضوابط Steam موافقت کنید. سپس روی «ادامه» کلیک کنید.

create steam
create steam

سپس Steam از شما می خواهد آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. یک صفحه مرورگر جدید باز کنید و به آدرس ایمیلی که برای ثبت نام در Steam استفاده کرده اید وارد شوید. در آنجا، ایمیلی از Steam خواهید دید آن را باز کنید و روی تأیید آدرس ایمیل من کلیک کنید.

به برگه مرورگر که در آن Steam را باز کردید، برگردید. اکنون از شما می‌خواهد یک حساب کاربری ایجاد کنید. بنابراین یک نام کاربری انتخاب کنید، یک رمز عبور قوی و فراموش نشدنی ایجاد کنید و روی انجام شد کلیک کنید.

سپس Steam مجددا شما را به صفحه اصلی هدایت می‌کند، اما این بار، به حساب جدید خود وارد خواهید شد. اکنون به یکی از بزرگترین ویترین های دیجیتال بازی های ویدیویی دسترسی دارید.

قدم 2. Steam Client را برای ویندوز دانلود کنید

برای دانلود و بازی PUBG در ویندوز، باید سرویس گیرنده Steam را روی دستگاه خود نصب کنید. برای انجام این کار، به صفحه اصلی steam برگردید و روی Install Steam در منوی بالا کلیک کنید. در صفحه بعد، دوباره روی Install Steam کلیک کنید تا نصب Client روی دسکتاپ شما شروع شود.

Steam Client را برای ویندوز دانلود کنید
Steam Client را برای ویندوز دانلود کنید

پس از اتمام دانلود Steam Client، میانبر آن روی دسکتاپ در دسترس خواهد بود و آماده راه اندازی است.

قدم 3. دانلود رایگان PUBG از Steam

از آنجایی که بازی PUBG رایگان است، فقط باید آن را دانلود کنید. Steam Client را روی رایانه شخصی خود راه اندازی کنید و وارد حساب Steam خود شوید. سپس، روی کادر جستجو در منوی فرعی بالا سمت راست کلیک کنید، PUBG را وارد کرده و Enter را بزنید.

کمی پایین بروید و روی Play Game کلیک کنید.

دانلود رایگان PUBG از Steam
دانلود رایگان PUBG از Steam

یک پنجره کوچک ظاهر می شود که از شما می پرسد آیا می خواهید میانبر های منوی دسکتاپ و شروع بازی را ایجاد کنید و محلی را برای نصب آن انتخاب کنید. اگر از پوشه محل نصب بازی راضی هستید، روی بعدی کلیک کنید. در غیر این صورت، مکان دانلود بازی را به جایی که ترجیح می‌دهید تغییر دهید.

سپس، با کلیک کردن روی «I agree»، با EULA موافقت کنید. Steam اکنون به شما اطلاع می‌دهد که در حال دانلود PUBG است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی Finish کلیک کنید.

صفحه بعدی که مشاهده خواهید کرد، صفحه دانلود ها است، جایی که می توانید پیشرفت دانلود PUBG را دنبال کنید.

پس از پایان دانلود PUBG، میانبر روی دسکتاپ شما در دسترس خواهد بود. فقط روی آن دوبار کلیک کنید تا بازی اجرا شود. اکنون شما آماده مبارزه با 99 بازیکن دیگر هستید.

حالا می توانید از PUBG به صورت رایگان در ویندوز لذت ببرید

شما حالا می دانید که چگونه PlayerUnknown’s Battlegrounds را از فروشگاه Steam دانلود کنید و شروع به بازی کنید. این چیز خوبی است که شما مجبور نیستید برای آن هزینه کنید. چه آماتور باشید و چه حرفه ای، بازی کردن یکی از بهترین بازی های بتل رویال برای شما لذت بخش خواهد بود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “نحوه دانلود رایگان PUBG در ویندوز

  1. ممنون از این مطلب کاربردی

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس