استودیو Stoic در حال ساخت بازی انحصاری ایکس باکس با اسم رمز Project Belfry است

استودیو Stoic در حال ساخت یک بازی انحصاری تحت انتشارات جهانی ایکس باکس (xbox global publishing) است. در ادامه به این بازی می‌پردازیم.

19
0
1 استودیو Stoic در حال ساخت بازی انحصاری ایکس باکس با اسم رمز Project Belfry است

The Banner Saga یک سه‌گانه از بازی‌های RPG تاکتیکی و با هنرهای متحرک فوق‌العاده است که در ابتدا برای Xbox One و PC عرضه شد. بر اساس اطلاعاتی که قبلاً دریافت کرده‌ام، توسعه‌دهنده این بازی‌ها، استودیو Stoic ، در حال ساخت یک بازی انحصاری تحت انتشارات جهانی ایکس باکس (xbox global publishing) است. امروز، جف گراب در برنامه GrubbSnax خود (از طریق @Nibellion) به ما نگاهی اجمالی به اضافه شدن بازی بالقوه دیگری به لیست انحصاری‌های ایکس باکس نشان داد.

استودیو Stoic در حال ساخت بازی انحصاری ایکس باکس

استودیو Stoic در حال ساخت بازی انحصاری ایکس باکس با اسم رمز Project Belfry است

چند هفته پیش در مورد نام رمز “Belfry” که مربوط به یک بازی آینده ایکس باکس در برنامه پادکست Xbox Two یوتیوبر رند آل ثور ۱۹ حرف زده شد. تا به حال، دقیقاً مطمئن نبودیم که بازی چیست، علاوه بر اشاره مبهم به برج‌های ناقوس. می‌دانستم که Stoic نیز در حال ساخت یک بازی با ایکس باکس است، اما تا زمانی که جف گراب آخرین قطعات را در برنامه خود امروز کنار هم قرار داده، همه چیز در جای خود قرار گرفت. گراب همچنین جزئیات کلیدی در مورد بازی انتظارات را به ارائه کرد.

Project Belfry از سبک‌های هنری نقاشی شده مشابه آنچه در The Banner Saga که در بالا به آن اشاره شد استفاده می‌کند، در حالی که نبردهای نزاع و جدال به صورت ساید اسکرول، شبیه به بازی انحصاری پلی‌استیشن «Dragon’s Crown» را انجام می‌دهد. گراب به طور خاص سبک هنری را به فیلم انیمیشن «شاهزاده مونونوکه» پیوند داد، که به نظر می‌رسد واقعاً می‌تواند بسیار زیبا باشد. “Belfry” که با اسم رمز بازی به آن اشاره شده است، نوعی پایه برای ساخت و ارتقاء نیز خواهد بود.

Belfry مانند یک امتحان برای این استودیو است تا در آینده به تیم بازی سازی و استودیو‌های ایکس باکس بپیوندد و xbox global publishing به همین دلیل است که با توسعه دهندگان بزرگ و کوچک همکاری می‌کند و عناوین بیش‌تری را به Xbox Game Pass می‌آورد. ما شاهد حضور استودیوهای بزرگتر مانند Avalanche با بازی  Contraband بوده‌ایم و شایعات قوی درباره Project Dragon که با مشارکت خالق هیتمن استودیو‌ی IO Interactive ساخته شده است، داریم. Belfry ممکن است در سمت کوچک‌تر باشد و به بازی RPG اکشن شرکت Brass Lion Entertainment با کد Shaolin ملحق شود، اما با توجه به کیفیت The Banner Saga بازی Belfry ممکن است بسیار بالاتر از انتظارات باشد.

حال که با بازی انحصاری استودیو Stoic آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس