پروژه های بعدی استودیو های ایکس باکس لیک شد

به لطف پایگاه داده NVIDIA، تعدادی از اسامی بازی‌های آینده Xbox درز کرد در ادامه به پروژه های بعدی استودیو های ایکس باکس می‌پردازیم.

27
0
پروژه های بعدی استودیو های ایکس باکس لیک شد

به لطف لیک اخیر پایگاه داده NVIDIA، تعدادی از اسامی رمز و پروژه‌های “احتمالی” درز کرد و بازی‌های آینده Xbox برای سال ۲۰۲۲ و پس از آن مشخص شد. این نشت بازی‌هایی مانند God of War را برای رایانه‌های شخصی، Gears ۶ و سایر بازی‌ها را نشان داد و در حالی که NVIDIA از آن زمان ادعا می‌کند که بسیاری از عناوین تقلبی هستند، اسنادی که دریافت کرده‌ایم ثابت می‌کند که بسیاری از این پروژه‌ها در واقع واقعی هستند. در ادامه به پروژه های بعدی استودیو های ایکس باکس می‌پردازیم.

پروژه های بعدی استودیو های ایکس باکس

داده‌ها شامل Project Typhoon بود که ما اکنون آن را به عنوان Contraband توسعه یافته توسط استودیو Avalanche می‌شناسیم. همچنین پروژه هلند، که ما می دانیم Fable است و پروژه وودستاک که از آن به عنوان Forza Horizon 5 یاد شده بود. در حالی که مطمئناً، برخی از بازی‌های موجود در لیست به احتمال زیاد محصولات واقعی نیستند، بسیاری از آنها، نگاهی کلی و خیره کننده به آنچه در پیش است به ما ارائه می‌دهد.

Project “Indus” (Oxide Games)

1 پروژه های بعدی استودیو های ایکس باکس لیک شد

ما اولین بار در مورد Indus در بهار ۲۰۲۱ شنیدیم، اگرچه به لطف GeForce فقط می‌توانم تأیید کنیم که این پروژه قطعی است. Project Indus یک بازی استراتژیک است که توسط Oxide Games توسعه داده می‌شود. Oxide Games به دلیل ساخت بازی Ashes of the Singularity معروف است.

گفته می‌شود گیم پلی بازی بسیار شبیه به آنچه در Civilization تجربه می‌کنید، با عناصر استراتژیک نوبتی در کنار ساخت شهر، پیشرفت امپراتوری، جاسوسی، دیپلماسی، جنگ و غیره است. از آنچه من فهمیدم، Indus بر روی Xbox نیست منتشر می‌شود.

Project “Cobalt” (inXile Entertainment)

2 پروژه های بعدی استودیو های ایکس باکس لیک شد

استودیوی Wasteland یعنی inXile Entertainment در حال کار بر روی FPS RPG جدید است، اگرچه جزئیات هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

چیزی که ما می‌دانیم این است که اسم رمز آن کبالت است و معتقدیم دارای سبک Steampunk می‌باشد که دیزاین از فناوری‌های الهام گرفته از انقلاب صنعتی تشکیل می‌شود. انتظار موتورهای بخار، زپلین‌ها، روبات‌های آینده نگر، خیابان‌های تاریک دوران ویکتوریا و موارد دیگر را داشته باشید. از طراحی‌های استودیوی inXile که در ArtStation به اشتراک گذاشته است می‌توانید با محیط بازی تا حدودی آشنا شوید. Jeff Grubb، ویرایشگر Venture Beat، قبلاً اظهار داشت که بازی بعدی inXile می‌تواند در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

دیگر پروژه‌های استودیو‌های ایکس باکس

3 پروژه های بعدی استودیو های ایکس باکس لیک شد

هم اکنون مجموعه‌ای واقعی از پروژه‌ها در Xbox Game Studios در حال انجام است، هم در استودیوهای داخلی مایکروسافت تحت مدیریت Matt Booty و هم در شبکه گسترده Bethesda زیر نظر Todd Howard. ما می‌دانیم که Arkane Studios تمرکز خود را روی پروژه اکشن و ماجراجویی خود یعنی Redfall گذاشته است، Bethesda از Starfield رونمایی کرده و ما قبلاً در مورد Project Dragon از IO Interactive گزارش داده بودیم. به نظر می‌رسد که مایکروسافت شبکه گسترده‌ای را برای تأمین مالی پروژه‌های آینده ایجاد کرده است، بسیاری از استودیوهای داخلی خود را به وضعیت چند تیمی گسترش داده و چندین پروژه را در کنار یکدیگر ایجاد کرده است.

حال که با پروژه های بعدی استودیو های ایکس باکس آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس